Ponownie Hobby


Witajcie tu Nabuzael

Tym razem zamiast maskotki przynoszę wam figurkę, którą mogę powiedzieć że w 80% zrobiłem praktycznie sam.


O ile zabawy modelarstwem w grach bitewnych to na ogół kupowanie gotowych wyprasek i poprawki suplementem nazywanym "Green Stuff", to przy tym projekcie postanowiłem pobawić się w nieco inny sposób. Otóż stwierdziłem, że zrobię sobie własną jednostkę danej armii której w kodeksie(podręczniku) armii nie ma.


Cały pomysł narodził się w zasadzie po tym jak znalazłem na YouTube materiały poświęcone duplikowaniu elementów przy użyciu past dwuskładnikowych. Cały proces na dobrą sprawę polegał na wzięciu tzw. "Blue Stuff", wsadzeniu go do wrzątku i po jego uplastycznieniu odrywaniu kawałków i tworzeniu foremek na odcisk z kopiowanego elementu.



Napisałem na początku, że mogę powiedzieć że 80% modelu zrobiłem sam i pomijając działa oraz podstawkę to każdy z elementów postaci został wykonany odlewem i odpowiednio dopiłowany tak aby pasował do założenia figurki. Takie kopiowanie jest ciekawą formą zabawy ale też jest czasochłonne i podatne na defekty, bo o ile powierzchnia elementu jest skopiowana bajecznie o tyle jego grubość czy przesunięcie jest nie raz losowe.


Jak zapewne widzicie model jest na tle pobojowiska aby wyglądał nieco bardziej klimatycznie, ono również zostało wykonane od zera i pojawi się u innych figurek w ramach aktualizacji zdjęć.

<Poprzednie figurki>

Komentarze

  1. WOW! Wow! i jeszcze raz WOW! Chylę czoła! Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt! postapokaliptyczny klimat poczułam :D podziwiam, ja na pewno nie dałabym rady stworzyć takiego cuda. Nie mam cierpliwości im mniejsza figurka, tym gorzej mi się nad nią pracuje. Niestety. Tego typu rękodzieła zostawiam osobą, które mają do tego talent :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. To zupełnie nie moja bajka, ale moi bratankowie z pewnością wyrywali by sobie z rąk taki gadźeciarski sprzecik do zabawy :) brawo za pomysłowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, dla mnie praca z małymi elementami jest straszna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW :) Świetnie wygląda ta figurka :) Podziwiam za talent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna makieta wyszła. Może warto to rozwinąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda to jak ze świata fantazy:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Efekt Twojej pracy jest naprawdę niesamowity. Chylę czoła i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Wygląda jak ze sklepu! Gratki! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny efekt końcowy. JA niestety nie mam tyle cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały efekt i zapewne ogromna satysfakcja.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta figurka. Jestem pod wrażeniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bomba! Wy to oboje jesteście utalentowani na maksa. Figurka choćby żywcem z jakiejś gry wydarta. Normalnie podziwiam, brawo i jeszcze raz brawo. No ja nie zrobiłabym czegoś takiego, widać, że z pasją robione. Pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba przyznać, że figurka robi wrażenie :D
    Super efekt ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie moje klimaty, ale wykonanie boskie. Szacun wielki, bo ja nawet nie wiedziałabym, jak się do tego zabrać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. No no!! Jaka tu jest praca wykonana i to z wielka precyzją. Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow jaka wyobraźnia! I wykonanie profeska :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każda pasja warta jest pochwały:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czytanie o procesie produkcji to dla mnie czarna magia. :D Jejku podziwiam! Ile detali ma ta figurka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne pomysły, obojga Was. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, podziwiam. Przyznam, że osobiście jestem zupełnie zielona w tego typu zajęciach, nie wiedziałam nawet, że coś takiego ludzie robią w ramach hobby :D Ale efekt końcowy - wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku, podziwiam. Przyznam, że osobiście jestem zupełnie zielona w tego typu zajęciach, nie wiedziałam nawet, że coś takiego ludzie robią w ramach hobby :D Ale efekt końcowy - wow ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem cudo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam zdolności cudo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa praca. Zawsze podziwiam Wasze dzieła i muszę przyznać, że za każdym razem coraz bardziej mnie zadziwiacie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda świetnie! Masz talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam duży talent.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow! Ta figurka to kawał niezłej roboty. Mnie by chyba coś trafiło, gdybym musiała robić coś tak czasochłonnego. Podziwiam i zazdroszczę talentu!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. ooo! future pełną gębą! BRAWO!

    idealnie ten temat teraz, gdy
    mam do złożenia szkielet w
    skali Kena - a chciałoby się mieć
    więcej skamielin do postów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz