Serduszko

Hej tu jeszcze raz Sady. Zawalam Was serduszkami ale nie poradzę, że tak dopasowałam się do zabawy Polszczyzna i Rękodzieło :) Oto prezent na dzień babci, którego nie miałam jeszcze okazji wstawić :)


https://reanja1.blogspot.com/2019/02/polszczyzna-i-rekodzieo-luty.html

Dziękuję serdecznie za wszystkie komentarze. Szczególnie tym, którzy chcieli się podzielić swoją historią. Ja z Nabuzelem poznałam się przez internet. Przyszedł do mnie w długim czarnym płaszczu i przyniósł mi metalową różę :)

Komentarze

  1. Serduszko jest prześliczne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne:)
    i pracochłonne, bo chyba szyte ręcznie??
    Babcia na pewno była zachwycona.
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tak serduszko szyte ręcznie :)

      Usuń
  3. Prześliczne to serduszko ❤
    Babci MUSIAŁO się podobać ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny prezent dla babci :D z tego co widzę chyba można też gdzieś powiesić serduszko :D !!! Metalowej róży jeszcze nigdy nie widziałam :D, ale na pewno dużo lepsza niż prawdziwa ( nie wyrzucić się jej jak zwiędnie, dzięki czemu wspomnienia tamtej chwili pozostaną na dłużej :D ). Wow, ale ona przepiękna !!! Dopiero po chwili skapnęłam się, że link się kryje za słowem "metalowa róża" oszałamiająca i wyjątkowa :O !!! Sorcia, żem się rozpisała, hehe :P, ale uwielbiam oglądać rękodzieła :3 Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze serduszko :) Babcia, która je otrzymała, na pewno była przeszczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne serduszko i widac, ze takie mięciutkie az chce się do niego przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serduszko, nawet na walentynki byłoby niezłym upominkiem. Nie myślałaś może o robieniu takich puchowych ramek do zdjęć? Jeszcze takiego czegoś nie widziałam, a myślę, że by fajnie i ciekawie wyglądało :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by kiedyś spróbować :) dziękuję za pomysł :*

      Usuń
  8. Śliczne serduszko. Nie tylko na dzień babci byłoby fajnym prezentem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czad :) myślę, że wielu osobom może się spodobać :) serducho z potencjałem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałabym żeby mi się chciało robić takie rzeczy;) Ale chociaż mogę sobie popodziwiać u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać tutaj dobrą rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze serduszko!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne serduszko! <3
    Mam nadzieję, że babci się podobało, bo jest naprawdę genialne :)
    Ja miałam dołączyć do tej zabawy, ale moja styczniowa praca nie została opublikowana, a za luty nawet się nie wzięłam, eh...
    Chodzi o historię poznania z naszymi partnerami? Jeśli tak to ja swojego również poznałam przez Internet, przez grę League of Legends. I tak jakoś się zaczęło, a niedługo trzy latka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie piękne dzieło sercowe:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki uroczy prezent <3 Tylko mogłoby być czerwone :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne serduszko, gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się prezentuje to serducho! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serduszko jest słodkie, a "metalowa róża" bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ się zrobiło romantycznie ;) Śliczne serducho ;) Pomysł z różą bardzo oryginalny ;) To się chwali ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wygląda to serduszko, szczególnie w plenerze gdy wokół jeszcze tak szaro. Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeurocze i jakie przytulaśne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam :) i serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w moim co miesięcznym wzywaniu, mnóstwo nagród, fajna tematyka wyzwań, zapraszam -> http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny pomysł z tym serduszkiem! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze serduszko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ależ przytulaśne serducho!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wykonane serduszko :D Bardzo mi się spodobało ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie wykonane z sercem serduszko :) podoba mi się :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne, takie delikatne, miękkie, a potrafiące dużo wytrzymać:)
    Pozdrowienia dla Nabuzael 'a .jakoś zaniedbywany ostatnio tutaj chyba ;) Bardzo poodbały mi się pewne maki i wielki różowy sloń. Przypomniało mi się patrząc na to serduszko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż jestem ciekawa jak się prezentowała ta metalowa róża. :D
    A do tego serduszka aż mam ochotę się przytulić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metalowa róża jest na blogu. Kliknij na napis w poscie :)

      Usuń
    2. :O No to się postarał chłopak! :D

      Usuń
  31. To serduszko jest obłędne! Bardzo mi przypadło do gustu. Brawo Kochana

    OdpowiedzUsuń
  32. Urocze, nie tylko na dzień Babci :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślałam, że to na walentynki, albo dzień kobiet! :) Babcia na pewno była zachwycona takim prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawdę uroczy prezent :) Myślę, że te kwiatki stanowią piękną kropkę nad i.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudne, jeszcze czegoś takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Babcia pewnie była zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajne to serduszko, każda babcia sądzę, że byłaby bardzo zadowolona z takiego prezentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Serduszko świetne- jak przeczytałam w komentarzach że szyte ręcznie, to tym większy szacun...ja do tego nie mam drygu i prędzej igła znalazła by się w moim palcu nić w pluszowym serduszku;)))
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie ważne ile serduszek pokażesz, ważne, ze są śliczniutkie, więc chętnie pooglądam jeszcze 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  40. Niesamowite, jak zawsze cudowna praca! Podziwiam twoje zdolności, ja to mogę tylko patrzeć :D Ani igła ani nitka nigdy się do mnie nie kleiły, za to moja mama trochę szyje :) Chciałabym umieć robić takie cuda, sama sobie szyłabym poduszki! Kocham poduszki, zrobiłabym sobie poduszkową fortecę :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej! Czy dostałaś przesyłkę od WOŚP? Bo mi Mama mówiła, że coś do mnie przyszło, ale jeszcze nie wiem co i ciekawa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczne serduszko. Naprawdę masz talent ;) Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz