Gatomon

Hej tu znów Sady 😺
Dziś na dachu znalazłam uroczego kociaka. Kiedy bliżej mu się przyjrzałam okazało się, że to cyfrowy potworek, czyli Digimon.
Ktoś oglądał? W dzieciństwie po prostu za nimi szalałam.
Przedstawiam wam mojego ulubieńca Gatomona





Nad maskotką nieźle się napracowałam, żeby zrobić wszystkie szczegóły tej postaci. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Digimon czy Pokemon co według was lepsze?
Jaka była wasza ulubiona bajka z dzieciństwa?
A może dalej jak ja oglądacie bajki? 😺
Dajcie znać w komentarzu!

Jeśli macie ochotę zamówić u nas specjaną, oryginalną maskotkę
Napiszcie do nas korzystając z bocznego formularza
Lub skontaktujcie się z nami przez Facebooka.

Komentarze

  1. Już na insta się zachwycałam, chyba mój ulubieniec z Twoich prac. Jest dla mnie cudowny, perfekcyjny. Brawo, wykonałaś niesamowitą robotę. :)) No a ja szalałam za Czarodziejką z Księżyca i pewnie jakby leciała, to zaś bym sobie zobaczyła. hehe Pozdrawiam. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jacież.. zobaczyć takiego w środku nocy - zawał gotowy. Ale w dzień... ładniutki koteczek;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie wygląda nieźle i mega futurystycznie. Szczegóły naprawdę pokaźne , zdolna z Ciebie bestia. Zdecydowanie jesteśmy z innego rocznika bo ja uwielbiałam serial o małych niedzwiadkach Jackie i Nuka , jak doczytałam w Wikipedii to była japońska bajka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie oglądałam akurat żadnej z tych bajek, ale uwielbiałam "Laboratorium Dextera" i Atomówki :) I jeszcze taką japońską chyba, której głównym bohaterem był dzieciak grający w nogę.

    A maskotka super! Widać, że wymagała sporo pracy, wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubiłam rumcajsa i misia Uszatka ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale slodziak:) Oczywiście znam Digimony ale zdecydowanie wolałam Pokemony;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła robota :) Nie załapałam się na te bajki w dzieciństwie, wychowałam się raczej na klasykach - Smerfach, Gumisiach, Żółwiach Ninja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna maskotka, chociaz nie wiem z jakiej bajki więc trudno mi tu mowić o zachowaniu szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta maskotka, dopracowana w każdym calu. Ja z kolei uwielbiam SpongeBoba :)))Od zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały! Widać od razu że kosztował wiele pracy i czasu ale opłacało się efekt rewelacja :) Jeżeli chodzi o mnie, byłam fanką pokemonów. Miałam mnóstwo tazosów z chipsów, kilka tomagothi-pikachu a także wielki plakat Asha w pokoju :D a i kasetę z pełnometrażowym filmem na vhs. Był szał oj był na tę bajkę :) Przyznam szczerze, że do tej pory oglądam bajki ale zmienił się trochę mój gust. Uwielbiam Jam Łasica, Spongebob Kanciastoporty i mój ulubieniec- Niesamowity świat Gumballa. Polecam odcinek "Pieniądze" :) Fajnie, że robicie coś na zamówienie! Super pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Znać nie znam, ale kociak słodziutki! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Kociak cudny! piękna praca i fajne fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem jak to robisz, ale za każdym razem Twoje prace są jeszcze piękniejsze i aż chciałoby się takiego milaczka przytulić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Podziwiam każdego, kto potrafi tworzyć jakieś rękodzieło, a ten Gatomon jest śliczny! 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam ale bardzo mi się podoba, cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardziej kojarzy mi się z Pokemonami, może dlatego, że tego drugiego nie znam ;-) Super praca, wszystkie szczegóły dopracowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musiałam chwilę pomyśleć, zanim skojarzyłam nazwę. Faktycznie coś było z tymi kociakami! Co prawda nigdy nie byłam fanką anime, więc nie kojarzę zbyt dobrze :) Ten stworek natomiast prezentuje się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo, wyszło znakomicie. Ja już nie pamiętam tych kociaków, bardziej pokemony ale nie oglądałam bajek, zbierałam słynne tazo do gry ;) Maskotka super.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przypominam sobie tej postaci. Podziwiam jednak za cierpliwość przy wykonywaniu, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam Digimonów, lecz ten wygląda na takiego stwora, z którym idzie się zaprzyjaźnić:D Fajne, dopracowane łapki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna maskotka ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej bajki, musiałam wygooglować. :D Wyszedł Ci świetnie! Nie dziwię się, że zajął dużo czasu, bo dopracowałaś wszystkie detale. :)
    Ja byłam fanką Sailor Moon. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz