Kot na urodziny (Nabuzael jeszcze żyje)

 Witajcie

 tym razem tu Nabuzael


Trochę minęło od ostatniego posta jaki wstawiłem ale obowiązki odciągają mnie od rękodzieła skutecznie zmniejszając mą obecność.

Dziś Pracownia przynosi wam kolejną figurkę, tym razem jest to figurka kota, która była prezentem urodzinowym dla szwagierki.

Figurka została wykonana podobnie jak poprzednia z masy dwuskładnikowej, ale z uwagi na jej gabaryt zostało podjętych kilka dodatkowych zabiegów.

Wstępny model został wykonany z folii aluminiowej oraz drutu a dopiero na kształt została nakładana warstwa masy modelarskiej.

Oczy i wąsy to elementy dodatkowe które można znaleźć na allegro, a zostały użyte głównie dla tego, że mój warsztat malarski pozostawia wiele do życzenia i nie uzyskałbym takiego efektu jak z kupnymi oczkami.

 
Figurka podobała się solenizantce i mam nadzieję, że i wam się spodoba.


Komentarze

  1. Pierwsze, co mi do głowy przychodzi jak widzę tego kota to " Wojownicy " Erin Hunter. Bardzo przypomina mi Ogniste Serce, piękna figurka. Dobrze oddaje sylwetkę prawdziwego kota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabuzael zapomniał napisać, że był wzorowany właśnie na Ogniste Serce ;)

      Usuń
  2. Jest niesamowity! Cudo ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna figurka, bardzo lubię koty i chciałabym taką figurkę też dostać na urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ślipka <3 Toż to ruda wersja kota Listonosza Pata, hahaha :) Cudo!

    Pozdrawiam, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna figurka, szczególnie dla takiego kocioluba jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rudzielec jest niesamowity! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda jak żywy! Piękny! Moja córa jest nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna figurka. Gratuluję talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się, że solenizantce figurka w kształcie kota się podobała,
    bo jednym słowem jest świetna :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega kot :D Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny kotoj! Pozdrawiam mocko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kot jest świetny! Oczy są odjazdowe 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny! Kocham koty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam totalnie, podoba się i to bardzo. Podziwiam, bo to ogrom pracy, te wszystkie detale, brawo dla Ciebie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezent dla fanów kotów :) Piękne rękodzieło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kot jest przecudowny :) I rudy jak mój Elvis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ekstra! Bardzo fajna. Uwielbiam koty, a już najbardziej rude także inaczej nie może być jak: mi też się podoba ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak, bardzo mi się podoba! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Kot jest rewelacyjny, świetny prezent, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kociak, nigdy nie miałam przyjemności pracować na takim materiale, ale lepiąc figurki z modeliny zdałam sobie sprawe jakie to trudne. Podziwiam, że twój kociak jest taki zgrabny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cóż , myślę że każdemu taki kociak by się spodobał -jest cudny 💞
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy, taki intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A już myślałam, że sponiewierałaś jakiegoś kota, żeby tak doskonale odzworować kocie ruchy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie potrafiłabym wymodelować i ulepić takiego kocura, więc nie wypada krytykować. Bardziej by mi się podobał, gdyby był bardziej funkcjonalny niż ozdobny. Ale jako przycisk do papieru też może być, może szwagierka dużo pisze i ktoś musi przytrzymywać kartki by nie fruwały. Dla Jubilatki najlepsze życzenia , spełnienia wszystkiego o czym marzy, a dla Ciebie gratulacje, pozdrowienia dla Sady Sana.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny kocur! Niesamowity! Bardzo mi się podoba:)

    codziennyuzytek.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna figurka, sama z chęcią przygarnęłabym taki prezent.
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  27. piekny prezent!
    buziaki!! :*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kot jak żywy, hehe, świetna robota. Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna, bardzo realistyczna figurka, słodki jest ten kociak.
    Miłego weekendu Roksanko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kotek jak żywy. I jakie ma wyraziste oczy.

    OdpowiedzUsuń
  31. No... Super ten kocurek! :) Podziwiam umiejętności.
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjny kot. Pięknie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny Kocur, jakby lekko zadziwiony :) Łatwo można się w nim zakochać!

    OdpowiedzUsuń
  34. No i wyszło ślicznie. Te oczy...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz