Puchaty kotek

Hej tu Sady!
Na ostatniego posta różnie reagowaliście. Jednym pajączek się podobał, inni uciekaliby od niego gdzie pieprz roście :D. Dziś dla odmiany coś słodkiego i uroczego. Prezencik dla mojej kuzynki na urodziny. Prosty wykrój rekompensują puchaty materiał i haftowane oczka.
 







Koty u nas często bywają <klik> i pewnie będzie ich jeszcze więcej. W końcu nawa bloga zobowiązuje, a szef pilnuje ;) Lubicie koty? To dla Was wredne stworzenia, czy słodkie przytulasy? A może macie kota?


P.s. Mój blog książkowy nadal istnieje. Został przeniesiony na nowy adres po tym jak fb i co za tym idzie instagram dał mi bana bez powodu :/

Komentarze

  1. Oj słodziak! Zamawiam dla Wnusi.
    Jak wrócę ze szpitala, odezwę się. :)
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kociak. Uwielbiam koty za ich uroczą wredność, humorzastość, tajemniczą naturę i grację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, chyba nie zdziwi Cię fakt, że zakochałam się w tym kocie. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja średnio lubię koty ,ale ten jest uroczy 💞
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kociak o przepięknych oczkach :) Ja mam w domu trzy sierściuchy i je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wole psy i nie mamy kota w domu, ale zawsze jak jakiegoś dorwę to przytulam ile wlezie;) a ten jest uroczy i milusi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kotek, najbardziej podobają mi się oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sady kotek jest śliczny i widać, że bardzo mięciutki :) . Ma obłędne zielone oczy - takie do zakochania się :)). Ja uwielbiam koty, ale ze względów zdrowotnych nie możemy ich mieć :(. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem wielbicielka kotków! Te stworzenia są cudowne.
    Ten również mnie urzekł, świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przuroczy kotek. Miła przytulanka. Niestety niemam zwierzaków w domu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. No, ten jest zdecydowanie słodszy i ma piękne oczka! Ładnie wygląda na tym zielonym, ogródkowym tle:) Naprawdę fajny prezent:)))
    Mój kotek odszedł już do lepszej krainy i na razie nie będzie innego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje dziecie skomentowałoby to dzielo KICI

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo zupełnie jak mój Klakier, nawet kolor oczu się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kotek ma przepiękne oczka :) Pozdrawiam!

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ma świetny kształt i fajne oczyska! fb banuje ostatnio często, prawdopodobnie za linka do bloga jeśli podawany był

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny koteczek. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale uroczy pluszak ! :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten kotek. Sama chętnie bym go przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności!!! Uwielbiam koty i oczywiście posiadam :DDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznaję się- mam kota na punkcie kota. Każdego.
    I to za sprawą mojej Tituśki, która jest nadzwyczajnie inteligentna, słodka i takie tam...a co się będę chwalić, jeszcze ktoś ją ukradnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodziak przyjemniejszy od pajaka;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny kotek! :) Ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki słodziak, wolę koty niż pająki 😃

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten kot jest cudowny. Bardzo podoba mi się materiał z którego go wykonałaś. Widać, że jest nie tylko puszysty, ale miękki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudne oczka <3 Kocham kotki, tego chętnie bym przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale śliczności zrobiłaś,piękne oczy...

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesłodki kiciuś. Bardzo lubię koty i ich niezależny charakter. Miałam kiedyś kocurka, ale z niego była inteligentna bestia!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też dostałam bana na instagramie i nie mogę przez to dodać adresu blog :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny ten kotek , ja mam kota Poldka i też jest biały, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny ten kotek, bardzo podoba mi sie pomysł z wyszyciem oczu! Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziś już lepiej:))) kotek jest przeuroczy i ma niesamowite oczy! Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale słodziaszny! Też bym takiego chciała. :D Całe życie miałam w domu kota i mam nadal :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny! Te milusie futerko! I te oczy! No po prostu jak dla mnie genialny :) Powiem szczerze, że ja kocham koty od dzieciństwa. Od dzieciństwa też wychowywałam się z nimi. Jednak miłość dziecka do kota a miłość osoby dorosłej do kota ogromnie się różni. Z biegiem lat przestałam nosić koty za pachy i ubierać je w ubrania dla lalek. Teraz traktuję moje koty, po prostu jak dzieci. Każdy kot ma inny charakter, nie można powiedzieć że koty są wredne. Koty mają depresję, są nieufne i miewają złe dni- dlatego mogą wydawać się wredne. Mam cztery koty i każdy z nich to inny piękny charakter :) To cudowne stworzenia.
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  34. Prześliczny kotek, prawdziwy słodziak.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie, nie lubię kotów
    JA JE KOOOCHAAM

    Twój zielonooki Czaruś
    zawojowałby niejednego ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Cóż to za słodki słodziaczek. :) Bardzo się nam podoba.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny! Koty uwielbiam. Mam 5. To zwierzęta z charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  38. Niezły kudłacz, a te oczy....przez te oczy zielone,zielone...;)
    Ja lubię koty, mieszka z nami taki jeden MCO , ma już 13 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna przytulanka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  40. Słodkości <3 Miałam chwilę kota, ale musiałam zrezygnować przez życie na walizkach :/ Może jak już będę mieć prawdziwe mieszkanie, to znów przygarnę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakiż on kochany! Bajkowy! Kotecek!

    OdpowiedzUsuń
  42. Super wygląda, ale wolałabym z noskiem chociaż :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ..śliczniutki Kiciuś, ma piękne, miękkie futerko.. jest taki słodziutki ze ślicznymi zielonymi oczkami <3

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny! Strasznie mi się podoba. Bardzo wyjątkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chyba widziałam kotecka... Cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Boski ten kiciuś! Ja jestem wielką miłośniczką kotów, w domu mam dwa, ale nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa w tej sprawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Słodki kotek. Ciekawa jestem jaką otrzymał imię :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przeuroczy kiciuś!
    Osobiście uwielbiam koty, sama mam jednego, a gdybym mogła, przygarnęłabym jeszcze jakieś maluchy, które potrzebują domu, jednak niestety mój kocur jest zazdrośnikiem i nie dałoby rady z żadnym innym :(
    Buziaki!
    bzduro

    OdpowiedzUsuń
  49. Koty w każdej formie są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zielone oczy z daleka widać! Ban za bloga o książkach? Czyżby ktoś starał się tępić wśród ludzi chęć do czegokolwiek innego niż oglądania zoperowanych fanek Lui Vitą na instagramie? Dramat.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz