Mucha i sowa

Cześć Kochani!
Dziś przedstawiam Wam dwa zamówienia, które wykonałam dla naprawdę wyjątkowej osoby. Jeśli to czytasz pozdrawiam serdecznie :*
Pierwsze z nich było dla mnie nie lada wyzwaniem, bowiem klientka zażyczyła sobie... MUCHĘ :D. W sumie szyłam już pająka, to coś wykombinuję. Oto co stworzyłam:

W skrzydełkach są druciki, dzięki czemu z łatwością można zmieniać ich kształt :)


Oczka natomiast wykonałam z cekinów





Drugim zamówieniem była sówka podobna do tych, które przedstawiłam <TUTAJ> tylko w innym wariancie kolorystycznym:



Komentarze

  1. Śliczne oba ^^ naprawdę masz cudne pomysły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam muchy, ale tylko polskie domowe bo są ciche. Te w Belgii to jakieś po-e-*-ne, serio, tak bzyczą, że ja nie mogę
    Pluszaki oczywiście słodziutkie hehe, taką muche też bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kapitalny muchol! oczyska ma świetne :) wyszła tak sympatycznie, że tę jedną jedyną można polubić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyna urocza mucha po tym świecie krocząca :D Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne! Taka muchę to mogłabym polubić i nawet chętnie bym taka przygarnęła u mnie w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudnie Ci wyszła ta mucha! Jestem pod wielkim wrażeniem :) An sówka też śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, ale fajna ta mucha! Nie widziałam jeszcze pluszaka muchy ;D Sówka też cudna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie są świetne, choć muchy trochę bym się bała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Boję się pająków, muchy też nie są mile widziane, ale ta jest cudna.:)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trudne wyzwanie- zwłaszcza mucha, ale efekt końcowy super! Owad bardzo realistyczny, a sówka słodziakowata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny projekt. Mucha jest dla mnie zaskoczeniem. To że ktoś lubi muchy, zazwyczaj są odganiane, złośliwe stworzenia, które latają wokół glowy. Ale mega , podziwiam Twoje wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta mucha ma rewelacyjne oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ..nie znoszę much, ale Twoja mi się bardzo podoba, jest naprawdę super, ma kapitalne oczy
    i fajne skrzydełka ... i sówka mi się podoba, jest śliczna!

    - pozdrawiam najserdeczniej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O nie...mucha to by mnie straszyła ;) sowa zdecydowanie sympatyczniejsza

    OdpowiedzUsuń
  15. Sówka jest super, ale mucha po prostu wymiata. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  16. mucha rewelacja!!!! pozdrawiam i miłego weekendu życzę :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Mucha to sztos! z chęcią bym taką muchę przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, ze takich much nie spotykamy w przyrodzie bo chyba bym padła z wrażenia;) ale super są obie maskotki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie maskotki bardzo fajne. Gratuluję świetnego wykonania! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sowa jest urocza, ale to za muchę należą Ci się brawa. Jest rewelacyjna, nie wiem czy chciałoby mi się wyszywać oczy cekinami. Może na skrzydła użyłabym szyfonu,by były bardziej przeźroczyste. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Okazała i genialna ta mucha. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sówka najbardziej mi się spodobała chociaż mucha też jest niezła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sówka piękna, ale mucha oczarowała mnie - rewelacyjna!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  24. Sówka i mucha cudowne natomiast to właśnie mucha zgarnęła moje serducho! Uwielbiam takie nietypowe maskotki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie super, ale mucha wygląda przerażająco :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mucha mnie przeraziła :D Ale sówka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sówka świetna!
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z jednej strony trochę creepy ta mucha, ale mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta mucha jest świetna. Masz wielki talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czy potrafiłabym zrobić muchę:))) Nie znoszę much ale w Twoim wykonaniu jest nawet sympatyczna. Fajny pomysł na oczy! Sowa milusia, jest urocza.
    Uściski Roksanko.

    OdpowiedzUsuń
  31. haha bardzo urocze i nie groźne :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ masz niewyczerpane pokłady wyobrażani:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję kreatywności , taką muchę to bym na pewno polubiła, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. To już przesada hahaha. To jest chyba jedyna mucha na świecie, która da się lubić. Swoją drogą to musi być naprawdę wyjątkowa osoba, skoro zażyczyła sobie muszkę. :D
    Pozdraski

    OdpowiedzUsuń
  35. Mucha to jest mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Taka mucha, że mucha nie siada :)

    OdpowiedzUsuń
  37. patrząc na tą muchę pomyślałam o pszczółce pewnie pięknie by wyglądała:)
    piękne rzeczy tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  38. ładne ale mi marzy się breloczek liska <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Mucha to prawdziwa masara, jak prawdziwa, świetna 👌

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz