Kolejna postać, kolejna historia - Volkhar

 Witajcie

 tu ponownie Nabuzael

Już wcześniej widzieliście figurkę postaci z Dungeons & Dragons, ale wraz z postępem gry z moimi znajomymi doszło do paru zmian. W tym postaci. O ile Fulgrima bardzo lubiłem, to chciałem spróbować zagrać czymś nieco innym i podobnie jak spora część moich znajomych stworzyłem nową postać - Volkhara, pół-orka o kryminalnej przeszłości, który próbuje swych sił jako najemnik.

Figurka podobnie jak poprzednia wykonana z aluminium pokrytego masą epoksydową, która została później poddana obróbce mechanicznej pilnikiem.

Ogólnie starałem się zrobić ją mniejszą aby bardziej wpasowywała się w figurki znajomych ale na chwilę obecną ten gabaryt to najniżej jak mogę zejść. Ma parę wad które mnie męczą ale ogólnie jestem z niego zadowolony.

A co wy myślicie? Napiszcie jak wam się podoba i co sądzicie można by poprawić w możliwych przyszłych figurkach.

Komentarze

  1. No i wprowadziłeś mnie w świat fantastyki. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna ta figurka, nie mogę się do niczego przyczepić, bo nie ma do czego. Świetna, precyzyjna i profesjonalna robota:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troche przerazająca ta figurka ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna praca. Ja się nie znam, to też wad nie widzę. Podziwiam, toż tu trzeba mega cierpliwości, bystrego oka, a mnie pewnie ręce trzęsłyby się na całego i głowa byłaby taka jak kostium. hehe Kolejne gratulacje dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie i przekazuję również pozdrowienia dla kochanej żony. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjnie, wyszła Ci ta figurka 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Megaaaa, a postaci nie znam
    Nie wiem, co bym zmieniła, bo nie jestem zagłębiona w tym temacie, ale bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa ta figurka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tych wad nie widzę, więc dla mnie jest ok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!! Figurka jest genialna!!! Ja bym tam nic nie poprawiała 😊!!!
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna figurka. Gratuluję talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Figurka wygląda przepięknie! Te detale są cudowne, jestem na prawdę pod ogromnym wrażeniem!
    Zapraszam: czytanko.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tej grze z mojego ulubionego serialu. Jak dla mnie bardzo ładna figurka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega figurka :) Widać że wykonana z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Figurka bardzo mi się podoba. Chętnie postawiłabym taką na honorowym miejscu, ponieważ tematyka fantasy jest jak najbardziej dla mnie. Nie grałam w Dungeons&Dragons, jednak tytuł jest mi znany. Na Twoim miejscu popracowałabym jeszcze nad zarysami twarzy, jest lekko niewyraźna. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Poprawiać artystę to grzech śmiertelny nawet dla ateisty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow ;) Masz talent jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda świetnie, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Figurka jest świetna ! W ogóle nie myślałam, że można coś takiego stworzyć własnymi rękoma. Wydaje mi się, że kosztowało Cię to wiele precyzyjnej pracy. Nie wiem czy coś wymaga poprawienia. Nie wydaje mi się. Można by było do zdjęć postawić pudełko zapałek albo monetę, żebyśmy mogli wyobrazić sobie wielkość figurki. Przypomniały mi się malutkie żołnierzyki, które wiele lat temu zbierał mój brat, gdy oboje byliśmy dziećmi. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. To nie tylko liski i misiaczki tworzysz. Super. Fajna postać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam ludzi z takim talentem! Figurka jest świetna, brawo! To prawdziwy majstersztyk 👍. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie prezentuje się ta postać :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, masz talent. Gry nie znam, nie znam tej postaci, więc tych niedociągnięć nie zauważam. Pozostaję jako obserwująca i czekam na dalsze projekty z niecierpliwością :D


    Buźka,
    Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  24. Patrząc na tę figurkę, przypominam sobie czasy, gdy mój 36 letni obecnie syn, całymi dniami ślęczał nad Worchamerami(tak to się nazywa choć może pisownia niepoprawna). Jedne malował z dokładnością jubilerską, inne rozczłonkowywał i przerabiał. Wiem jak to mozolna praca, więc Twojego "stworka" uważam za bardzo udanego. Nie wiem na czym polega ta Wasza gra, ale życzę wielu zwycięstw. Pozdrawiam i uściski dla Sady Sana.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Twój talent do tworzenia takich misternych małych figurek, nie wiem co za gra bo to nie moje klimaty ala figurka jest niesamowita, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, podziwiam! Może nie mój klimat, bo nie przepadam za tego typu postaciami, ale wykonanie mistrzowskie! Trzeba mieć prawdziwy talent, żeby stworzyć taką figurkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. What skillful hands you have got! Loving this figurine.
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze to nie znam się za bardzo na figurkach tego typu, ale okiem laika wygląda ona świetnie i nic bym nie zmieniała. Widać dużo włożonej pracy i talent :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O cholercia, chyba pracy co nie miara, żeby stworzyć takiego cudaka :-) Figurka świetnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zupełnie nie jestem w temacie ale figurka jest świetna, podziwiam Twój warsztat i dbałość o szczegóły:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam, wiadomość półautomatyczna, choć za sterami człowiek - może wrzucisz swoje treści lub fotografie na portal dla twórców:

    https://t3kstura.eu/

    Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest pazur. Inne niż wszystko. Fajne

    OdpowiedzUsuń
  33. ŚWIETNE fotki - adekwatne do
    nowego hobby Orka :)

    pokaż nam też, proszę, poszczególne
    etapy narodzin Twych figurkowców ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. nie znam niestety ale juz bede wiedziec:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Figurka jest piękna, śliczna! codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdy Fulgrim się osiadł w swej posiadłości, dołączył do nas Volkhar, trzeba przyznać że jest nieco.. wyższy niż Vulgrim, jednak dorównuje mu siłą i ciekawą osobowością.. figurka także dorównuje mu detalami. Figurka zdecydowanie góruje nad resztą drużyny (jak przystało na orka) Do tego od pierwszego spotkania tak jak zmieniły się nasze postacie, tak i zaktualizowana została ta figurka. Całkiem nie mało graczy rpg może się pochwalić własnoręcznie pomalowanymi figurkami, jednak mało kto może się pochwalić tym że sam ją sobie stworzył.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz