Sowy

Cześć Kochani, tu Sady!
Może to Pracowania Kotołaka ale wszystko zaczęło się od sów :) Trochę ich też na naszym blogu powstało. Pierwszą podarował mi Nabuzael na nasze pierwsze walentynki, a potem obdarowywał kolejnymi. Jedna powędrowała do Agnieszki :) Sóweczki możecie zobaczyć <TUTAJ>. Wszystkie uszył mój mąż, a teraz przyszła kolej na mnie.
A moje sówki trochę inne :)






Obie poleciały do sklepu z rękodziełem :) A to nie wszytko, towarzyszyły im jeszcze trzy kolorowe ale je przedstawię następnym razem i tym sposobem prześcignę męża w ilości sów :D

Jak Wam mija luty? Przed feriami, po feriach? Jak spędziliście walentynki, dzień singla i dzień kota? Ja tam obchodzę wszystko na swój sposób ;P

Komentarze

  1. Są super takie "przytulaśne" mądralińskie sowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sowy są takie piękne i dostojne. Uwielbiam te zwierzaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. W uroczych sowach najbardziej podoba mi się ich ogonek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, jakie śliczne. Obie są piękne, ale zakochałam się w tej białej. Zresztą wiesz kochana j,ak bardzo lubię sowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. ale rewelacyjne! mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja widzę coś strasznego? Czy ja widzę miejsce, w którym niedawno byłam i pogoda była taka, jak widzę na zdjęciach.... Jak my się minęliśmy, to strata ogrooooomna. :( Nie może tak być, o nie...

    Sówki są super piękne, super urocze, no słodziaki to tulenia. No i co z tego, że mam 34 lata i tak bym tuliła. :D Podziwiam Waszą twórczość. Nie umiałabym zrobić takiej sówki, zresztą nic, co prezentujecie. hahaha No, chyba że zrobiłabym, w wersji dziadowskiej, no to jak najbardziej. :D

    Pozdrawiam i cudownie mi się czyta, że sówki powędrowały do sklepu, niech kogoś uszczęśliwią. :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli byłaś w Głogówku i nie pisałaś to zamorduję :P

      Usuń
  7. Uhuhuhu urocze te sówki 😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Sowa na walentynki? Oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie świetne sowy!! Te zielone oczy <3. Ferie w pracy, walentynki w ogóle, dzień singla na czytaniu, a dzień kotami z moimi kotami, w sumie dni jak co dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta brązowa mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczęłaś od sowy, to teraz czas na pozostałe zwierzaki z Kubusia Puchatka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam że jako dziecko modne były Ferby ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. JA naprawdę podziwiam te twoje pluszaczki! Cudowne sówki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności :) Sówek widuje się teraz widuje dużo, chyba są na topie :D
    Ja kolekcjonuję papugi we wszelkiej postaci, niestety ciężko je ostatnio spotkać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w tej białej sowie. Jest urocza !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega urocze sówki :) Bardzo mi się podobają, szczególnie ta biała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze moja kochana Złota Rączko! <3 Naprawdę, wszystko co zrobisz jest taaakie słodkie! Zakochać się można w twoich maskotkach, powiedziałabym nawet, że można by je zjeść, są niesamowicie słodkie, śliczne, wspaniałe i zachwycające :)
    Mam nadzieję, że daleko nie odlecą!
    To taki żarcik, bo to ptaki :D
    Bardziej suchar, ale siedzę teraz przed monitorem i cieszę się sama do siebie, więc chyba się udał :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ta biała niczym Hedwiga z Harrego Pottera:D Piękne dzieła!

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Sówki przecudnej urody!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obydwie są przepiękne :D Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. dobra robota! sowy są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne te sowy! Obie są genialne ale brązowa skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne te sowy ❤️ przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szalenie fantazyjne te sowy. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  25. Sowy wymiataja Kochana. Świetne sowki. Mam słabość do tych ptaków.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, ta brązowa została moją ulubienicą. Kojarzy mi się z "sową mądrą głową"!

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj, sowa zawsze była przeze mnie bardzo lubiana jako symbol mądrości i amatorka nocnego życia. Zawsze chciałam być mądra, a najlepiej mi się zawsze pracowało, tworzylo w nocy. Teraz noce mam bezsenne i to męczy. Twoje maskotki są faktycznie piękne. Kilka lat temu moja przyjaciółka blogerka Azalia uszyła dla mnie poduszkę-sowę, którą podarowałam synowej mojej sąsiadki, gdy zamieszkała w naszym bloku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam motyw sowy i przewijają się one u mnie w domu - w ozdobach, na ubraniach czy biżuterii - ale pluszowej sowy nie mam JESZCZE :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham sztukę i kreatywne wymyślanie takich rzeczy ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Kapitalna parka, obie sówki są urocze!
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Sowy to jest to, nie sposób przejść obok nich obojętnie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Są piękne, jak wszystkie twoje prace z resztą :)
    Ja już dawno po feriach, a walentynki spędziłam chora w łóżku.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne są te sówki :)

    Buziaki:*
    Zapraszam na ostatni post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  34. Aaaaa, ja też chcę <3 Kocham sowy, mam ich sporo w różnych formach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ależ kochane są !!! cudowności

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakie wspaniałe maskotki. Masz wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  37. Witaj droga Sady. dawno mnie nie było. Nadrabiam zaległości.
    Sówki cudowne. Szacun :)
    Oby już przyszła wiosna, skończyły się moje choróbska i wtedy namówię M. na wycieczkę do Głogówka i wreszcie odwiedzić Wasz sklep.:)
    Moja Wnusia ma "sówkowy" pokój. Ta biała byłaby idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana sklepik niestety w Głogówku nie jest i nie jest nasz. Współpracujemy ze sklepem w Szklarskiej Porębie :) ale do Głogówka zapraszam Cię na miły spacer, jeśli byś chciała coś zamówić i odebrać osobiście to tylko daj wcześniej znać :*

      Usuń
    2. Dobrze. Na pewno dam wczesnej znać. :)

      Usuń
  38. ależ urodziwe, piękne są!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. super, sowy to takie urodziwe zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Są bardzo urocze. A swoją drogą zauważyłam, że Wasze pracę coraz to piękniejsze są !
    Ogromny talent!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. jakie słodkie! z chęcią bym je zaadoptowała ;D!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super! Mają bardzo hipnotyzujące spojrzenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Prześliczne prace,solidnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz