Miraculum: Czarny Kot

 Tu Sady!
Witajcie Kochani w Nowym Roku. Mam nadzieję, że będziecie z nami dalej bo mamy dużo przytulanek i nie tylko do pokazania 😸.
Szef i ja dziękujemy za wszystkie KOTY w poprzednich komentarzach. Uwielbiam was za to, że dajecie radę czytać moje wypociny 😻.
Jak czujecie się po sylwestrze? Dobrze się bawiliście? My z Nabuzaelem urządziliśmy mini domówkę pierwszy raz i jesteśmy wielce zadowoleni. Pozdrawiamy Kasie i dwóch Łukaszy 😽.

Mamy już trzech króli a ja jeszcze się muszę do świąt cofnąć.  Mojej kochanej siostrzyczce, która jest wielką fanką serialu Miraculum: Bieronka i Czarny Kot uszyłam drugą postać z tej bajki. Biedronkę podarowałam jej na urodziny. Znajdziecie <TUTAJ>. Oczywiście przyszła kolej na zakochanego w niej Czarnego Kota.



Czy przyjdzie mi robić jeszcze inne postacie z tej bajki? Zobaczymy 😸
Powiedzcie mi jeszcze jakie macie postanowienia noworoczne?
Realizujecie je?
Ja sobie darowałam :P Wystarczy cieszenie się chwilą!
Ten rok na pewno będzie dla nas wyjątkowy. Dlaczego? Zdradzimy wam w swoim czasie 😺

Komentarze

  1. Kochana, życzę Wam, aby ten rok był dla Was pełen radości, satysfakcji, wielu pomysłów i inspiracji na nowe wspaniałości, które wychodzą spod waszych rąk. Kot jest rewelacyjny. 😊 ♥️ 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna świetna przytulanka idealnie odzwierciedlająca postać bajkową :)) Super razem wyglądają! Ja nie mam postanowień, bo nigdy i tak ich nie realizowałam :))). Co mi przyjdzie do głowy to działam :)). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najwspanialszego w tym nowym roku, mnóstwa radości, uśmiechu i miłości! Boska dama, ale jednak Biedronka zostaje moją faworytką (jest przecudowna!!!)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam postanowień noworocznych :D Moim zdaniem, jeśli chcę coś zmienić, mogę zacząć w każdej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam postanowienia noworoczne i nie zawaham się je spełnić;)
    Cudny duet wyszedł - moja Młoda też lubi tą bajkę.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna ta postać wyszła 😍
    U mnie z celami jest odwrotnie -zabieram się za ich realizację intensywnie ☺
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego Nowego Roku
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska para, świetnie wszystko wyszło. <3 Miło się patrzy, a i zdjęcia pomysłowe. :D On chyba chce zrobić niezłe wrażenie na Biedronce, skoro tak po tych drzewach skacze. ;D Pozdrawiam super serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Siostra musiała być zachwycona :)
    Ja nigdy nie robiłam sobie postanowień noworocznych i w tym roku nic się w tym temacie nie zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha !!! Ja też urządziłam w Sylwestra mini domówkę !!! Było wspaniale !!! Niestety nie znam tej bajki "Miraculum- Biedronka i Czarny Kot". Dzieci mam już dorosłe i nie oglądam bajek, ale... wyszukałam i obejrzałam ! Fajna ta bajka !!! Super !!! Dobrego Roku życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne maskotki! Twórczego roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze są. <3 Zastanawiam się, czy jest sens tę bajkę oglądać. Prześladuje mnie wszędzie. xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Coraz lepiej wychodzą Ci te zabawki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedronka wymiata! Świetna, z resztą kota też :D Podziwiam dokładność i staranność w tym co robisz. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w nowym roku dla całej ekipy! Widzę że sylwester udany a co za tym idzie, pozytywnie wpłynął na nowy rok :) Wierzę w to, że cały 2019 będzie cudowny :) Trzymam kciuki za to, aby spełniły się wasze plany, marzenia i cele! <3 Co do maskotki, fantastyczna! Może nie jestem na bieżąco z bajkami, ale udało mi się obejrzeć kilka odcinków tego serialu (nie całe, skrawki kiedy to latałam po kanałach tv i akurat natrafiłam na jego emisję) i muszę przyznać, że jest to naprawdę dobra bajka. Ładna grafika, ciekawe postacie które chce się lubić i historia, więc nie dziwię się że jest tak uwielbiana :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest świetne! Naprawdę tworzysz cuda z materiałów :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę przyznać że zarówno kot jak i biedronka wyglądają jak żywi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kot jest świetny!
    Co do sylwestra to spędziłam go w domu z rodziną i chłopakiem, ale nudno wcale nie było :)
    Pozdrawiam
    Ps. Fajna tematyka bloga. Będę wpadać tu częściej

    OdpowiedzUsuń
  18. Zupełnie nie znam tych postaci, ale wyglądają świetnie ;) Ja sylwestra spędziłam w domu, ale bez domówki ;) Tym razem zrezygnowałam ;) Odrobina spokoju nigdy nikomu nie zaszkodziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Od lat nie robię postanowień. ;)
    Super Kot wyszedł! Chyba muszę wreszcie ten serial obejrzeć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brzydka jesteś naprawdę tak mówię bo wyglądz jak chłopak

      Usuń
  20. Super wyszło! :) Ja tam jakieś małe postanowienia mam - przede wszystkim nadal pisać bloga. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znam tej bajki niestety ale postacie są super! Życzę wam dużo szczęścia w Nowym roku i oczywiście realizacji wszystkich postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy. Coś wspaniałego *.*
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. z taką zdolną, pracowitą i pomysłową
    Siostrą dzieciństwo jest iście bajeczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. przeurocza:) aż miło patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysłowa jesteś z tymi maskotkami :) wygladaja oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny koteczek, widać, że ma charakter.
    W tym roku nie robię żadnych postanowień. W poprzednim założyłam sobie, że przeczytam cały Stary Testament od deski do deski i udało się.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I domyślam się dlaczego ten rok będzie dla was wyjątkowy:)

      Usuń
  27. Jeśli chodzi o tytuł od razu skojarzyło mi się z utworem Kaliber 44:)
    U mnie Sylwester też udany! Spędziłam go z najbliższymi i to był strzał w dziesiątkę. I dobrze, że jesteście zadowoleni z domówki, oby jak najwięcej udanych spotkań :D Piękny prezent dla siostry - wyjątkowy i widać, że od serca, a to jest najważniejsze! Super prezentują się razem te postacie :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudny ten kotełek i świetna parka :) Ja nie robię postanowień noworocznych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te pluszaki. Udanego roku

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny talent :) i wspaniałe wykonanie.
    Raczej mam pewne cele niż postanowienia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Siostrzenica również lubi oglądać tą bajkę, więc myślę że z chęcią podkradła by ci twoje pluszaki;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna para, pięknie, z dawką humoru pokazana. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawa scenografia i jak zwykle piękne maskotki. Słyszałam o tej bajce :) Pluszaki świetnie do niej pasują :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps: Życzę Wam wszystkiego najlepszego w nowym roku i wielu nowych pomysłów, bo wspaniale ogląda się Wasze maskotki. :D

      Usuń
  34. Masz rację! Ciesz się chwilą!
    Nie robię postanowień noworocznych i tez cieszę się tym co chwila przyniesie. Twoje maskotki są cudowne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  35. No no, masz talent. Świetna maskotka, ślicznie wygląda.
    Warto cieszyć się chwilą i ja też tak będę, chociaż troszkę postanowień mam :)
    Spełnienia marzeń w 2019 i jeden dzień dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocisko jest super.
    Życzę, oby spełniły się Wasze marzenia i plany.
    Oby Nowy Rok był dobrym czasem.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  37. Czarny Kot pasuje jak ulał do Biedronki!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Czekam na więcej Waszych wspaniałych prac! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie wyglądają :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaki ładny kot, fajnie wygląda. :) Nie mam postanowień, zwykle ich nie robię. Życzę udanego nowego roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu. "Radość życia zaś zakupiłem w Świecie książki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. siostrzyczka dostała świetny prezent :) super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz