Frozen



Cześć Kochani 😽 z tej strony ponownie Sady Sana. Jeszcze się trochę ze mną pomęczycie, bo Nabuzael się leni 😸 - żartuję, ciężko pracuje i nie martwcie się jeszcze się pokarze.
dziękuję serdecznie za tak dużą ilość komentarzy pod ostatnim postem, chyba pobiliśmy rekord 🙀.

Pierwszy raz postanowiłam wziąć udział w rękodzielniczej zabawie. Trwa ona cały rok ciekawe ile tematycznych dzieł uda mi się zrobić. Serdecznie zachęcam wszystkich czytających nas rękodzielników do udziału:
https://reanja1.blogspot.com/2019/01/polszczyzna-w-rekodziele.html

Renata Walczak wymyśliła zabawę, która strasznie mi się podoba (chcecie poznać szczegóły kliknijcie na logo) zwłaszcza, że można zgłosić różnego rodzaju rękodzieło. W naszym przypadku najprawdopodobniej będą to ciągle maskotki, ale jeszcze zobaczymy 😺.
Zabawa jest comiesięczna i trzeba stworzyć coś co kojarzy się z odpowiednim hasłem.

Styczeń: Mróz
Moje pierwsze skojarzenie to Kraina Lodu (ze znaną wszystkim Elsą) lub Królowa Śniegu.
Zrobiłam więc własną małą śnieżną damę, która pokrywa lodem park. To dzięki niej jest tam mroźno :) Ze zdjęciami specjalnie czekałam aż spadnie śnieg (bo raz jest raz go nie ma 😹)




Oto moja Elsa, niestety ciężko z tych włosów zrobić ładny warkocz 😸

Komentarze

  1. Śnieżna dama wyszła naprawdę super. Na pewno teraz sprowadzi śnieg. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to już wiem dlaczego u mnie pada śnieg i jest tak mroźno. To ta piękna, niezwykła lodowa dama to sprawiła.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuuudna. :) Chyba jedna z moich ulubionych i powiem Ci, że jak dla mnie to wykonana idealnie, ciekawie. <3 Czy ja mogę poprosić o powrót śniegu w swoją okolicę? Może Elsa coś zdziała. hihi Cudownego weekendu dla Was. :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny :-)
    Świetne skojarzenie z tematem wyzwania, mnie wszystko kojarzy się z papierem, chociaż też szyję i dziergam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to już wiem, kto mi mroźną noc podesłał;D ale nie narzekam wolę lekki mróz niż tą chlapę którą mieliśmy ostatnio. Twoja Elza równie urocza co ta z filmy- nawet może nieco bardziej, bo uszyć taką wcale łatwo nie jest
    Podziwiam i dziękuje za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci wyszło, pozdrawiam z pogranicza kielecko - małopolskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O Elza :))) CUDNA!!!! I wiesz co takie włosy też są super - rozwiane od arktycznego wiatru!! Bardzo mi się podoba :)). Chętnie zajrzę na tą zabawę :). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się dziwiłam skąd się u mnie nagle wziął śnieg. Już chyba wiem! :D
    Świetna zabawa. Lubię jak ludzie są tacy pomysłowi i dzielą się z innymi. Mówię o tej zabawie jak i o Tobie ;)
    Też mróz kojarzy mi się właśnie z Krainą Lodu. Moja ulubiona ekranizacja:)
    Brakuje mi jeszcze Olafka do kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Elza! A sceneria - rewelacyjna.
    W moim mieście zimy już nie ma, ale jest dosyć mroźno.
    Pozdrawiam bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci wyszła, odbiega od tych dzisiejszych "ideałów", przez to jest naprawdę piękna! U mnie śnieg już się topi, potrzebuję taką Lodową Panią :)
    Pozdrawiam, oby niedzielny wieczór był bardzo dobry :)
    Emma Profond ♥

    blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyszło! :) A zdjęcia są niezwykle klimatyczne. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci wyszła ta Śnieżna Dama☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Postarałaś się i stworzyłaś prawdziwą damę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elsa cudna, mogłaby tak podesłać do mnie troszkę śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna mroźna panienka :) wspaniale się prezentuje z każdej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta zabawa z hasłami i skojarzeniami jest naprawdę ciekawa. Fajnie jest czasem wziąć w czymś takim udział. Śnieżna Dama bardzo ładna, jestem pewna, że znalazłaby sporo wielbicielek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kreatywne zabawy! Sama nigdy nie brałam w nich udziału, ale często obserwowałam ich przebieg, dodane prace i nie jednokrotnie głosowałam na zwycięzcę (o ile autor konkursu dał taką możliwość) tak więc chodź nie uczestniczyłam, kontakt z nimi miałam :) Prześliczna ta twoja Elsa! Naprawdę cudowna! Sama kocham tę bajkę, jest niesamowita, ta animacja, te piosenki, ten mroźny klimat a Elsa- to moja ulubienica :) Ja jestem tą pracą zachwycona! Wygląda niemalże jak żywa :) Gratuluję talentu raz jeszcze (chyba po raz setny) jednak wciąż jestem pod wrażeniem, nie mniejszym jak za pierwszym razem, że można robić takie cuda :) C-U-D-O-W-N-I-E!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyszła ta śniegowa panna. Osobiście uwielbiam zimę i śnieg, więc temat jest mi bardzo bliski, a taką maskotkę bym chętnie położyła w jakimś honorowym miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Pięknie Ci wyszła ta śnieżna dama. Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, prawdziwa Elsa! Fajnie wyszła, nawet bez tego jej warkocza;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Elsa jak żywa! :) Dobrze, że poczekałaś ze zdjęciami, bo w śniegu ta bohaterka wygląda jeszcze bardziej autentycznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super wyszło,piękny kolor sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna !!!
    Ile ciężkiej pracy trzeba w nie włożyć...

    OdpowiedzUsuń
  24. ha! wiedziałam, że uszycie Elsy to tylko
    kwestia czasu - fajna Śnieżynka :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Super dama. Naprawdę świetnie Ci to wyszło. Nawet u mnie w Niemczech zaczął dzisiaj padać śnieg.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka cudowna Elsa! <3 No bez śniegu zdjęcia by nie miały sensu :D
    Wkradł ci się kochana mały chochlik :) (się pokarze.)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie ją wykonałaś! Super robota i bardzo fajne zdjęcia :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna śnieżna dama i pewno jej sprawką jest, że u nas jest sporo sniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna laleczka ;) niczym królowa śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Elza! chyba każda dziewczynka chciałąby taką lalkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow jak Elza:D mega to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale śliczna lala! <3 Uwielbiam Elsę z Krainy Lodu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wyszło super !!! Włosy ma oryginalne , a i sukienka piękna !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny pomysł z tą zabawą. Elsa wygląda bardzo realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna ta Elsa, nawet bez warkoczy :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Elsa jak malowana, nie da się ukryć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Rewelacyjne! Uwielbiam Krainę Lodu, mimo że czasami wydaje mi się, że jestem już za stara na tego typu filmy :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że Elsa znajdzie wiele fanów, bo wygląda jak prawdziwa :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. super! na pewno duzo dzieci uwielbialoby taka przytulanke :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale urocza Elsa, trzeba naprawdę mieć talent, żeby stworzyć takie cudeńko!
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Powodzenia w rękodzielniczej zabawie! I jak najwięcej radości z tego:) Przyznam Ci, że i mnie słowo "mróz" kojarzy się albo z Krainą Lodu, albo z Remigiuszem Mrozem :D
    Bez warkocza Elsa i tak prezentuje się zjawiskowo i pięknie. Bardzo dobrze, że czekałaś na śnieg, efekt jest super na zdjęciach! Najcieplejsze pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna wyszła. :) Taka do przytulania i kochania. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz