Kruk i wrona

 


Cześć Kochani. 

Jesień w tym roku zasapała. Jeszcze wczoraj wyszłam na dwór w krótkim rękawku. Nie narzekam, kocham lato i chętnie bym je zatrzymała do grudnia, ale wszystko się kiedyś kończy. Jesienna atmosfera powoli wchodzi, były już wiatry i deszcze. Liście lecą z drzew. Niedługo niektórzy będą bawić się w Halloween, niektórzy odwiedza groby swoich bliskich. Myślę, że każdy choć raz wpadnie w zadumę. 

Zrobi się szaro, mrocznie i czas wejść w taki klimat. Od razu nasuwają mi się na myśl kruki, wrony, gawrony. Jakiś czas temu miałam wyjątkowe bardzo personalizowane zamówienia. 

 

Pierwsze to brelok czarnej wrony z plecaczkiem i z białą grzywą. Aby przypominała postać narysowaną przez mojego klienta. Miała być też wzorowana na podobnej maskotce z dużymi żółtymi oczami. 

Plecaczek można ściągnąć i otworzyć :)


 

Dłuższy czas potem dostałam zamówienie na również bardzo personalizowanego kruka. Tym razem miał to być prezent chłopaka dla dziewczyny. Kruk miał mieć dłuższą brązową grzywę i niebieskie oczy. 

Użyłam tych samych materiałów. Jednak kruk musi być większy i myślę, że nieco dostojniejszy. Dziób też w trochę innym kształcie.

Piórka przy oczach to mój pomysł, żeby je trochę podkreślić. Wiem, że para lubi fantastykę, więc kruk może być nieco magiczny :)




Klienci byli zadowoleni, więc ja również :).

 

 

Jeśli chcesz zamówić własną personalizowaną maskotkę zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com, lub Facebook. 

Zapraszam również do przeglądania gotowych ofert na OLXAllegro, lub Vinted

Oraz na mojego drugiego bloga, gdzie tym razem przyglądam się różnym wersjom baśni "Piękna i Bestia". 

Komentarze

  1. Rewelacyjne :) kruki i wrony nie należą do moich ulubionych ptaków, ale Twoje są urocze :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zrealizowałaś zamówienie,kruk i Wrona bardzo sympatycznie się prezentują chociaż w realu za nimi nie przepadam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zamówienie i wspaniałe wykonanie :) Jak zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze, że klienci zadowoleni. I w sumie nie ma się, co dziwić, bo bardzo dobrze tworzysz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Maskotki jak zawsze niesamowite a i zamówienie też ciekawe, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Super, wyglądają jak żywe :) Podziwiam tę staranność i dbałość o szczegóły, świetnie wykonane prace! Naprawdę wielki, wielki talent twórczy! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się całym sercem, wiedząc, że klienci byli zadowoleni i Ty też. :) Wspaniałe prace, jak nie być zadowolonym, no jak. Super z tym plecaczkiem, bo zawsze można tam coś przewieźć, ukryć. hehe No, a fryz kruka to mnie już powalił, stylowe. :D Uwielbiam Twoje prace!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow :o Świetny kruk z tą grzywą :D!
    Miłego dnia ♥
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień długo odwlekała swoje przybycie. Trudno mi sie przestawić na cieplejsze ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodkie są te Twoje maskotki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne te Twoje ptaszki. Bardzo oryginalne :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana ♥
    brelok czarnej wrony z plecaczkiem jest rewelacyjny, plecaczek wymiata .. i oczywiście kruk z jest kapitalny, a z tą grzywą bardzo oryginalny :)

    - pozdrawiam ciepło, cudowności moc :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe wykonanie, świetne ptaki! Fryzura kruka jest bardzo oryginalna.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz naprawdę duży talent do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie się wydawało, tak po odcieniach dziobów, że kruk to raczej wrona, a wrona to raczej kruk, ale z drugiej strony też wydaje mi się, że w tej dziedzinie sztuki puryzm zoologiczny jest bez specjalnego znaczenia, wrona może mieć dziob fioletowy i pawie pióro w ogonie, również inaczej pokolorowane, niż oryginalne pawie...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, bardzo ciekawe te maskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie jest robić to się lubi:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz