Rękodzielnicze wesele

Już ponad miesiąc minął, odkąd Pracowania Kotołaka stała się Rodziną Kotołaka :). Nasze wesele w dość nietypowym stylu, bo nie dość, że odbyło się w stodole, to dużo ozdób zostało ręcznie wykonanych. Nabuzael już pokazał Wam ten przepiękny bukiet, który będzie dla mnie pamiątką do końca życia <3. Już kiedyś wypominałam, że kocham maki i właśnie te kwiaty były motywem przewodnim naszego wesela. Dziś chciałam zaprezentować Wam kilka ozdób, tym razem wykonanych ani nie przeze mnie, ani Nabuzaela tylko przez moją mamę, w której również drzemie rękodzielnicza dusza.


Styropianowe obrączki, napis z korków po winie i serduszka ze sztucznych maków przywitały naszych gości.

Wazony ze sztucznymi makami ozdabiały weselne stoły. Niestety na prawdziwe było trochę za późno, nie mówiąc już o tym, jak delikatne są te kwiaty.


Makowe świeczki, drobne ozdóbki  były wszędzie. Gwoździe z maków trzymały także mój dywan, po którym kroczyłam w czasie ceremonii.


Jakość zdjęcia nie najlepsza i efekt także niepełny, bowiem w tych ozdobach były jeszcze prawdziwe polne kwiaty.


Lista gości na którą każdy mógł się wpisać 

Nie wiem czy dobrze widoczny jest na zdjęciu grawer - "Kot tak chciał" taki sam napis mamy na obrączkach. No cóż nie zaprzeczymy, że połączyła nas miłość nie tylko do siebie wzajemnie ale i do naszego czarnego futrzaka :).


Etykiety na wódkę, również musiały mieć makowy motyw.


Jak i również zaproszenie, ale żeby nie było na poważnie, jak na nas przystało, Nabuzael umieścił w środku rysunek przedstawiający nasze podobizny. Tak mniej więcej przecież nosimy się na co dzień:


Największym chyba jednak rękodziełem był cały wystrój sali, obrusy i pokrowce na krzesła, które moja mama sama szyła. Jeśli jesteście ciekawi jak wyglądała cała nasza sala to zapraszam:
<PRZED> i <PO> ustrojeniu :) jeśli będziecie śledzić mojego drugiego bloga dowiecie się też jak wyglądała ceremonia :) Oprócz przeglądania zdjęć zapraszam do przeczytania ileż zabawy mieliśmy z tym wszystkim.

Komentarze

  1. Super wyszło, podejrzałam również efekty przed i po. Najważniejsze, że było tak jak Wy chcieliście, bo to Wasz dzień 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem !!! Zawsze dziwi mnie po co wydawać krocie na dekoracje skoro samemu można zrobić wszystko tak jak się chce . Było pięknie naprawdę pomysłowo. Pozdrawiam i życzę szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne ozdoby.
    Jesteście niesamowici!!! Szczerze podziwiam Wasza kreatywność i pracowitość.
    Po raz któryś: NIECH WAM SIĘ SZCZĘŚCI!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka świetna lista gości 😍😍😍 wasze wesele musiało mieć mega klimat 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tymi makami. Pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne ozdoby, przepiękny wystrój i wyjątkowy klimat :) Wyszło super! I widać cała rodzinka utalentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ oryginalne dekoracje! :) Chyba pierwszy raz widzę maki jako motyw przewodni w dekorowaniu sali. Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie ręcznie wykonane ozdoby, zaproszenia itp. są wyjątkowe i bardzo oryginalne. Cenię sobie takie prace i podziwiam ludzi wykonujących takie cudeńka. Trzeba mieć talent by umieć wyczarować takie śliczności. Wspaniale wyszły Wam te ozdoby :-) Podoba mi się klimat i wystrój Waszego wesela. <3

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te ozdoby. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe ozdoby, nic tylko je podziwiać! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie. Lista gości zdobyła moje serce. Wręcz niesamowite. Koncepcja stodoły jak dla mnie też ekstra. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję 👏
    Pięknie Wam wyszły te dekoracje 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne te maki i wszystkie dekoracje:). Najbardziej podoba mi się podwójne serce z kotem po środku i serduszkami na wpisy dla gości:) Co do makowego bukietu, nikt takiego nigdy nie miał i nigdy nie uschnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super!!! Bardzo mi się podoba!!! A pomysł na wpisy gości po prostu świetny!!!:)) Uściski dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  15. To była uroczystość, której się nie zapomina. Nigdy !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod ogromnym wrażeniem Waszych talentów, wspaniały efekt, pięknie to wszystko się prezentuje, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne :D miło się na te ozdoby patrzy, widać że z sercem robione :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepsze ozdoby weselne, jakie miałam okazję zobaczyć . Jak można zrobić coś samemu, to jest w tym jakaś magia.
    Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bym chciała, żeby mój mężczyzna kochał mojego futrzaka tak, jak ja. Daję im jeszcze czas, wierzę że się pokochają. Na razie ja dzielę miłość na każdego z nich po równo heheh. Wszystkiego dobrego z okazji ślubu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne dekoracje :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje a dekoracje wyszły pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obejrzałam wszystko! Niesamowicie pomysłowe . Gratuluję oryginalności. Składam najlepsze życzenia na nową drogę życia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażeniem! Dekoracje po prostu cudowne i jaki niesamowity klimat wyczarowaliście w stodole.
    Serdeczności posyłam i życzenia samych dobrych, szczęśliwych dni, które są przed Wami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne weselne dodatki ! Super :)
    Zapraszam do mnie na najnowszy post z fotorelacją z wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo oryginalne i wspaniale wykonane dekoracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I przede wszystkim wszystkiego dobrego na nowej drodze życia. :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta lista z serduszkami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wasza kreatywność i pomysłowość jest nie do ogarnięcia! Naprawdę podziwiam i proszę powiedzieć mamie, że jest niesamowita i bardzo, bardzo podobają mi się ozdoby! Wszystko wygląda pięknie, pomysł rewelacja, maki to piękne kwiaty, szkoda że tak delikatne. W sumie to nic takiego, bo te sztuczne wyglądają jak prawdziwe. I bardzo, bardzo podoba mi się księga gości. No po prostu urocze! Można później sobie coś takiego zawiesić na ścianie :)
    Wszystkiego dobrego kochani!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne dekoracje. :) Gratuluję pomysłowości i wykonania. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo, bardzo pomysłowe dekoracje i bardzo, bardzo nietypowe. Moje gratulacje za pomysł i wykonanie. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  32. No i o to chodzi, żeby wesele nie było nijakie. Pomysł przedni, dekoracje zachwycające.
    Wszystkiego najlepszego i żyjcie szczęsliwi w myśl życzeń własnych.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne są te dekoracje! Jeszcze raz to napiszę - zazdroszczę takiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię takie tematyczne uroczystości i dekoracje spójne . pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo bardzo oryginalnie:) super jesteście parą;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo pomysłowo i super wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje!!! Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudaśne dekoracje! <3 Podziwiam takie rękodzieła.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo oryginalna z Was para i pięknie to sobie wymyśliliście. Jestem pod wrażeniem dekoracji, również tych w stodole. To musiał być zjawiskowy i niesamowity ślub.
    Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia i .... nie zmieniajcie się bo jesteście wspaniali!

    OdpowiedzUsuń
  40. GRATULACJE! WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!

    WIELKIE WOW!
    Przecudne ozdoby i dekoracje. Jestem pod wrażeniem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super pomysł na listę gości :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Moje wesele będzie miało roślinny motyw przewodni :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jejku wspaniale to wszystko wyglądało. Widać, że włożyliście w to wszystko tyle serca i wszystko to jest takie WASZE. Coś wspaniałego i aż żałuję, że mnie nie było na tym weselu, bo bym padła z zachwytu nad tym rękodziełem! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyjątkowe dekoracje na weselu. Maki maja tyle uroku. Cudownie wszystko wygląda. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudo. Często pisze artykuły o organizacji wesel, dekoracjach - te propozycje będą z pewnością inspiracją

    OdpowiedzUsuń
  46. cóż za piękne dekoracje. Bardzo gratulujemy i ślemy najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  47. Ostatnio takie dzieła są kupowane na prezenty, są super:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kochani ! Podziwiam inwencję twórczą waszą i wszystkich , którzy mieli w tym swój udział ! Mama też musi być niesamowicie uzdolniona - brawo !!! Jakoś najbardziej ujęły mnie zaproszenia ( to chyba przez to , że jestem scraperką ), a i jeszcze ten napis: " Kot tak chciał " - superaśny !!!!! Wspaniała oprawa ślubu i wesela ! Pozdrawiam Was serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Naprawdę zdolniacha z Cb ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Wszystko wygląda fantastycznie:) Drewniane serduszka są wspaniałym pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialnie musiało być na Waszym weselu- ozdoby i dodatki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  52. ostatnio siedzę w klimatach weselnych, bo koleżanka za niedługo bierze ślub i muszę przyznać, że świetne są te ozdoby! :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo oryginalne pomysły na dekoracje, maki przepiękne - spojrzałam na te kwiaty innym okiem...
    Uwielbiam ludzi z pasją, na pewno będę zaglądać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  54. fajnie, że wesele było takie naprawdę Wasze ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. z daleka wyglądają jak prawdziwe, przepiękne wykonanie! <3 na takim tle na pewno macie przepiękne zdjęcia i film weselny :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz