Mała wredna zołza

  Może to takie małe, rude i wredne, ale przecież kochane przez wszystkich. Wracamy dziś do Doliny Muminków, bo chcę przedstawić Wam może nie moją ulubienicę (bo ja tam Bukę wolę xD), ale dziewczynkę uwielbianą przez wielu. Jej teksty bawią i dzieci i dorosłych. Stała się symbolem kobiety, która wie, czego chce i nie będzie udawać miłej kiedy nie ma na to ochoty. Nic dziwnego, że powstają z nią koszulki z przezabawnymi tekstami. Chodzi oczywiście o Małą Mi :)

To, że się do Ciebie uśmiecham, wcale nie musi oznaczać, że Cię lubię. Mogę, na przykład, wyobrażać sobie, że stoisz w płomieniach.


 Nie jestem mściwa. Zemsta jest poniżej mojej godności. Ale... Wypadki chodzą czasem po ludziach...

A tu wszyscy razem:

Nie wiem czy Mała Mi da się tak przytulać :D




 Oj nie dała ;) 


Co u Was Kochani, jak się czujecie? Ja mam szlaban na wychodzenie z domu ;) policja pilnuje hehe. Objawy na szczęście łagodne. Zdrówka wszystkim życzę :*

Komentarze

  1. Świetnie wygląda ta Mała MI!:) Uwielbiam jej teksty:) Dobrze, że objawy masz łagodne, również dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak nie lubię Muminków, tak kocham Małą Mi. Wg moich znajomych różni mnie od niej tylko wzrost, bo przy 170 cm ciężko być małą, reszta się zgadza rude i wredne :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ją lubię mała ale jaka charakterna😁

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna wyszła, jakby ktoś ją wyciągnął ze szklanego ekranu. Zdrowia dużo życzę, trzymaj się! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam Małą Mi ^^ świetna postać a maskotka przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna Mała Mi :) A teksty rzeczywiście ma świetne :) Zdróweczka życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam małą Mi. Wyszła świetnie. Zdrówka życzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. To jedyna wredna istota którą lubię .

    OdpowiedzUsuń
  9. Mała Mi jest moją ulubienicą, dla mnie nie jest wredna jest po prostu szczera a w Twojej wersji bardzo mi się podoba jak i całe trójka. Dużo zdrowia Ci życzę, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Małą Mi! Genialna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale nie taka straszna ta zołza:) Mnie się podoba.
    Trzymaj się kochana i nie daj się wirusowi. Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała Mi jak żywa.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Ci wyszła. Bardzo realnie. Kobieta nie da sobie w kaszę dmuchać, niech wiedzą wszyscy. Zdrowia! U mnie niebiescy się nie pojawili, a aplikacja specjalnie też nie wymaga. Dostali jedno zdjęcie i się przestraszyli to nie chcą więcej. XD

    OdpowiedzUsuń
  14. Super Mała Mi ze świetnie uchwyconym buńczucznym błyskiem w oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ..uwielbiam Muminki<3
    ..Twoja rodzinka muminków jest prześliczna, a Mała Mi wymiata , jest fantastyczna!

    - ściskam najserdeczniej, życzę zdrówka i szybko wracaj do siebie <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Mała Mi jak żywa :D Nie była to moja ulubiona postać z Muminków, bo osobiście najbardziej lubiłam Włóczykija :D ale trzeba przyznać, że była to jedna z najbardziej charakterystycznych postaci, obecnie, ikona nie tylko kina dla najmłodszych :) Mała mi wygląda super, chciałabym mieć taką maskotkę :) Naprawdę super! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super! Mała Mi jak żywa. Mam nadzieję, że powstaną kolejni bohaterowi książek o Muminkach.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam małą Mi. Mam na lodówce parę jej tekstów. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy ta lala jest wredna, zgryźliwa..... Ale wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajna! Mam koszulkę z małą Mi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super to wygląda! Taka rodzinka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    https://girlsinmadworld.blogspot.com/2020/12/blogmas-2020-prezenty-dla-chopakow.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Mała Mi jest przecudowna! Aż poczułam potrzebę posiadania takiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic dodać nic ująć, wredne ale słodkie. Małe jest piękne 😉. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Naprawdę, po wielu, wielu latach musze jeszcze raz przeczytać muminków. Nic nie pamiętam z tej lektury ponad to, że byłam nimi zafascynowana.
    Dużo zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna :D chyba obejrzę sobie muminki :D Zdrówka Życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudna, zołzowatość aż z niej bije :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Przecudna mała Mija. Zresztą wszystkie Twoje przytulaski są urocze. Dbaj o siebie i wracaj szybko do zdrowia. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna jest! wszystko co najważniejsze uchwyciłaś :) jak ją odpowiednio podejść to i przytulić się da ;-)
    Zdrówka i szybkiego powrotu do formy życzę gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyszła ta Mała Mi :D Super!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodka ta zołza wyszła :) Mała Mi jak się patrzy, cała w swej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja ulubiona postać z muminków ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Małą Mi kochałam z Muminków najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  33. Jako dziecko nie przepadałam za nią, doceniłam ją z wiekiem!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mała, wredna, ale przepiękna! :) codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Jej teksty krążące po sieci są przezabawne! No, a mina bezcenna:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj była ona bardzo charakterystyczna dla tej bajki można było powiedzieć, że nie widać a słychać :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna jest !zawsze mialam słabość do Małej Mi 😘

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz