Laleczki

Hej Kochani! Tym razem wraca Sady (chyba się domyśliliście po maskotkach :P) 

Powiem Wam jednak całkiem szczerze, że nie cierpię szyć lalek. W ogóle postacie ludzkie czy to z bajki, czy po prostu laleczki jakoś mi nie podchodzą. Znacznie lepiej czuję się w zwierzętach. Nie lubię kombinować z włosami, z twarzą i w ogóle zwierzęta są słodziutkie, a my jesteśmy... Mniej słodcy xD

Mimo mojego marudzenia laleczki się spodobały, więc je przedstawiam: 

 


 

 


Zadanie dla Was, możecie nadać im imiona :)



Komentarze

  1. Sympatyczne i pocieszne laleczki. Co do imion, może Gienia i Wiesia? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie sympatyczne laleczki. Może Zuzia i Rózia?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze lalusie, jak dla mnie to Kasia i Basia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. laleczki są świetne! wychodzą Ci równie fajniutkie co zwierzątka :) moja sugestia imion to Tola i Lola :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Renatka i Agatka, od razu mi się skojarzyło^^ Lalki są śliczne i trochę słodkie też są:)

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza parka! Pozdrawiam, codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio takie cudeńka goszczą tez w moim domu

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze Ci wyszły te dziewuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Laleczka z grzywką super wyszła :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie są rewelacyjne ale ta z grzywką po prostu genialna, bardzo mi się podobają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Aww, są mega urocze :D Wymyślanie imion to nie jest moja mocna strona :D Zostawię to innym :) Miłego Poniedziałku :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To, że czujesz się mocniejsza w stwarzaniu maskotek zwierzątek to jest ok. Każdemu coś bardziej pasuje, a coś mniej. Och, imiona, w pierwszej kolejności pomyślałam o Elizie (ta z niebieskim włosami i Magdalence (ta z brązowymi włosami). Taka pierwsza myśl, jak na nie spojrzałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. OJ jakie cudne lalunie, fantastyczny pomysł na szycie tych cudeniek :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. ..ale Twoje laleczki są urocze, słodkie i śliczne ! <3 ..cieszę się, że w końcu do Ciebie zajrzałam, bo mogę je pooglądać i podziwiać ;)
    ..tak sobie wymśliłam : Rose (brązowe włoski) i Zuza ;**

    - pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wyrosnę chyba nigdy z lalek, więc chyba normalne, że mi się podobają. A ta kokardka to wisienka na torcie.
    A imiona? Sandy i Sana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczne! Moja córa proponuje Eleonora i Brit ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Są śliczne, takie wesołe i uśmiechnięte. I piękne mają oczy, jak u mojego ulubionego króliczka... Takie Red & Blue:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. słodziutkie^^
    pozdrowienia!!
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Może poprostu KASIA I BASIA. Są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądają te laleczki. Mi też się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla laleczki z brązowymi włosami proponuję Apolonia, a dla drugiej Łucja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajne ! Pola i Paulinka 🙂

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne są :) Na pewno kogoś uszczęśliwiły :)

    OdpowiedzUsuń
  24. są śliczne i fajne mają oczy !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Też uważam, że zwierzaki są dużo, dużo słodsze od nas :D Ale muszę dodać, że te laleczki wyglądają bardzo uroczo! Śliczne, niesamowite :) Chętnie wymyślę dla nich imiona- bardzo lubię takie zadania :) Dla szatynki - Miranda, nie wiem dlaczego, taka moja pierwsza myśl a dla niebieskowłosej - Lukrecja :D Lubię wymyślać imiona ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  26. Urocze i słodkie a z twarzyczkami fajnie sobie poradziłaś. Imiona? Ruda i Stalówka:)))
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  27. I think they are cute. I give names Angeline and Brenda

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne laleczki :) Ja bym je nazwała Kasia i Małgosia :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają niezwykle uroczo. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz