Świnka pepa

Dzisiaj króciutki szybciutki post ale będzie kolejna bajkowa postać. Świnka Pepa jest ulubienicą mojej małej kuzynki i wielu innych dzieci, z tego co mi wiadomo też. Malutką zabaweczkę, idealną dla małych rączek uszyłam dawno temu. Nie miałam też wtedy czasu by wyjść gdzieś ładniejsze zdjęcia porobić, więc jakość idealna nie jest.




Może wydawać się trochę śmieszna ale starłam się, żeby była taka jak w bajce :). Na ostatnim zdjęciu możecie dojrzeć malutką mnie z Mikołajem. A właśnie... Co Wam przyniósł Mikołaj?

Komentarze

  1. Ale słodka Pepcia.
    Mikołaj przyniósł mi słodycze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pepa jak prawdziwa! Jeszcze niedawno moja wnusia była w niej zakochana ale teraz kocha księżniczki i jednorożce:) Uściski Roksanko.

    OdpowiedzUsuń
  3. OOo Świnka Pepa jest super! Jutro kończę wyrok za posiadanie korony, także coś sobie kupię. Chyba, że liczy się stroik do gitary i dodatkowe struny i kostki do gry, no to kurier mi wczoraj przywiózł...Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna! Przepięknie wyszła :) Dokładnie taka jak powinna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super! Córka mojej przyjaciółki uwielbia Peppe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świnka Peppa jak żywa! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Peppa ma oba oczy z jednaj strony :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale urocza ta Peppa :) Pięknie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, taka milutka do przytulania! A Mikołaj zostawił mi w bucie biszkopty, na pocovidową dietę (chi,chi)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna Peppa. Niestety Mikołaj o mnie zapomniał. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju ta Pepa to hit:) wyszła idealnie:) na pewno nie jeden szkrab by ją chciał utulić:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świnka Peppa niczym z bajki a nawet ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna ta Twoja Pepa, taka przytulaśna. Moja wnusia byłaby zachwycona . Przesyłam świąteczne życzenia 🎄

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta Peppa :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej🤔 , ale ja nie w temacie . Ta Pepa wyszła pewnie z jakiejś bajki. Jeśli tak to ok, ale... Te przedlużane rzęsy ma fajne. Ciekawe gdzie chodzi na przedłużanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż za słodzinka! nic tylko ją tulić!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pepa to teraz hit😊 Jest lubiana przez dzieci i młodzież. Śliczniutka🐷

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj ♡
    Śliczna Pepa! Osobiście, nie jestem fanką bajki, widziałam ją raz czy dwa jak pilnowałam kuzyna. Wolę Księżniczkę Zosię albo Maszę :D Jednak maskotka bardzo, bardzo mi się podoba. Wygląda idealnie, no normalnie jak żywcem wyjęta z bajki! Wspaniałe wykonanie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. My już wyrosnęliśmy z Peppy, ale coś jest w tej pokracznej śwince, że wszystkie dzieci ją uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki słodziak z tej świnki. Genialnie wykonana jak zawsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale cudna! Jak prosto z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To ja czekam teraz na wersję z Georgiem :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja córka jeszcze niedawno uwielbiała Peppę. Niestety już z tego wyrosła. Śliczna maskotka!

    OdpowiedzUsuń
  24. zastanawiam się jakim cudem mi taka ślicznotka umknęła :) piękna! pozdrawiam!
    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz