Dumny jeleń

Hej, tu znów Sady!
Ostatnio przedstawiłam wam młodego jelonka i sarenkę. W tym samym czasie uszyłam też dorosłego jelenia.


Ale się namęczyłam z tymi rogami :P



Jeleń rękodzieło


Handmade

A tutaj cała rodzinka razem, wielkość nie jest proporcjonalna ale i tak najprawdopodobniej cała trójka nie trafi do jednej osoby ;)


Jeszcze zdjęcia z wystawy. Dziękuję @inaczej_widzaca



Na koniec mała reklama, jeśli ktoś jeszcze jest zainteresowany kupnem mojej książki w wersji elektronicznej, do końca lipca jej koszt to tylko 6,83 zł. Zakupić można <tutaj>
Na stronie znajduje się również darmowy pierwszy rozdział :)


Komentarze

  1. Jaki jest śliczny :) Rodzinka w komplecie prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ..Twój 'dumny jeleń' jest prześliczny, taki słodki przytulasek.. bardzo mi się podoba - zdolona jesteś niesłychanie ❣️
    ..cała Rodzinka Jelonków jest po prostu cudowna ❤

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszedł ten jeleń 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny jeleń! Rogi wyszły rewelacyjnie :) Urocza rodzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny jeleń! i jaka zgrana, cudna drużyna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały okaz! I jakie ma poroże. Wspaniale widać Twój ogromny postęp w tworzeniu maskotek - każda z nich jest coraz bardziej perfekcyjna.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy tytuł książki, a Jelień bardzo fajny hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz ciekawsze te maskotki.
    Poroże jelenia to majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  9. No rogi imponujące Ci wyszły. Świetne masz hobby. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelka! rogi faktycznie musiały kosztować Cię mnóstwo pracy i jeszcze więcej cierpliwości - jednak warto było!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeleń super się prezentuje :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cała rodzinka piękna! Gratuluję dużego talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie te maskotki wyglądaja. Nic tylko przytulać do snu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczny jest, jestem nim zauroczona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. I ty możesz być dumna, ze zrobiłaś taka piękna rzecz

    OdpowiedzUsuń
  16. Fikuśny jelonek i przesympatyczna jelonkowa rodzina:)) Chciałabym miec takie zdolności, a najbardziej by cieszyły sie z tego moje wnusie . Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy jest ten jelonek. Niczym baśniowy Bambi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. kolejna piękność w rodzinie :)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny jest ten jeleń 😍
    Super że rodzinka jest w komplecie 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, dorodne poroże ma!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna maskotka. Naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale śliczne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem po dużym wrażeniem Twoich umiejętności, cala gromadka jest rewelacyjna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo piękny i uroczy jeleń. Kocham to!.

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealnie pasuje do reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie poradziłaś sobie z tymi rogami, obyś innych w życiu nie musiała "tępić". Osobiście jestem zadania, że nie należy rozdzielać, tak wspaniałej rodzinki. Pozdrowienia dla Twojej ferajny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Superaśny a jaki uroczy ten jeleń :) Niezwykle dumny król lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam po raz kolejny Twoje dzieło. Prześliczny ten jeleń.:)
    Moc serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello,
    That's a funny deer. Great to see how you have made this.

    Greetings, Marco

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudna pluszowa rodzinka, i złote rączki do tego typu robótek :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny jelonek. Ależ talent!! Pozdrawiam :) Gratuluję napisania książki :D

    OdpowiedzUsuń
  32. o ludu wszelaki:D toż to lepsze niż sklepowe!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo milusi i przytulasty ten Twój jelonek.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny i dumny jeleń, ma wspaniałe poroże.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tak się rozochociłam patrząc na Twoją twórczość,że zaczęłam znów robić kartki. Taka namiastka twórczości :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak mi przyszło do głowy, że może mogłabyś doradzić mi, czy taka nietypowa grafika nadaje się na zaproszenie ślubne? hehe, tak pomyślałam, że Twoje spojrzenie mogłoby rozjaśnić moje. Ale nie chcę Cię zobowiązywać do niczego, może zresztą wcale tak nie jest. Uściski :-)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Niesamowity jeleń! Przypuszczam, że było przy nim sporo pracy te rogi musiały być naprawdę trudne i wymagające, ale świetnie Ci wyszły, praca naprawdę zachwyca jest niesamowita :) Twoja twórczość bardzo inspiruje, żałuję że nie potrafię szyć. Troszkę uczę się na maszynie, ale krzywo zszywam ubrania a co dopiero maskotki :D
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  38. Poroże rzeczywiście okazałe, ciekawa praca!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, cudnie wyglądają! Aż ciężko mi wyobrazić sobie, ile pracy trzeba włożyć w takie szycie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale mają fajne poroża :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dawno nie zaglądałam na stronkę Pracowni, a widzę, że nie próżnujesz. :) Z rogami faktycznie miałaś dużo pracy, ale efekt jest super.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz