Aparat Zenit 3EHNT

Hej, tu znów Sady!

Klienci czasami mnie zaskakują. Jakiś czas temu dostałam zlecenie uszycia pluszowego aparatu fotograficznego. No niby nic takiego, ale miałam podany konkretny model i zdjęcia tego aparatu. To już nie lada wyzwanie. Aparat co prawda zdjęć nie robi, ale postarałam się, by wyglądem był jak najbardziej zbliżony do prawdziwego. Klient był zadowolony, więc chyba się udało.




 A Wy co sądzicie? :)


Jeśli marzy Wam się wymyślona przez siebie maskotka, zgłaszajcie się do mnie pisząc na raciezka@gmail.com


Komentarze

  1. Ooo jaki świetny!! To jest niesamowite, co potrafisz stworzyć. Maskotki aparatu w sklepie pewnie się nie znajdzie, więc jest to coś wyjątkowego, personalizowanego niemal, bo pewnie dla wielbiciela aparatów fotograficznych. Jestem pod dużym wrażeniem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne i jako maskotka i jako podusia, chociaż nie wiem jak to jest duże. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, rewelacyjny projekt! wygląda mega, brawo talentu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zenit jak prawdziwy! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wywiązałaś się z zadania uszycia tego oryginalnego pluszaka wręcz celująco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie nietypowe zamówienie, ale wyszło idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie prezentuje się ten aparat. Naprawdę masz talent do robienia takich rzeczy :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie wyszedł Ci ten aparat :) Jestem pod wrażeniem :) A zlecenie, muszę przyznać, oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo, gratulacje. Wywiązałaś się znakomicie z powierzonego zadania. Może klient chciał potraktować to jako futerał, bo oryginalny skurzany nie da się tak miło przytulać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow i jeszcze raz wow . Podziwiam talent

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ktoś ma wyobraźnie to i zdjęcia będzie robił. Ewentualnie nadmiar białego proszku :D
    Mnie się bardzo podoba!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  12. To dopiero ciekawe! Masz talent i super pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ..W O W ! ! ! ..Twój aparat jest fantastycznie genialny ..mega zajefajny ❤ .. gratuluję Ci, wykonałaś go perfekcyjnie, znakomicie .. Kochana masz talencik, wszystko, co robisz 'Czarodziejko', ma 'duszę' , a ten aparat jest po prostu B O S K I !!!

    - pozdrawiam oczarowana :* ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych :-) WOW

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale genialna maskotka! Bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Heh ale super ❤ świetny aparat

    OdpowiedzUsuń
  17. To zlecenie to był na prawdę wyzwanie

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super! Na takim się uczyłam robić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, aparat wygląda fantastycznie :) myślę, że to było trudniejsze zadanie, niż maskotki, a efekt jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybór maskotki mnie zaskoczył ale wykonanie rewelacyjne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Słowem: nie ma rzeczy niemożliwych :) Jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ha!!! Ależ oryginalna maskotka!!! Jestem pod wielkim wrażeniem!!! Aparat rzeczywiście wygląda jak prawdziwy 🤩!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ekstra! To musiał być prawdziwy miłośnik fotografii i starych aparatów :D znam kilku, którym taki pluszowy aparat też by się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam serdecznie ♡
    Super pluszowy aparat! Jakbym była fotografem sama bym taki chciała, pasowałby idealnie do pasji :D Szkoda, że nie da się zrobić pluszowego bloga :D
    Maskotka rewelacja, jestem pod wrażeniem, aparat wygląda jak żywy!
    To się nazywa talent :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś bardzo uzdolniona, tworzysz niespotykane piękno, a to potrzebuje wyobraźni, no i sprawnych rąk. Ten aparacik to przeurocze dzieło.
    Pozdrawiam ślicznie 💐 🌷 🌹

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Wiesz co, tak jak piszesz, aparat to nie problem, ale konkretny model z charakterystycznymi dodatkami to już wyzwanie! Pięknie to wyszło:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. O rety, chyba nie ma rzeczy, której nie potrafiłabyś uszyć:) Świetny ten aparat, pomyślałaś o wszystkich detalach. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pluszowego aparatu jeszcze nie widziałam :) Wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie dla fana fotografii albo dziecka, które marzy o byciu fotografem. Bardzo fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolejny raz podziwiam Twoje dzieło ! Rewelacja! Zadbałaś o każdy szczegół. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  31. O super! Pluszowy aparat to bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem zachwycona, to nawet lepsze, niż jakieś faramuszki i cukiereczki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta maskotka ci się naprawdę udała. 💪

    OdpowiedzUsuń
  34. Takiej poduszki jeszcze nie widziałam jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jesteś pomysłowa, aparat wyszedł cudowny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. O kurde, pluszowy aparat fotograficzny to faktycznie wyjątkowe życzenie! Bardzo oryginalnie :)) Świetne wykonanie, sama bym się ucieszyła z takiego pluszowego aparatu :) Czekamy teraz na pluszowe logo instagrama :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny ten aparacik :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój tato taki miał. Ale zdolniacha z Ciebie. 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  39. Mój tato taki miał. Ale zdolniacha z Ciebie. 👏👏👏

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz