Mały miś i trochę spamu

Hej tu Sady!
Dziś bez szaleństw kochani. Wena na szycie może i wraca, ale wszystko idzie jakoś wolno i monotonnie. Dziękuję za wszystkie komentarze. Za to, że jesteście ze nami (mimo iż Nabuzael w ogóle się opierdziela 😹) i obiecujemy wziąć się w garść.
Dziś skromnie przedstawię tylko małego misiaczka, który na dodatek nie wyszedł tak, jak miał wyjść. Trzeba jeszcze popracować nad maleństwami.



Korzystając z krótkiego posta chciałabym Was zaprosić do polubienia Fanpage Pracowni Kotołaka i obserwacji naszego Instagrama.
Szczególnie zapraszam na Facebooka, bo nie tylko udostępniamy tam posty z bloga ale od czasu do czasu powstają komiksowe scenki z życia Drużyny Kołatka.

https://www.facebook.com/pracownia.kotolaka/photos/a.192792714682387/263595697602088/?type=3&theater

https://www.facebook.com/pracownia.kotolaka/photos/a.192792714682387/529526854342303/?type=3&theater


https://www.facebook.com/pracownia.kotolaka/photos/a.192792714682387/473185156643140/?type=3&theater

Chcecie więcej? Przeglądnijcie naszą galerię i śledźcie nas na bieżąco😸.



Większość z Was wie, że mam także drugiego bloga. Zależy mi, żeby więcej ludzi dowiedziało się o mojej książce, dlatego chciałabym Was też zaprosić na mojego autorskiego Fanpage i Instagrama.

Co prawda tych, których znalazłam, już śledzę, ale mogłam kogoś nie wytropić lub niechcący pominąć.  Tak więc by sprawiedliwości stało się zadość, dziś wyjątkowo pozwalam Wam na spam😸. Dajcie namiary na swoje fp, insta, lub inne konta 😻.

Komentarze

  1. Witaj Sady.
    Misiaczek słodziutki.:)
    Niestety nie mam fb, insta, etc. :)
    Ledwie czasowo ogarniam blog.
    Moc pozdrowionek posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tam widzę cudownego słodziaka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mimo koronawirusa działacie pełną parą! I brawo Wy:) U mnie jakoś morale coraz bardziej spada, mam nadzieję, że jednak siły witalne wrócą a z nią wena i pełny zapał do działania:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wena wraca. Na początku może być trochę leniwie, ale potem jak się rozkręcisz, to pewnie wszystko będzie szło szybciutko. Mały misiaczek fajniutki. Swoją drogą, mój kot lubi takie małe maskoteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaobserwowałam na Instagramie i polubiłam na fb! ;) Misio piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja nie istnieje w mediach społecznościowych, więc raczej nie pomogę :D Ale powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Misio ci wyszedł bardzo ładny 😍
    Zaraz lecę na drugiego bloga ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez ostanio słabo mam z weną do pisania, tylko obrazki mi wychodzą, misiu słodki

    OdpowiedzUsuń
  9. A my już się chyba obserwujemy na Instagramie, fampage mi przepadł niestety. Może jeszcze ktoś zechce do mnie zerknąć to zapraszam na Instagram: https://www.instagram.com/kramikmargotki/
    Pozdrawiam cieplutko! Misio fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziutki ten misiaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Misiu słodziutki! przypuszczam, że zrobienie takiego maleństwa jest trudniejsze niż duży misiek. Zawsze to co mniejsze sprawa więcej problemów, tylko z dziećmi jest odwrotnie :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie czasy taki misiaczek-kolorystycznie bardzo fajnie, ale mordka jakaś wystraszona. Czytałam darmowe fragmenty Twojej książki, ale chyba jej nie zrozumialam, bo nie polubilam głównego bohatera, taki "stary maleńki" jak się mawiało w mojej mlodości. Nie wchodzę na podane przez Ciebie media społecznościowe, bo nie bardzo umiem się po nich poruszać. Dlatego będę dopingowała Was na tym blogu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyszedł :D. Zdjęcie z dymkami o paczkach świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Misiu może i malusi, ale jest bardzo słodziuśki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Uszyć takie maleństwo nie jest łatwo - jak dla mnie wyszedł super. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba taki sympatyczny MIŚ.
    Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy miś. Bardzo ładny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja chcę takiego misia! <3
    Przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze maleństwo, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny miś! Gratuluję zdolności. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, dziękuję za wizytę. Jeśli będziesz chciała to możesz pisać do mnie na adres e mail : natalia.albin11@gmail.com , ja tez zawsze z chęcią pogadam, nawet o głupotach, śmiało też możesz pisać

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki malusi słodziak!!! Komiksowe scenki fajne! 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Komiks i urocze lalki do czytania 🤩...

    Pozdrowienia z Indonezji

    OdpowiedzUsuń
  24. Komiksy fajne, dowcipne.
    Co do zaglądania na insta i fb. Insta nie mam, z fb korzystam w ograniczonym zakresie. Ja poproszę więcej na blogu, bo trzymam się ściśle reżimu czasu , który mogę poświecić na media.

    OdpowiedzUsuń
  25. Misiak fajniutki! Super, że wena wraca, a partnerowi przydałby się kopniak w 4 litery ode mnie :D przesyłam taki wirtualny, nie żeby przemoc, czy coś...
    Instagrama już szukam i obserwuje :D
    Niech moc będzie z Wami :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale słodki maluch z tego misiaczka.
    Nie mam konta na żadnym z żadnych social media:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny misiek:D Bardzo chętnie zaobserwowałam wszystko, instagramy, fanpage i drugiego bloga (że też na niego wcześniej nie weszłam) i zaraz pooglądam co tam macie:)
    Jeśli o mnie chodzi to też mam fanpage i instagram, jak masz ochotę to zapraszam:
    https://m.facebook.com/Saga-o-Ludziach-Lodu-strefa-fan%C3%B3w-646227085403530/

    Instagram: @klaudek884

    OdpowiedzUsuń
  28. Uroczy ten misio! ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolory misia ma takie typowo wiosenne, a przez to wydaje się bardziej radosny :-) U mnie weny na pisanie brak, bo do pokazania sporo jest...

    OdpowiedzUsuń
  30. Misiak słodki, co z nim niby nie tak ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ malusi, słodziutki Misiaczek. Mi się tam podoba... I to jeszcze jak 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oh su cute darling
    Super kawaii
    xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaraz idę odwiedzać wszystkie strony i instagramy :D
    Jeśli masz ochotę to ja jestem @sys.wys ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Oj tam, bardzo ładny jest. :D
    Też zabieram się do większych planów (na razie nic nie zdradzam, cssiii), a na Insta lecę i so siebie zapraszam: screatlieve.

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny jest ten Misiek! Ja nie wiem co się czepiasz go :D

    OdpowiedzUsuń
  36. cudny jest!
    codziennyuzytek.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Przeuroczy jest ten misiaczek. Myślę, że im mniejsza maskotka tym trudniej ją uszyć.
    Nie wiem co miało być inaczej ale bardzo mi się podoba:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. ..misiaczek jest cudowny i uroczy! ..mały miś, słodki i śliczny <3 :*
    ..znam Twój drugi blog i czytuję, lecz nie zawsze komentuję.. wybacz proszę ..
    ..taka już jestem i tak mam, że nie mogę ot tak sobie 'tylko przelecieć', muszę mieć czas
    i odpowiednie nastawienie do zapoznania się z teksami ;)

    - pozdrawiam cieplutko i serdecznie :)



    OdpowiedzUsuń
  39. Przesłodki misiaczek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Misio słodziak <3
    Leci ode mnie spam lajków i serduszek na FP i IG :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny ten misiu. A komiksy genialne i bardzo pomysłowe :D

    Na IG znajdziecie mnie pod nazwą @bibliotekafeniksa

    Tak samo nazywa się mój fp. Na boku mojego bloga jest do niego odnośnik.

    Pozdrawiam,
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  42. Misiak wyszedł cudowny
    Trzymam kciuki za dalsze prace

    OdpowiedzUsuń
  43. Żółty miś, niczym miś Haribo :) Super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz