Dino

Witajcie tu Nabuzael

Po (nie ukrywam sporej) przerwie wracam, przynosząc wam maskotkę znanej i lubianej postaci animacji z dzieciństwa wielu z was. Mowa tu o Dinusiu z Filnstonów.


Maskotka wykonana tym razem z flauszu, który jest dużo sztywniejszy od weluru, ale jest również miły w dotyku i meszkowaty. Wypełnienie tradycyjnie już kulką sylikonową, a dodatki takie jak oczy i pazurki dokupiliśmy w sklepikach rękodzielniczych, które można bez trudu znaleźć choćby na allegro.


Sama maskotka była kolejnym zamówieniem, z którego jesteśmy bardzo zadowoleni. Mnie samego cieszy satysfakcja naszego klienta oraz samo dostrzeganie rozwoju w swoich pracach.



Ogólnie staram się próbować poświęcać więcej czasu na tworzenie kolejnych prac, niekoniecznie związanych z maskotkami. Szczęśliwie puki co nie muszę się aż tak śpieszyć dzięki zapałowi Sady :P

Pozdrawiam Nabuzael

Komentarze

  1. Wow, jaki mega fajny. Mój chrześniak byłby zachwycony.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow, ale super. Jak prawdziwy Dino Flinstonów 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta maskotka ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniejszy niż oryginał :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dino jak malowany...fajnie wyszedł:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki świetny ten Dino. Bardzo mi się podoba. ☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż by się go chciało przytulić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci Dino wyszedł :) Superaśna maskotka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku uwielbiam go! Generalnie uwielbiam wszystko, co fioletowe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dino jest przecudowny :) Rozczulił mnie do cna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dino jest świetny :D Super robota :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dino jest mega! Coś pomiędzy tym z Flinstonów, a Barneyem. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Super Dino :) Mistrzostwo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. łoooo jak wyciągnięty z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak świetnie ci wyszedł! Jak byłam mała, bardzo lubiłam tą bajkę! Aż mi się ona przypomniała, jak miło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy Dinuś.:) Radosnego Alleluja.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny Dino, jak żywy. W dzieciństwie oglądając Flinstonów zawsze marzyłam, żeby mieć małego dinozaura jako zwierzątko domowe:)
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Swiąteczne dzień dobry dla Dinusia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdrowych,spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  20. Maskotka jak zwykle jest przeurocza :)
    Życzę Wam spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyszła ta maskotka! Moja siostra byłaby wniebowzięta :)

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba, szczególnie, że jako dzieciak uwielbiałam tą bajkę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny dinuś! Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniały!!!
    Zdrowych i radosnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny! Już widzę minę mojego chrześniaka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialnie wygląda :) Idealnie odtworzony.

    OdpowiedzUsuń
  27. Robi wrażenie.:) Kreatywni z Was zakręceni Artyści.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dinuś słodki jak ŚLIWECZKA!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczny Dinuś! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dino wygląda naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dino uroczy!!!! Bardzo mi się podoba 😊😍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczy :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaki cudny! Na pewno klient był bardzo zadowolony. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten to dopiero robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz