Lama z Fortnite

Tak, tak, miał być w końcu Nabuzael, ale on sam kazał mi to w końcu wstawić :P Po raz kolejny więc Sady Sana prezentuje wam nową maskotkę, która była prezentem... Na Mikołaja (no właśnie dlatego powinnam wstawić to już dawno) dla braciszka.
Oto lama z popularnej gry Fortnite. Znacie, kojarzycie? Dodam skromnie, że jestem ogromnie dumna z tej maskotki zwłaszcza, że usłyszałam iż wygląda jak oryginał kupiony w sklepie :D






 Nie narzekajcie na zimowe zdjęcie, poprzednie są jesienne jeszcze :P To już druga nasza zabawka ze świata gier. Poprzednią był <miecz z Minecraft'a>

Jak zwykle pytanie dla Was. Skoro mamy lamę z gry:
1. Gacie? Jeśli tak to w co?
2. Co sądzicie ogółem o grach komputerowych?

Komentarze

  1. Ja nie gram... Jestem z innej bajki... Mój Syn czasem jeszcze gra...
    A maskotka cudna!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie gram w gry, ale maskotka jest świetna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha... a ja znam Fortnite bardzo dobrze, bo moi chłopcy grali :))). Lama świetna, idealny wygląd jak tej z gry :)). Super prezent :)) I nie przejmuj się, że zdjęcie w scenerii zimowej, ja też mam jeszcze sporo takich fotek :)). Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda sweetaśnie :D !!! Hmm, jakiś rok temu grałam w Soul Worker, bardzo dobra gierka na rozładowanie emocji. Na początku szło mi fatalnie, ale potem coraz lepiej. Gry komputowe ni są moim zdaniem takie złe, ale trzeba znać granice. Bo czasami zbyt dużo kasy i czasu na nie idzie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam gry Fortnite, ale znam Ulicę Sezamkową, a muszę powiedzieć, że ta maskotka bardzo by tam pasowała do pary z tą żółtą (zapomniałem imię).

    Kiedyś grałem w masę gier. Hmmm, kiedyś - właściwie to jeszcze czasami w coś pogram. Nazw nie wymienię, gdyż tego było bardzo dużo i zawsze grałem dotąd, aż przeszedłem całą grę. Zdarzały się zbyt uparte, ale większość przechodziłem.
    Gry widzę w pozytywnym świetle, o ile ktoś potrafi grać z umiarem i potrafi pogodzić życie realne ze światem wirtualnym.

    Pozdrawiam serdecznie z nadzieją, że zabierzemy maskotkę na wyprawę. Byle tylko nam nie zniknęła w Trójkącie Bermudzkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Usłyszeć taki komplement to największa nagroda :-) Nie znam gry, ale może do kompletu alpaka by jej się przydała ;-) Co do grania to zdarza mi się czasami odpalić plejkę i pojeździć autami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super lama!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna maskotka jestem pod wrażeniem Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety już nie gram-gdy byłam młodsza grałam☺
    A maskotka jest piękna -nie dziwie się ze jesteś dumna ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie gram w fortnite jeszcze czasem zdarzy się, że posiedzę nad GTA ale z tym to też różnie bywa. Lama jest przepiękna!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna lama! Ja grałam trochę na komputerze i playstation, ale teraz nie mam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super lama!!! Na pewno przyniosła wiele radości! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lama pierwsza klasa, mięciutka, milutka i taka kolorowa :) w gry nie gram.

    OdpowiedzUsuń
  14. Maskotka jak zwykle świetna, bardzo mi się podoba. :) W gry kiedyś grałam, a teraz to już raczej nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gry nie znam, ale lama mnie oczarowała. Jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również nie znam tej gry- ale maskotka mi się bardzo podoba:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie gram, bo mam skłonności do uzależnień ale kiedy gdy miałam 10 lat grałam w Maria na Pegazusie no i uzależniłam się od tego. Myślałam tylko o tym, żeby sobie pograć. Wstawałam z myślą, że jest po co bo będę mogła sobie pograć. Nie chciałam iść spać, bo nie mogłam przestać grać. XD Mój mąż jest graczem na konsoli. Nie wiem dokładnie w co on tam gra ale napewno w Destiny. Moja 4 letnia córka ostatnio też nauczyła sie grać w Psi Patrol. Przepiękny ten konik! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja swojego faceta poznałam przez LOL'a :D
    Maskotka urocza, choć nie znam gry :D

    OdpowiedzUsuń
  19. O grze słyszę po raz pierwszy, ale maskotka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. https://www.avatarsbymas.com mega

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa praca trochę się przy niej napracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście nie znam tej lamy ale wykonałaś ja świetnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie gram, ale programuje. Wiem od znajomych że to wciąga niesamowicie. Serdecznie Ciebie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gry to specjalność moich M&M, czyli najmłodszej córki i jej męża informatyka. Maskotka boska. Ja zastanawiam się nad uszyciem Totoro dla wnuczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie kojarzę gry, ale lama wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie grywam w gry niestety, więc nie znam postaci, aczkolwiek przytulanka jest bardzo urocza. W pozytywnym znaczeniu przypomina mi piniatę troszkę :D. Ślicznie wykonana, bardzo precyzyjnie!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  27. Za każdym razem zachwyca mnie jakie piękne te maskotki robisz :) I ile serca w nie wkładasz by wygądały tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A i ja przyznam, że wygląda jak oryginał kupiony w sklepie! Przepiękny prezent dla braciszka, a i mój kuzyn baaardzo chętnie przyjąłby taki prezent. Także nie dziwię się, że jesteś dumna, bo lama jest GENIALNA.
    Grę oczywiście kojarzę - przez jakiś czas coś tam w nią grałam, ale teraz średnio z czasem i w sumie z chęciami też;) Jeśli chodzi ogólnie o gry komputerowe, to nie mogę się o nich źle wypowiedzieć, bo towarzyszą mi od małego i zawsze lubiłam sobie usiąść i popykać w coś razem z siostrą, które już w ogóle jest maniakiem w tej dziedzinie:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam ani lamy, ani gry , ale i tak ogromnie mi się podoba:)
    Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze to nie wiem o co chodzi z tą lamą bo nigdy nie grałam w tę grę. Ale ta maskotka jest mega słodka 💙
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna jest ta lama i śmieszna !!! No proszę ! Jak to gra komputerowa może stać się inspiracją !? osobiście nie gram w takie gry, no... może niezupełnie. Czasem układam pasjansa na komputerze. Wolę gry planszowe, które bardzo lubię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie wykonana maskotka :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Tej gry nie znam.Ja jestem z czasów "Baldurs Gate"-do tej pory od czasu do czasu do niej wracam ;) Znam: "Minecraft" i "Word of Warcraft",,"Wiedźmin"," Assassin's Creed" to gry syna.

    OdpowiedzUsuń
  34. Lama jest po prostu rewelacyjna!
    Nie gram, to nie moja bajka.
    Wiosennie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Lama jest cudna. I choć nie znam postaci, to mogłabym taką mieć w domu do przytulania. :)

    Grałam kiedyś w różne gry, ale teraz nie ma na to za grosz czasu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. czadowa maskotka. świetna. Niestety gry nie znam...ale zdecydowanie masz talent

    OdpowiedzUsuń
  37. W Fortnite nigdy nie grałam. Nazwę gry kojarzę, ale kompletnie nie wiem na czym ona polega :D Chyba powinnam się trochę w tym temacie doedukować, bo niektórzy moi uczniowie ją uwielbiają, więc może warto by było jakoś na niej bazując stworzyć materiały językowe ;)
    Sama lama cudna, choć pojęcia nie mam jak wygląda pierwowzór :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Choć nie znam to i tak jestem pod wrażeniem twoich zdolności. Przeglądnęłam kilka prac i muszę przyznać, że odwalasz świetną robotę :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Słodki pluszak ! Filmiki zaraz kochana wyślę Ci na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna maskotka! Słyszałam o tej grze, ale nie mam pojęcia o co w niej chodzi, haha :D
    Sama w gry komputerowe gram bardzo rzadko (w sumie można powiedzieć, że obecnie wcale), bo nie mam na to czasu, a jest też wiele innych ciekawszych zajęć :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie znam tej gry, ale mój brat w nią gra. Nie zmienia to faktu, że lama bardzo mi się podoba. :D
    Ja lubiłam bardzo grać w Simsy :D Ale niestety od bardzo dawna nie mam na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale mega :)
    https://www.shein.com/Ruffle-Trim-Belted-Wrap-Schiffy-Dress-p-694307-cat-1727.html

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! naprawdę masz talent! ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Niestety nie znam ale wierzę na słowo :) To śliczna maskotka!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe wykonanie. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz