Jak Filip z konopi

Wyrwę się tu jak Filip z konopi, prezentując post przedświąteczny. Wielkanoc się trochę opóźni, bo nasz Filipek zaszywając się w konopiach trochę zaszalał.




Niestety nie mam odpowiedniego tła a nawet gdybym miała nie chwaliłabym się tutaj :P
Skąd takie szaleństwo i o co w ogóle chodzi. Otóż chciałam się jeszcze wpasować na całoroczną zabawę:
https://reanja1.blogspot.com/2019/03/polszczyzna-i-rekodzieo-marzec.html

Na marzec wyzwanie brzmiało Wyrwał się jak Filip z konopi - dowolna interpretacja. Filipem nazywano zające, a konopie skojarzyły mi się z... Te szalone, zaćpane oczka ręcznie haftowane :)

Komentarze

  1. Fantastyczny i niepowtarzalny!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cuuuudny pyszczuś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny :))) A tło jest ok :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Filip jest genialny, a jego oczy mówią wszystko. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziaczek :D podobają mi się te zdjęcia, wśród trawki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no cóż, gdy powstawało to przysłowie, nikt nie wiązał go z TYM ziółkiem, ale teraz skojarzenie samo się nasuwa, prawda?:) świetna praca, a sam zając wdać że się z konopią lubią;)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem Ci szczerze, że zaśmiałam się jak nie wiem, ale oczywiście nie był to wyśmiewający Cię śmiech, bo Filipek jest wręcz genialny! I te jego oczy...o tak, one bardzo dużo mówią o jego stanie;) Fantastyczny! Bardzo nietuzinkowa praca, ale mnie przypadła do gustu niezwykle. Dodatkowo te zdjęcia; super wykonane ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna maskotka, według mnie też fajnie się komponuje z tłem ze zdjęć ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna maskotka :) Te oczka rzeczywiście wyglądają na nieco naćpane…

    OdpowiedzUsuń
  10. hahahaha, no czoka wyszły rewelacyjnie, a i listek się znalazł i przysłonił conieco ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrowienia dla tego "Filipa" :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hahaha genialna interpretacja :D TE oczy są hipnotyzujące !

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy :) oczyska ma fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te zaćpane oczka elektryzują:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te oczka wpasowują się w te konopie, hehe. Ale podoba mi się taka wersja zajączka wielkanocnego :3
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna interpretacja. :D Bardzo mi się podoba taki zajączek, na pewno nie jednej osobie poprawi humor. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Te oczka wyszły genialnie ;D Bosz, zakochałam się w tej interpretacji zajączka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zanim przeczytałam opis, myślę sobie, czy tylko ja tak interpretuje tego zajączka :D myślałam na poczatku ze coś ze mną nie tak haha. Tak czy siak Filipek uroczy! Na pewno niecodzienny pluszak :)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Ja bym tak nie zinterpretowała tego zadania, brawo za pomysłowość! zajączek jest uroczy i wywołuje uśmiech na twarzy, bez dwóch zdań należy się zwycięstwo w konkursie! :) trzymam kciuki, jak dla mnie rewelacja! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyszedł ci ten króliczek, podoba mi się! Punkt za pomysłowość kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialna maskotka :) jak zawsze jestem zauroczona Twoimi pracami :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega fajny pomysł. Super Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wykonana maskotka :D Super się prezentuje :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, widać, że Filipek nieźle w konopiach zaszalał. Bardzo jest uroczy.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudowny jest ten Filipek jestem nim zauroczona. Super ma oczy. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak zwykle słodki, czekam na kolejne wielkanocne maskotki :) Wierzę, że uda się Wam wykonać jeszcze jedną przed świętami :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. ale super ci wyszło :) cudny efekt końcowy :) masz talent, zazdroszczę kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Hahaha, świetne :D Genialna interpretacja :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspinała interpretacja tematu, a zajączek rewelacyjny!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudny Filipek :) Pięknie prezentuje się w tym otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. He, he, świetna interpretacja wyzwania. :D
    Wesołego Alleluja! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. no toż to szaleniec, ale uroczy, nie można mu odmówić wdzięku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz