No to pijemy? Czy idziemy spać?

Po napisaniu postu podsumowującego rok 2020  na moim drugim blogu po porostu muszę się napić :D Bo wiecie, liczba 13 miała się za najgorszą liczbę, bo przynosi pecha. Liczba 666 stwierdziła, że jest gorsza bo liczba Bestii. Liczba 2020 rzuciła pogardliwie: potrzymajcie mi piwo :P. Ale spokojnie kochani to już za nami :) (chyba że będzie gorzej)

Poduszka kufel piwa. Kolejna starsza praca z której średnio jestem zadowolona a przynajmniej wizję miałam trochę inną. Może lepsza byłaby bardziej w kształcie kufla niż poduszki?

Jednak jest na pewno mięciutka, idealna do odpoczynku, gdy przesadzi się z prawdziwym piwem :D

Mam jeszcze tyle zaległych prac wam do pokazania, że już się w tym gubię :P

Lubicie piwo? Może wolicie inne trunki albo w ogóle stronicie od alkoholi?


Komentarze

  1. No masz a ja mojemu "chłopu" na koszulce kufel piwa wymalowałam (teraz schnie to dzieło)
    bo on kocha piwo . Fajna ta podusia taka w sam raz na zimowe wieczory przy piwku jak kto piwko lubi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, ha, ha, jaki fajny kufel! Nie przepadam za piwem, raczej lampka wina.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalna poduszka, na pewno wygonie by mi się na niej leżało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super podusia :) A najważniejsze, że mięciutka :) Ja się przyznaję, że piwa nie piję. Nie lubię i już :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super poducha:D Ja lubię piwo, ale tylko takie najzwyklejsze, bez smaków i innych udziwnień:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły pomysł ;D. Piwa nie piję ze względu na problemy z żołądkiem, ale piłam kiedyś, rzadko i najlepiej mi wchodziło smakowe: jabłkowe, cytrynowe, z sokiem malinowym. Ale ogólnie to alkohol nie dla mnie. Nie dość, że głupia się robię, to wcale mi dużo nie potrzeba, żeby się upić. Niby rozluźnia, ale potrafi bardzo uzależnić, a uzależnienie niszczy. Naoglądałam się już tego.

    OdpowiedzUsuń
  7. ..poduszeczka jest urocza i oryginalna, bardzo mi się, świetny pomysł z kufelkiem i tą białą pianką <3 ;)
    ..nie lubię piwa, ale czasem przyjemnie jest wypić, w fajnym towarzystwie, lampkę dobrego wina, czy kieliszek dobrego alkoholu ;p

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne! Idealny "pluszak" dla starszych :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę że w pewnych sytuacjach, mężczyźni byliby wdzięczni za taką poduszkę. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka urocza :D nawet ma białą piankę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajny pomysł na poduszkę. Oryginalny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam serdecznie ♡
    Urocza poduszka! Wygląda super i myślę, że to naprawdę fajny kontent maskotkowy :) Ja akurat nie przepadam za alkoholem, ale taką poduszkę chciałby mieć nawet niepijący!
    A co do tego roku, myślę że będzie lepszy :) Szczerze, myślę że gorzej już być nie może :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja raczej za piwem nie przepadam, aczkolwiek poduszeczka bardzo ładna :) lubię takie niecodzienne kształty i sama posiadam poduszki w różnych kształtach np: piłki, czy jednorożca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię piwo bezalkoholowe. A raczej lubiłam. Tak podrożało, że chyba pozostanie mi tylko oglądać na wystawie. Jednym słowem, nawet najpiękniejszą poduszką nie skusisz...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak jest wygodna to najwazniejsze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Ha ha, po wypiciu jest gdzie głowę położyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ktoś przy piciu zaniemoże to trochę odpocznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest dobrze, jak jest! Mięciusia do spania, bo o ulubionym piwie po covidzie zapominam. Wdał się w nerki brzydal jeden:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Na prezent dla fanów piwa ta poduszka jest genialna :) Ja tylko smakowe lubie, ale bardzo rzadko pije.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo oryginalna poduszka :) ja akurat jestem bardzo mało alkoholowa. Nie smakuje mi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny prezent dla piwoszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Świetna poducha :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Poducha jest cudowna. Ciekawy pomysł. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z tej poduchy ucieszyłby się mój brat :) Super pomysł na prezent dla fana piwa :D

    Podsumowanie świetne, życzę by Nowy 2021 był dla Was wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta podusia zdecydowanie wymiata :) Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale super podusia!
    Za piwem nie przepadam i jestem raczej mało alkoholowa:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Haha, mam nadzieję, że nie będzie gorzej, ale przyznam, że rozbawił mnie pierwszy akapit wpisu :D Poduszka naprawdę pomysłowa i humorystyczna, co prawda ja stronię od alkoholu, ale ta poduszka tak czy tak robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! Coś dla mężczyzn :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawno nie zaglądałam...a tu taka fajna poducha:) Ja nie lubię piwa, wolę czerwone wino. Za to mój mąż zdecydowanie wybrałby piwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. za piwem nie przepadam, ale w Twoim wykonaniu jest bardzo przytulaśne :) świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  32. iii ^^ idealny prezent np na 18 stkę:D

    OdpowiedzUsuń
  33. jaka swietna poducha! :D idealna na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomysł wspaniały, choć gdyby kufel był dłuższy(przy zachowaniu szerokości), to podusia byłaby jeszcze wygodniejsza. Dzisiaj mój syn przyszedł pod dobrą datą, jest amatorem piwa. Jeżeli zdradzisz mi z czego zrobiłaś "pianę", to może uszyję mu taką poduszkę na pamiatkę. Bardzo jestem ciekawa Twoich innych prac, a żeby się w nich nie gubić, to te sfotografowane i opisane chowaj w inne miejsce, niż pozostałe. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na większość maskotek idą polary (minky ale bez tych kropeczek jest świetny), plusze i welury podobnie z poduszką. Tu bardziej miała być ozdobna, jeśli do spania to może bawełna też się lepiej sprawdzi. Piana jest z tego samego materiału co reszta, po prostu kolor inny :)
      Fotografuję na bieżąco, po prostu wcześniej do jednego folderu wszytko ładowałam, teraz podzieliłam na opublikowane i nieopublikowane :P
      Dziękuję serdecznie za komentarz :)

      Usuń
  35. Zdjęcie przyciągnęło moją uwagę. Na pierwszy rzut oka widać, że to kufel, więc jest ok. Niektórych po kufelku muli, więc taka podusia do kompletu to świetny pomysł. Oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz