Shoggoth

 Hej tu znów Sady!

Skoro jesteśmy przy nietypowych zamówieniach dziś przedstawię Wam takiego uroczego dziwaka. Może Lovecrafta czytałam ale pierwsze  skojarzenie jak zobaczyłam ilustrację na której mam się wzorować - ok, mięso mielone z oczami, da się zrobić :D.

Shoggoth - to jak już wspominałam postać z mitów Cthulhu Lovecrafta. Szkoda, ze nie zrobiłam fotki z moim pięknym tomiskiem opowiadań. Człowiek myśli po czasie. 






Stworek trafił do naprawdę wyjątkowej rodziny, która kocha wszystko, co jest związane z kosmitami <3. Pozdrawiam Was serdecznie. Tak cudownych i szalonych ludzi jeszcze nie poznałam :D


Jeśli i Wy macie nietypowe zachcianki piszcie do mnie na raciezka@gmail.com, lub do Pracowni Kotołaka na Facebooku

Komentarze

  1. .. pierwszy raz widzę stworka Shoggoth.. brawo, wykonanie super, jest fantastyczny <3
    Kochana podziwiam Twój talent - świetna robota <3

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw stawiałem, że to smok a to kosmita. :D A może smok z kosmosu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fantazję, świetnie to wyszło.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie straszne dziwadełko ale wygląda ciekawie:) Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Usiłowałam ocenić do czego to podobne :) Świetny ten stworek :) Ale brawa przede wszystkim dla twórcy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie wpadłabym na pomysł podobnej maskotki. Świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tego stworka. Świetnie go wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziwny stworek, ale brawo za odwagę w jego wykonaniu. Nie jestem zwolenniczką kosmitów i "dziwolągów", dlatego tym bardziej podziwiam Twoja pracę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Buhahaha Mięso mielone z oczami, no hahahaha Dziś mnie powalasz humorem, dzięki. :)))))) No Ty wszystko zrobisz, no wszystko, będę o tym pamiętała. Super praca, podziwiam Twój talent. :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, co to za stworzenie
    .... powiem Ci tak: podziwiam Twoje zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentuje się świetnie :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny stworek, choć przyznam, że trochę bym się bała mieć taką zabawkę jako przytulaka do snu. Niemniej doceniam zarówno nieszablonowy pomysł, jak też tradycyjnie dobre wykonanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mielone z oczami, to idelanie opis dla tej maskotki, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co to za stworek, ale wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam Jegomościa, ale jest intrygujący i na pewno oddaje Twój szyciowy talent :)


    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem co to, ale w sumie z fantazją :) I nawet jak człowiek się pomyli, to laik się nie zorientuje, że nie tak miało być :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie ♡
    Pierwszy raz widzę takie cudo. śmieszny stworek. Porównanie do mięsa mielonego trafione w punkt :D Wyszło super!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Uroczy stworek :)
    Zadanie Wykonałaś jak zawsze perfekcyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mięso mielone z oczami- ha ha- rozbawiłaś mnie tym stwierdzeniem ;) Stworek wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem zupełnie co to za stworzenie ale to mięso mielone z oczami bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale genialne rzeczy tworzysz! Dobra, akurat tego stwora bym w domu nie chciała, ale i tak: WOW!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ trzeba mieć wyobraźnie, żeby coś takiego stworzyć !

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo interesujący stworek:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejku, jaki ciekawa twórczość! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwsze widzę i słyszę, ale mojej siostrzenicy by się podobało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest prawdziwe dziwadło :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda naprawdę uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dla nie, słodziak do kochania i przytulania ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szaloni ludzie są super, bo nigdy nie bywają nudni!
    Teraz tak zgasić światło i popatrzeć na paczały!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiadomo z której strony najlepiej patrzeć na tego stwora :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny! Zdecydowanie wolałabym mieć takiego oryginalnego stworka niż pluszowego misia :D

    OdpowiedzUsuń
  32. hahaha mięso mielone z oczami to naprawdę trafione skojarzenie xD

    OdpowiedzUsuń
  33. Stworka nie znam ale podoba mi sie :D Ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kojarzy mi się z jakimś kosmitą z "Futuramy", o której wspomniałem na forum innego Twojego bloga, LOL...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz