Tata - BTS, BT21

Cześć Kochani, sporo się u nas działo ostatnio. Kto śledził relacje na Instagramie ten wie ^^ ale spokojnie jeszcze się pochwalimy, trochę tu, trochę na moim drugim blogu. Musimy tylko poczekać na zdjęcia :) bo tak się składa, że Pracownia Kotołaka stała się Rodziną Kotołaka! Dnia 20 lipca dwóch rękodzielników przyrzekło wyrywać sobie igły i nici do końca życia 😸

Mam dla Was starsze dzieło, ze starymi zdjęciami. Mogłam zrobić nowe słoneczne i chciałam ale kochani, naprawdę nie mieliśmy na nic czasu bo na wesele wszystko szykowaliśmy sami (łącznie z szorowaniem podłogi na "sali" hehe). Spokojnie na opowieści przyjdzie pora.

Zaległości już prawie nadrobione, ale została mi jeszcze jedna maskotka BT21, koreańskiego zespołu BTS. Poprzednie dwie to
Cooky - różowy pakerek króliczek
RJ - uprzejma alpaka
Dziś przyszła pora na nietypowe stworzonko. Nazywa się Tata jest maskotką Kim Taehyung, ma głowę w kształcie serca i jest bardzo ciekawski. Myślę, że taka miłosna maskotka idealnie pasuje do mojego nastroju 💗💗



Mam nadzieję, że znów nie będzie zbyt naciągane ale chcę zgłosić maskotę do lipcowo-sierpniowego wyzwania Polszczyzny i Rękodzieła. Może fotki trochę lato psują, ale skoro można wyjechać w zimie do ciepłych krajów to może podróż na Antarktydę :P (nie no, sama bym się nie wybrała, kocham lato i obiecuję następne ciepłe fotografie). Miłość - jest na pewno, no i mamy kontrast :).
Będzie druga maskotka pasująca do wyzwania tym razem świeża, ale nie było czasu na zdjęcia, bo moja fotografka męczy obróbkę wesela :) Poczekacie nie? ;)
 z Miłością pozdrawiam wszystkich 
Sady
https://reanja1.blogspot.com/2019/07/polszczyzna-i-rekodzieo-w-lipcu-i.html

Komentarze

  1. Gratuluję Wam kochani i życzę przede wszystkim szczęścia i wyrozumiałości dla siebie nawzajem,no bo miłość już macie. Maskotka, jak zawsze świetna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. To było Wasze wesele? Jeżeli tak to 100lat dla Was :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani GRATULACJE ❤❤❤. Super! Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :)). A maskotka super! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :)
    Serducho super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Extra! a w tle śnieg ;) dziwnie się ogląda taką scenerię w środku lata ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego życzę:) Maskotki śliczne, zarówno króliczek jak i alpaka i serduszko. A zimowy klimat mnie rozweselił, brakuje mi śniegu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje wielkie kochani! Serduszkowa maskotka przeurocza! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam na insta i bardzo mi się spodobał, to coś megastycznie ciekawego. Maskotka inna niż wszystkie. No, a foty zimowe...wiesz, że mnie cieszą. hihi :) Czekam na post ze ślubu, cierpliwość musi być, bo też wiem, ile obróbka zdjęć może potrwać. Tak sobie myślę, że Wy pewnie będziecie jednym z tych małżeństw nietuzinkowych, na które patrzy się z uśmiechem i daj Boże. :) Pozdrawiam cieplutko, ja się topię, ale z Twojego powodu cieszę się ciepłem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki przystojniaczek :D Nawet ta zimowa sceneria do niego pasuje.
    Jejku... To bardzo, ale to bardzo Wam gratuluję! To musiał być piękny czas ;)
    Ja mogę się pochwalić, że zostałam narzeczoną, więc to dopiero przede mną, ale już nie mogę się doczekać planowania :D
    Mam nadzieję, że post ze zdjęciami ze ślubu także będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam insta, maskotka urocza- serdeczna :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super maskotka. :) Mnie na Antarktydę też nie wyciągniesz...

    OdpowiedzUsuń
  12. haha jaka pocieszna ta maskotka:D

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie moje serdeczne gratulacje:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i wszystkiego co najlepsze życzę, a maskotka urocza nawet w tej zimowej scenerii, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuuluję <3
    Maskotka zdecydowanie pasuje do klimatu w takim razie ^^ Czekam na opowieści z wesela :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje!
    Ja tam nie jestem w bts army, ale maskotka jest naprawdę urocza!
    Pozdrawiam
    Mona Bednarska

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne gratulacje! Wszystkiego najlepszego na Nowej Drodze Życia! A przede wszystkim dużo miłości życzę :) A maskotka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego. Cudowna maskotka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wcale fotki lata nie psują. Jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje i życzę szczęścia! Maskotka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna maskotka! Gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Maskotka fajniusia :)
    Czytałam twoj komentarz u /divianaart.blogspot.com i chodzi mi o fragment dotyczący wesela. Byłam na takim weselu , który zorganizowany był w zamku, nie w kościele a ślubu udzielał na miejscu pastor i wcale nie było tańców i mimo, że jestem katoliczką z tych co do koścoła chodzą co niedzielę, to świetnie się na nim bawiłam :) Twojego stroju jestem ciekawa, musiał byc niesamowity :) Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia a złośliwcami wcale się nie przejmujcie. Gorące uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! ja też się podpinam, jako ciekawska z natury!
      trwajcie razem nie bacząc na Innych :DDD

      Usuń
  23. Gratuluję :) I niech Was nić... znaczy nic... nie rozdzieli :) Szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej ale cudnie! Wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje, nie mogę doczekać się postu na temat Wesela :D To dla mnie bardzo interesujący temat, nie wiem czemu, hehe :D W sumie sama organizacja jest ciekawa, szczególnie że " wszystko sami szykowaliście.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oh what a nice post! I love everything :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny ten pluszak. Nic nie szkodzi, ze zdjęcia robione zimą. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie, gratuluję! :) Życzę mnóstwa radości z wyrywania sobie igieł. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Witać że to co robisz robisz z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przede wszystkim gratuluję/ Życzę dużo radości, szczęścia, miłości... niech ona rośnie i nadal kwitnie ;)

      Usuń
  30. Gratuluję z całego serca i życzę Wam tylko dobrych, szczęśliwych dni. A maskotka piękna i pełna miłości.

    OdpowiedzUsuń
  31. Patrze na zdjęcia i tak myślę sobie ooo śnieg hehe. Fajne serducho, trochę taki walentynkowy vibe:D :**

    OdpowiedzUsuń
  32. Mocno spóźnione ale gratulacje z okazji ślubu, oby Wam się dobrze wiodło przez długie lata:)
    Dzięki za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie:)
    ps. maskotka oczywiście świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo, bardzo Ci gratuluję, wspaniała wiadomość! Dużo szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Maskotka bardzo oryginalna :D GRATULUJĘ!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja gratuluję podwójnie. Po piwrwsze z okazji ślubu a po drugie wygranej książki na moim blogu. Czekam na dane do wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale super maskotka :)

    Gratuluję :)

    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzenia już posyłam na priv, ale nigdy za wiele :)
    Kochajcie się bez końca!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz