Słodziak straszy w Halloween

Coraz bliżej Wszystkich Świętych, ale także obchodzonego przez niektórych Halloween. Niestety w tym roku tradycyjne obchody dzieci biegających od domu do domu raczej nie przejdą. Chyba że zmienimy formę straszenia na: „Cukierek albo zdejmę maseczkę” 😂

Z czym kojarzy nam się Halloween? Dynie, duchy, czarownice (podpowiada mi mój czarny kocur). Wszystko, czego się boimy. A dzisiejszą maskotkę dedykuję koleżance, która kiedyś przyznała mi się, że boi się nietoperzy. Mam nadzieję, że tego słodziaka się nie przestraszysz.

 


 
Dzięki drucikom w skrzydełkach można je swobodnie ustawiać na różne sposoby.

 
 

Komentarze

  1. Jeej tyle czekałam na tą pracę ale było warto❤️to najpiękniejszy najsłodszy nietoperz świata, przygarnę od zaraz! 🙈💓 Ten słodziak z pewnością pokona moje wszyskie obawy i lęki😊😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie sposób przestraszyć się tego słodziaka - cudny jest.:)
    Moc pozdrowień i buziaków z kwarantanny. dopadł nas covid...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudowny. Można się zakochać od pierwszego wejrzenia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Z taką sympatyczną mordką to chyba nikogo nie przestraszy, jest taki uroczy:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny nietoperz! Fajny pomysł z tymi drucikami w skrzydłach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeju! Ale świetny ten nietoperek :) Przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas tych gagatków jest pełno w stodole ;D Nie obchodzę Halloween, ale lubię oglądać dekoracje. Piękny nietoperz ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku jaki słodki ^^ cudną ma buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten nietoperz przypomina tę młodą wampirzycę z ,,Hotelu Transylwania" w postaci owego zwierzęcia. Od razu nasunęła mi się myśl o niej na sam widok pluszaka. Maskotka jest przecudowna, w dodatku można machać skrzydełkami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pluszowe netoperki mogę na tony!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. I to jest slodziak a nie jakiśBiedronkowy xS

    OdpowiedzUsuń
  12. Takiego nietoperza to nawet nie da się bać. Jest uroczy!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna praca! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdecydowanie wolę Twoją wersję nietoperza, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Nietoperzy nie lubię, ale trudno odmówić temu uroku :) Na Halloween obowiązkowy!

    OdpowiedzUsuń
  16. No trudno się przestraszyć, bo taki miękki i milusi...

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie słodziak. Śliczny i do tego bardzo dobrze wykonany. Widać, że robiła go osoba z talentem i z sercem do swojej pracy. Gratuluję Ci drygu do tworzenia takich maskotek! Chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
  18. Te skrzydła robią ogromne wrażenie! Super.

    OdpowiedzUsuń
  19. ..Twój nietoperz jest przesłodziakowaty, śliczniutki i taki niezwykle urokliwy <3
    ..bardzo mi się podoba, skrzydełka ma fantastyczne !

    - pozdrawiam cieplutko zdolna Dziewczyno i ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nietoperz jak prawdziwy. Super. Muszę się przyznać, że tego lata wleciał do mojego mieszkania taki niewielki, czarny nietoperz, ale pomogliśmy mu uciec. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. zdecydowanie super słodziak! codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale nietoperz! Super :) Fajne ma te skrzydła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Też boję się żywych nietoperzy, mimo że są całkiem urocze :) Jak latające szczurki :D Taki oswojony, domowy na pewno byłby uroczy. Twój jest przesłodki! No słodziak do schrupania po prostu! Fajnie, że ma te druciki, ruchome skrzydła to dodatkowy atut :)
    Naprawdę genialne wykonanie, nietoperz zachwyca!
    Każda kolejna maskotka zaurocza coraz bardziej! :) <3
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak nie lubię nietoperzy tak tego słodziaka z miejsca bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale słodki i uroczy nietoperz.

    OdpowiedzUsuń
  26. No przeuroczy kolega! I ile ma wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelka! idealny 'przekonywacz' na terapię dla osób bojących się tych ślicznych zwierzaczków!

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja starośc wygląda na okrągło jak by maske nosiła
    Cudny NIETOPEREK

    OdpowiedzUsuń
  29. Niesamowita maskotka. I jak tu się bać, kiedy nawet straszydła są przytulaśne?

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodziak przypomina mi Harrego Pottera, cudowny i fajny pomysł z drucikami, świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie niestety dzieci nie zagościły, a przygotowałam nawet cukierki... Nie ma co się dziwić patrząc na dzisiejsze czasy. Może w przyszłym roku będzie bardziej radośnie :)
    Ten nietoperz chyba jest najlepszą maskotką jaką tu u Was zobaczyłam! Serio, zauroczyłam się w nim. Mam nadzieję, że koleżance się spodobał i przestała się bać tych słodziaków :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały nietoperz! Genialny pomysł z drucikami w skrzydłach, chętnie bym się takim pobawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  33. jedna z piękniejszych maskotek jakie kiedykolwiek widziałam!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyczarowałaś najcudowniejszego Netoperka, jakiego kiedykolwiek widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale słodziak!!! Bardzo pomysłowa i miła maskotka, choć niektórych mogłaby przyprawić o dreszcze. Myślę jednak, że te miłe dreszcze 😉
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale jest piękny ❤❤❤ cudownie go wykonałaś. Czapki z głów.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pluszak idealny do ukochania :-) Masz mega wielki talent. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie prezentuje się ten nietoperz :D Mega uroczy :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale wyszedł świetnie! Uwielbiam nietoperze :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam wrażenie, że już tu byłam, ale nie mogę wyczaić swojego komentarza, także piszę teraz :D Nieotoperek cudowny, chociaż w aktualnym czasie ma złą reputacje, to ten jest taki cute, że aż zabrakło skali :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz