Among Us i sowa

Dziś kolejna postać z gry. Tym razem pod igłę poszedł Among Us. Gierka wieloosobowa polegająca na wzajemnej komunikacji w celu odkrycia oszustów w drużynie i wykonywania zadań na statku. Szczegółów nie podam bo nie grałam ale uroczego stworka w kombinezonie miałam okazję uszyć dla kolegi :). 

Mała maskoteczka idealnie nadała się na brelok 



Graliście? :)

Dodatkowo pokażę kolejną sowę :D

Pan Aleksander się ze względu na nazwisko załapał :P.


Przy okazji mała wyprzedaż dla zainteresowanych :). Mam do sprzedania kilka maskotek.  Dlaczego olx? Bo akurat jest promocja na wysyłkę :) https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2rhIr/

 Można tam też zamówić moją książkę :)

Komentarze

  1. Cudne maskotki :) A sówka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest ta sowa :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwę gry słyszałam i to tyle jeśli chodzi o moją znajomość tej gry :D Super maskotki. Sowa jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne jak zawsze :D Nie grałam w grę, chyba muszę nadrobić, bo poza Simsami nie widzę nic innego. W ogóle tak sobie pomyślałam, ze chciałabym mieć brelok tego znacznika Simsowego, co mają nad głowami. Ale to byłby sztos! Aleksander Sowa na pewno byłby dumny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. ..maskotki są prześliczne .. tej gry nie znam .. sówka jest uroczym słodziakiem ;)

    - pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny brelok wyszedł, ale sowa skradła mi serce bardziej. ;) Nie gram w gry komputerowe, ale lubię motyw sowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy ten stworek z Among Us. Co do gry, nie grałam, ale dużo o niej słyszałam i wiem, że jest bardzo popularna. P.S. Twoja sowa również mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stworki!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością zajrzę na olx.
    MAskotki naprawdę fajne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodziaki :) nazwa gry nic mi nie mówi, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudnie się prezentuje :)
    https://bloomywitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej gry, ale bardzo fajny breloczek i sowa;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam tych Twoich słodziakó! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super maskotki. Sówka skradła moje serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziutkie maskotki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. O matuniu...oby tylko moje chlopaki nie zobaczyly, że można robić maskotki postaci z gry 😂

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tej grze, ale brelok wyszedł super :) Prawdziwa gratka dla gracza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sówka jest przeurocza :) ja nie gram w gry. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Cudowne maskotki! Ta z among us wygląda rewelacyjnie, normalnie jak z gry :D Sama grałam, kilka razy ale nie była to gra która mnie wciągnęła. Mimo to rozumiem jej obecną popularność :) Wpis- rewelacja!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  20. Among Us jest świetny - teraz już klucze będą bezpieczne ;-) Sowa jest rewelacyjna - mam do nich słabość, a w Twoim wykonaniu jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Among us to zdecydowany hit! Piękne!
    https://bloomywitch.blogspot.com/2021/02/ksiega-cieni.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej gry ani postaci więc trudno mi oceniać. Sówka natomiast jest śliczna, bardzo mi się podoba. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  23. W gry nie gram, ale sówka szalenie sympatyczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. W gry nie gram, ale sówka szalenie sympatyczna:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ urocze te maskotki ale sówka jest rewelacyjna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne są maskotki. Nie znam tej gry. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muminki też są jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z grami ja utknęłam w czasach Baldurg Gate , Warcraft i anime Naruto i Pokemony ;) Potem mi dzieci urosły he,he...Więc tej postaci nie kojarzę ni w ząb, za to sówka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale słodka sówka - mądra główka. Co do gier, to temat jest mi tak obcy jak fizyka jądrowa:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sowa podoba mi się chyba najbardziej ze wszystkich Twoich maskotek. Ja uwielbiam sowy, jako symbol mądrości. Natomiast nie gram w gry internetowe i uszyte przez Ciebie stworki nic mi nie mówią, może dlatego są dla mnie bez wyrazu. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie z okazji Dnia Kobiet i dla Męża z okazji Dnia Mężczyzn, który przypada ponoć 10 marca. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne :) Sówka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sowa jest genialna. Piękne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam tej gry, więc nie wiem, czy dobrze odwzorowałaś postać. Za to sowa jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz