Bocian

 Cześć Kochani. Ten post miał być wstawiony na pierwszy dzień wiosny. Niestety za dużo się u mnie dzieje i się po prostu nie wyrobiłam. Za to zdjęcia owszem 21 marca były robione. Stąd płatki śniegu, bo tak oto nas wspaniała wiosna przywitała. Mam nadzieję, że w końcu słońce się jednak pojawi a wraz z nim... BOCIANY!

 

Bocian ma druciki w skrzydłach i nogach, dzięki temu można nimi swobodnie poruszać i ustawiać w różnych pozycjach.




Gdyby ktoś był chętny na bociana lub na inną moją maskotkę zapraszam do przeglądania ofert na olx <link> Znajdziecie tam również moją książkę, a dodatkową zachętą może być trwająca promocja na przesyłkę, tylko złotówka. Możecie też składać zamówienia na własne pomysły. Wystarczy do mnie napisać roxana93@o2.pl

Komentarze

  1. ..cudownie wykonany, prześliczny Bociek, jak prawdziwy <3

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy bocian. Niech przywoła wiosnę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ^^ naprawdę masz dobre pomysły a fakt że można nim ruszać i stoi - genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szacunek wielki, bo bociek wyjątkowej urody. Gdybym miała małe wnuki, to pewnie kilka Twoich maskotek zakupiłabym. Życzę wielu wspanialych pomysłów. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny bociek! Jaką ma nóżke do góry!

    OdpowiedzUsuń
  6. No kochana, ten bocian skradł moje serce, jest boski. Do tego można skrzydłami się bawić, idealny. Wiem, że czekasz na słońce, no nic, to siłą swego umysłu będę je do Ciebie przywoływać. :D Podziwiam Twój talent. 

    Ludzie, kupujcie książkę, bo unikalna na maksa, pełna szczerości, ciekawych bohaterów, o których się nie zapomina, wiem, bo czytałam. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby był on zwiastunem wiosny, w końcu 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro są bociany to wiosna już musi przyjść

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny bociek, bardzo mi się podoba! Przesyłam wiosenne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny bocian. Druciki w skrzydełkach i nogach to świetny pomysł, super, że można ustawiać maskotkę wg uznania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bociek piękny-misterna robota.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Prezentuje się naprawdę świetnie :D
    Z taką maskotką jeszcze się nie spotkałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny bocian :) A pogodę tej wiosny mamy naprawdę szaloną...

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Cudowny bocian, naprawdę piękna praca :) Fajnie, że może poruszać nogami :) Sama czekam na bociany w mojej wsi. Jeden podobno jest, ale sama jeszcze go nie widziałam :D
    Jak zawsze rewelacyjny wpis i zachwycająca maskotka! <3
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny bociek. Jestes czarodziejką, robiąc takie cuda. :-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas przyleciały już bociany, więc wierzę, że wiosna już za rogiem. A Twój bocian też całkiem okazały.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się prezentuje. Fajny pomysł z drucikami.

    OdpowiedzUsuń
  18. I od razu zrobiło się wiosenniej :) U nas dziś było bardzo zimno, ale na spacerze widzieliśmy lecące dzikie gęsi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. niesamowity! kapitalny pomysł z możliwością wyginania skrzydełek i nóżek! idealny do sesji foto - urodzony model :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękny ci wyszedł :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne rzeczy tworzysz, bocian cudowny!
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny, ale nie mam niestety ogródka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny i zgina dostojnie nóżką 🌞

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow jaki cudny bociek, mega pozytywny !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyleciał zgodnie z planem! I jaki piękny:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Super bociek :)
    Życzę radosnych świąt wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bocian zachwyca swoim urokiem, jest śliczny. Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego dobrego na Wielkanoc dla całej Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten bociek jest naprawdę cudowny. Wielkie WOW.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny Bociek :) A u nas za oknem dzisiaj śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny bocian, wygląda jak żywy, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny bociek :) U nas dziś śnieg sypie, co trochę prze cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bociek bardzo na czasie 😁 super !

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo udany ptaszorek. W sam raz na powitanie wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiele maskotek bocianów widziałam na straganach w Strassbourgu w 2017 roku, ale żadna nie była taka ładna :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz