Największy na świecie kotosmok!

Kojarzycie takie długie koty? Te maskotki-poduszki podbijały serca wielu osobom. Przez jakiś czas myślałam, czy nie mogłabym uszyć podobnych. Nie ma jednak sensu konkurować z chińskim rynkiem i szyć coś, czego na straganach wisi 50, a cenowo za rękodzieło wyjdzie drożej. 

Jednocześnie gdzieś myślami wracam do naszej Drużyny Kotołaka, która chcę w swoim czasie odnowić. Na razie jednak planuję nowy wygląd postaci z innego niż filc materiał i może to trochę potrwać. Jednak przypomniał mi się nasz Kotosmok z opowiadania i pomyślałam, że ciekawym pomysłem byłaby jego poduszkowa duża wersja. 

Może trochę przesadziłam (A MOŻE WŁAŚNIE NIE!), ale mój smoczy kotek ma 140 cm! Można go tulić, można na nim spać :D. 

Musicie wybaczyć kiepskie oświetlenie, nie chciałam tego bydlaka wyprowadzać na spacer, a w lampę muszę się zaopatrzyć.

 
Maskotka sprawdza się jako kryjówka dla kota.

Jak już pisałam, można na niej spać. Jest wygodna!

Kot domagał się atencji, chyba jest trochę zazdrosny o dużego zielonego kota. 


No witam, witam

Położę się dla Was plackiem, żebyście zobaczyli mój grzbiet w całej okazałości 





Prawie taki duży jak ja :D




Gdyby ktoś był zainteresowany Kotosmok jest dostępny w cenie 300 zł plus koszt wysyłki w zależności od rodzaju. Zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com lub przez Facebooka. Można też zakupić go za pośrednictwem Allegro, OLX lub Vinted.

Komentarze

  1. Piękny jest kotosmok. Połączenie kolorów daje świetny efekt.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, niewątpliwie jest się do czego przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ten jest piekny, dopracowany no i taki wielki i słodki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest rewelacyjny❤️ A może teraz tak popularna ostatnio ogromną biała mięciutka gęś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gąski szyłam nieco inne z nożami i są wystawione u mnie na allegro, vinted i olx :D. Ale typową "Pipę" lub jakieś jej kolorystyczne kombinacje dowolnej wielkości mogę oczywiście na zamówienie uszyć :).

      Usuń
  5. Super! Jest się do czego przytulać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale wielki i miły, wielki jak smok, miły jak kot!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna maskotka :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli nadal jesteś chętna do wzięcia udziału w Blogowych Pogaduchach to napisz do mnie na e-mail blogowee.pogaduchy@interia.pl :) Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Niesamowity! Zawsze miałam słabość do wielkich zabawek, mega pluszaków :) Są świetne! Twój kotosmok jest przeboski!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli będziesz chciała sobie sprawić duży prezent, to wiesz, gdzie mnie szukać :D

      Usuń
  9. Mojej córce marzy sie taki długi kot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co zapraszam do kontaktu, mogę uszyc kotka w wybranych kolorach i dowolnej długości :)

      Usuń
  10. Kochana ♥ niesamowity, no fantastyczny jest ten Twój ogromny 'kotosmok'.. ależ cudnie to wymyśliłaś, wykonanie znakomite! ♥ .. może być mięciutkim przytulaskiem i wygodną poduszką - genialne! ♥

    - ściskam mocno Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie urocze połączenie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no cudowny ^^ i kolory świetnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny! Taki Kotosmok to idealny mieszkaniec sypialni czy pokoju dziecięcego. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale długi! I ale ładny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle wspaniała robota. A ten czarny kotek też uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny ten kotosmok :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny, taki wielofunkcyjny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny kotosmok. Właśnie jeżdżąc tu i tam spotykam różne zwierzątka wyglądające jak przedłużona gąsienica i zastanawiam się skąd taki pomysł się zrodził.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta maskotka i jaka duża! 😍 Mój kot na pewno też by się nią zainteresował 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful dracon toy, and a very beautiful Cat. Have a nice summer full of Joy and LOVE.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ on jest wielki! Cudny, wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale wyszedł cudowny! Spałabym z nim :P Mega podoba mi się ten świecący materiał. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej, jaki on duży :) Wyszło wspaniale ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny koteł. I ten pluszowy i prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pomysłowa hybryda :). Aż człowiek chciałby się do niej przytulić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz