Wilk i zając

 Miała być dzisiaj inna maskotka, już nawet post napisany ale zaczęłam też pisać recenzje na drugiego bloga i stwierdziłam, że dopasuję się tematycznie wklejając tutaj wilka i zająca. 

Wilczka szyłam kiedyś ale zupełnie innego i o wiele większego. Możecie zobaczyć <tutaj>. Dziś maluszek, który już znalazł nowy domek :)




Natomiast zajączek, który czeka na podróż do nowej właścicielki jest szyty według wzoru z którego już wiele długouchych powstało. <tu kilka z nich>



Zimowo i śnieżnie pozdrawiam <3

Komentarze

  1. Jakie świetne zwierzątka, oba fajne, ale bardziej podoba mi się wilk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te maskotki , poprawiaja humor nawet dużym dzieciom:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, powinnaś zgłosić w Wyzwaniu Szuflady pt. "Zabawka".

    OdpowiedzUsuń
  4. wilczek ma uroczy pyszczek, ale to zajac skradł całe szoł :) zgłoś do szuflady :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten zajączek to dla mnie istna bomba. W szczególności jego oczy-cudowne. Chętnie bym go przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ..są cudne, śliczniutki i słodki lisek i zajączek prześliczny słodziaczek ❤


    - pozdrawiam cieplutko i zdrówka życzę moc- udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie maskotki są przesłodkie :) Wilczek mnie szczególnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kapitalne! spojrzenie pierwszego jest szczególnie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie maskotki są bardzo ładne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale genialne ! Oba pluszaki są super :) Zajączek jest super słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy duet ^^ tamten poprzedni wilczek też świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne i urocze maskotki. Masz wspaniały talent!

    OdpowiedzUsuń
  13. ależ piękne pluszaki, brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ one są słodkie! Wiesz, ja czytają wilk i zając mam przed oczami bohaterów z tej czeskiej albo rosyjskiej bajki... oni tacy milusińscy nie byli;)))
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, ekstra. Ja też po przeczytaniu tytułu, tak jak Agnieszka miałam od razu w głowie kadry z bajki "Wilk i zając". Kiedy byłam dzieckiem, bardzo często ją oglądałam. I gdyby tak się przypatrzeć pluszakom to mają coś z tamtego Wilka i Zająca. Z Wilka - kolor i ten błyszczący, trójkątny nosek, z Zająca - duże, niebieskie oczy.

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  16. Wilczek uroczy ale zajączek z tą łatką na oku jest naj!
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne maskotki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zobaczyłam wilka to mówię - jeju, jaki piękny!
    Ale zajączek po chwili urzekł mnie jeszcze bardziej :)
    Super, że obydwa znalazły swoich właścicieli ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Są urocze! Już samo patrzenie na nie poprawia humor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne pluszaki :) oba bardzo mi się podobaja, chciaż się różnią, każdy ma swój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ urocze :) Mega mi się podobają maskotki wykonane przez Ciebie Sady :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zając jest absolutnie obłędny! Wygrał w tym rankingu z Wilkiem :)
    Pozdrowienia! www.codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Wilk jak i zając bardzo mi się podobają :D Super robota :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ niesamowite maskotki szyjesz, patrzę na nie z prawdziwym zachwytem, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie są bardzo uroczę, chociaż to zajaczek skradł moje serce. Może dlatego, że lubię te uszate stworki. Nawet u nas w pracy na parkingu sobie jeden kica. Nazwaliśmy go Bobek, chyba nie muszę mówić dlaczego :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale super maskotki, cudne :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. zajączek skradl me serce <3 swietna robota!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pamiętam ich z radzieckiego serialu, ale Twój wilczek o wiele przyjemniejszy:)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Gdybyś nie zatytułowała notki "Wilk i zając", to nie domyśliłabym się, że to pocieszne niebieskie zwierzątko, to wilk. Oba pluszaki urocze i powinnaś z nimi wyjść do ludzi, niektóre przekazać na cele charytatywne, a inne sprzedawać. Ukłony.

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny wilczek:) A króliczki pamiętam ,różne kolory miały wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  31. W dzieciństwie uwielbiałam bajkę Wilk i zając:) A Twoje zwierzaczki są super, zwłaszcza wilczek skradł moje serce.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wilk i zając w nowej odsłonie :).
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. genialna robota! zazdroszcze talentu!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten zając, to mi pierwsze na myśl gremlina przyciągnął. Chyba przez tę łatkę na oku 🙂

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem zachwycona tymi maskotkami, obserwuję :) Miłego wieczoru
    https://bloomywitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne! A wilk i zając to jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne, przesłodkie, nic tylko się przytulić i uściskać :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mega są te maskotki. I do przytulania, i do ozdabiania pokoju. Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz