Smok zawieszka

Hej Kochani! Tu Sady :)
Na początek dziękuję Wam za wszystkie polubienia po ostatnim poście. Jesteście wspaniali <3
Dziś znów przychodzę z czymś malutkim. Cieszę się, że miś Wam się podobał. Kilka osób się pytało, co z nim nie tak. Miał mieć trochę inny kształt i być grubszy :)
A teraz tylko trochę większy smok w formie zawieszki. Stanowił część nagrody w konkursie z okazji dnia mężczyzn dla pierwszego faceta, który przeczyta moją książkę. Wygrał Jakub, książka mu się spodobała, a prócz smoka otrzymał podpórkę do książek i coś słodkiego :)





P.S. Jeśli ktoś ma ochotę na rozdanie książkowe, u mnie na fb i insta (@r.a.ciezka) do zgarnięcia książka Dominiki Smoleń :)

Komentarze

  1. Cudna zawieszka :D zwycięzca jest wielkim szczęściarzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten smok :) Maly a robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny! jakie ma fajowe skrzydła;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwycięzcy 👏
    Przecudny jest ten smoczuś 🙂
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Smoczek jakiś niedopracowany albo "nieopierzony", tak czy inaczej smutnawy. Gdzie niby miałby być zawieszką, bo rozmiarowo to sporawy? Nie gniewaj się, że gdy wszyscy poprzednicy zachwyty ślą, to ja malkontentką jestem, ale nie po to tu wchodzę, by kadzić, tylko uczciwie oceniać. Jak się coś podoba, to chwalę, jak uważam, że możesz zrobić lepiej, bo Cię na to stać, to jest wpis taki jak dzisiaj. Pomimo wszystkiego, serdecznie pozdrawiam i życzę zdrowia całej Rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. ..przepraszam, ale chciałam napisać do Iwonyzmyślonej, z całym szacunkiem dla Iwony, pozwolę sobie zauważyć :
      'Smok zawieszka' jest wykonany przez Sady Sana i to jest Jej Wyobrażenie i Jej praca,
      a nie nasze (czyli czytelników), jak wiadomo rysunki, czy prace, ogólnie 'wyobrażenia smoków' mogą się różnić diametralnie, ponieważ każdy z nas jest innny..
      ..pisząc w komentarzu, że jest 'niedopracowany itp .. masz na myśli ' swoje własne wyobrażenie smoków' a nie wykonanej pracy Sany..

      - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  6. Fajny, ale tak na tle drzewa wydaje się sporawy. Niemniej podoba mi się. Tym bardziej, że jest w kolorze szarym. Może jeszcze na ogonie by mu się przydało jakieś zakończenie, takie wiesz w rodzaju szpikulca. Dobra, bo już mnie ponosi wyobraźnia. Obejrzałam kilka filmów ze smokami. Xd Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wykonany smok, gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaki uroczy <3 Chociaż oczek mu brakuje xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny! Bardzo mi się podoba! Podziwiam Twój talent :) Ja niestety mam dwie lewe do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że prezentuje się świetnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej, jaki uroczy! Aż mi się przypomniało "Jak wytresować smoka" jedna z lepszych animacji :D Uważam, że jest świetny. Taki minimalistyczny, ma swój urok. Uważam też, że ma idealny rozmiar, świetnie pasowałby podpięty do plecaka, torebki albo piórnika czy innej saszetki :) Można znaleźć dla niego wiele zastosować :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem cudowny smok. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze miło tu sie zaglada

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Jakuba :)
    A smok bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć Sady!
    Brawa dla Jakuba za zgarnięcie nagrody, która jest przepiękna, szczególnie dla osoby, która uwielbia smoki (czyt. ja!). Genialna zawieszka :) Mam pytanie. Czy ja nie jestem na bieżąco i ominęła mnie informacja, iż wydajesz książkę??
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wydałam :) Więcej informacji na moim drugim blogu :) https://ra-ciezka.blogspot.com/2020/02/seksta.html

      Usuń
  16. Jest cudowny. Widziałam już go chyba na IG albo fp. Od razu przyciągnął mój wzrok. Nie lubię tylko białego, więc dużo bardziej odpowiadałby mi czarny :D

    Pozdrawiam,
    Biblioteka Feniksa

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne smoczysko! Ja bym z taką zawieszką z wielką chęcia chodziła przy plecaczku :D A miś jest genialny, koniec... kropka i nie ma tematu! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny! Jak prawdziwy! Hmm... Czy smoki istnieją naprawdę? Świetnie go wymyśliłaś i uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ten smok, super pomysł na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeuroczy smoczek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesłodki ten smok. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. kapitalny jest! brawo!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. ..smoczuś ma śliczne skrzydełka, jest uroczy i niezwykły ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje pomysły zawsze są oryginalne i nietuzinkowe:) Smok też jest ekstra!
    Uściski Roksanko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy i oryginalny pomysł.
    Chociaż...brrr brzydzę się gadów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy maluch :) pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak sobie myślę, jak Ty to robisz, że to wszystko chce się przytulać???

    OdpowiedzUsuń
  28. jest słodziutki do miziania :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodki smok! Widziałam też inne pracę i mega mi się podobają!

    Obserwuję i życzę miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  30. no smok jak się patrzy! :) elegancki

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wykonany. Widać, że włożono serce w wykonanie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. myslalam ze bedzie zielony;P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale genialny kształt! Smok jak się patrzy! <3 Pięknie skonstruowane skrzydła!

    OdpowiedzUsuń
  34. Smoczuś jest prześliczny :D!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz