Nasz spóźniony zajączek

Nasz kochany zajączek po <zabawie w konopi> w końcu przyszedł świętować Wielkanoc. Może trochę za późno, ale wystarczająco wcześnie, by załapać się na zabawę Polszczyzna i Rękodzieło  😸





https://reanja1.blogspot.com/2019/04/polszczyzna-i-rekodzieo-kwiecien.html

Kto śledził naszego Facebooka zajączka widział już na święta. Ciekawe czy pamiętacie <zeszłorocznego ujeżdżanego przez goblina> 😸 Który z nich bardziej zaszalał na święta?  A Wy co szalonego zrobiliście na Wielkanoc? Dyngus był wystarczająco mokry? Rękodzielnicy pochwalcie się swoimi ozdobami, chętnie je obejrzymy 😸

Wesołego po świętach 😽

P.S. Być może zauważyliście, że ostatnio mamy ładniejsze zdjęcia. Niestety one nadal nie są naszą mocną stroną dlatego zatrudniliśmy "profesjonalną fotografkę". Może dopiero się uczy, ale możemy ją tak nazywać ^^ Dziękuję siostrzyczko :*

Komentarze

  1. Zajączek jest prześliczny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. No, ale jeden zajączek już był :D Haftowane oczka skojarzone z konopiami :D Więc są nawet dwa zające :D
    Ja nie robię zdjęć, bo właśnie nie jest to moja mocna strona - wolę na tych zdjęciach być :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W marcu było wyzwanie "Jak filip z konopi" a w kwietniu po prostu Wielkanoc :) niestety nie miałam czasu by wymyślić coś ciekawszego :P

      Usuń
  3. Oba fajne, a ten też jeszcze gdzieś konopny dymek załapał;D ale słodki jest i wielkanocny troszkę też.
    Dzięki za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zajączek. Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny jest ten zajaczek ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziaczek - przystojniak.
    Pozdrawiam poświąteczne.
    Ciągle nadrabiam zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  7. turkusowy ogonek przezabawny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Rewelacyjny, uroczy zajączek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroczy zajączek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajączek jest niesamowicie uroczy, a zdjęcia całkiem spoko :) A będziesz przecież już tylko lepiej.
    ps Dziękuje za ciepłe słowa u mnie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajączek super się prezentuje :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy :) Wygląda prześlicznie :) Mi święta zleciały tak szybko, że nawet nie wiem kiedy! W tym roku nie miałam tradycyjnego śniadania, ponieważ razem z Rafałem jechaliśmy z rana na chrzciny :) a w dyngusa pogoda była średnia, więc tylko siostrzenica opryskała mnie wodą z takiego plastikowego jajka :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Taaak...ma hipnotyzujący wzrok- tego mu nie można odmówić... ;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalny kicajec. Rozśmieszył mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczniutki, tylko przytulać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem, jak Wy te maskotki robicie, ale za każdym razem to po prostu cuda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest ten zajączek, wspaniała przytulanka.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczka zajączka są mega hipnotyzujące <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeuroczy zajączek, można się zakochać w tych niebieskich oczętach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zajączek cudowny. Te szycia dookoła oczu są urocze :).
    A siostrze powiedz, że zdjęcia super :)
    Pozdrawiam i życzę miłej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten niebieski ogonek jest kapitalny! Ten zajączek wygląda na takiego słodziaka! Ja w dyngusa zaszalałam, pooblewałam wszystkich 😂
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki słodziaszny! Co ja zrobiłam szalonego w Wielkanoc? Podarłam 3 pary rajstop - ot takie szaleństwo xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny, wesoły zając !!! Pozdrawiam całą trójkę wraz z fotografką !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. spóźniony, ale przeuroczy :) może być takich spóźnionych kolejnych kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć, jestem tu pierwszy raz. Ale dużo tu u Was ciekawych i zwariowanych stworzonek i innych różności. Zajączek świetny i ma z lekka szalone oczy, przez co ma swój charakter :) Czuję się zaciekawiona. Pozdrawiam ciepło1 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z pisanką w łapkach :) Jaki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny jest, OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pluszak :) Oryginał :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uroczy! Niebieski ogonek jest super!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny jest ten zajączek!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, chyba szukał tego jajeczka. Prawdziwy słodziak z niego. zostanie na przyszłe święta;-)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny zajączek. Ale się zdziwiłam, że blog jest prowadzony przez dwie osoby. Super mieć wspólne pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie ma znaczenia czy jest spóźniony czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny zajączek.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz