Banana Tiger

 Hej Kochani tu Sady. 

Dziś przychodzę do Was z maskotką, nad którą nieźle się napracowałam. Zrobiłam ją dla mojego dobrego kolegi, którego jeśli to czyta, to bardzo serdecznie pozdrawiam. 

Wzorować się miałam na ciekawej postaci z kubka. Na początku nie wiedziałam, dlaczego chce tygryska z bananem na głowie. Później obczaiłam, że to taka parodia Wiedźmina stworzona przez zespół Percival. Swoją drogą świetny zespół, polecam wszystkim <3. 



Sama maskotka nie taka trudna, choć miałam obawy czy banan mi się uda. Jednak kolega chciał trochę szczegółów i drobiazgów. Najważniejsze, żeby się można było maskotką pobawić :D. Dlatego też ma odczepiane miecze dwa wiedźmińskie miecze, które może dowolnie zamieniać w łapkach. 




 

Sama jestem zadowolona ze swojej pracy. Uważam, że to jedna z lepszych maskotek :). A wy co sądzicie? :)


 

Komentarze

  1. ..tygrysek jest śliczny, podoba mi się bardzo ❤ ..jest pięknie wykonany!

    - pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest, wykonany z wielką starannością w szczegóły. Te miecze i banan 🍌 na głowie są super👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś wspaniałego. Pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tygrysek, fajny, mógłbym tak długo. Gdyby wpadł w moje ręce to buzi ma gwarantowane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnego ma tego banana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie cudowny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest po prostu super , taki tygrysek to jest coś . Na pewno kolega będzie zachwycony .

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Super wygląda. Koledze na pewno się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna maskotka!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne ci wyszła ta maskotka. To, że można odpiąć miecze i dać tygryskowi do łapki jest fantastyczne! Masz ogromny, maskotkowy talent:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie rozumiem powiązania z Wiedźminem, ale jakby nie o to chodzi, nie zagłębiam się w temat, bo nie moje klimaty. Ale sama maskotka jest świetna, ma trochę takich interesujących detali, do których pewnie trzeba było się przyłożyć. Efekt wow.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest ta maskotka ! Ale ten banan na głowie to jest powalający !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie prezentuje się ten tygrysek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tygrysek jest cudny! A te miecze i banan na głowie wymiatają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pełen profesjonalizm :) Maskotka naprawdę super wyszła! Fajnie wygląda ten banan na łepku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tygrysek wygląd bardzo ładnie i widać że jest wykonany z dużą starannością. Sama bym takiego przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu mistrzostwo, z podziwem patrzę precyzję wykonania, maskotka jest genialna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra wyszło. Gratuluję! Nie miałam pojęcia, że to parodia Wiedźmina. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt końcowy jest wart całej włożonej pracy. Mega wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie poradziłaś sobie z detalami

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny ten Tiger, banan bardzo fajnie wygląda 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt Twojej ciężkiej pracy jest naprawdę Wow *.*
    Uroczy tygrysek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja Droga, chylę czoła. Nie wiem jakie magnesy wszyłaś by te miecze z łapek nie wypadały, a na plecach się trzymały. Gratuluję i podziwiam. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze Tygrysiątko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygląda. Myślę, że moim dzieciakom by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam serdecznie ♡
    WOW ten tygrysek ma guziczki na łapkach? REWELACJA super pomysł, można naprawdę się nim bawić :D Można nim walczyć! Super, ja jestem zachwycona. Perfekcja i staranność. Zawsze jestem pełna podziwu dla twojej pracy :) Super!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny i jakże uroczy ten tygrysek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda mi na dzielnego wojownika :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny jest ten tygrysek, zadbałaś o wszystkie detale.
    Uściski Roksanko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow! Ale uroczy :) Ten banan daje super efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie no!!! Ta maskotka jest genialna 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nieźle się napracowałaś, ale warto było bo jest super efekt! Podziwiam i zazdroszczę talentu. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
  33. Rewelacja! Ja akurat lubię Wiedźmina, ale pomysł na parodię mieli świetny. Rozczuliły mnie te miecze💚

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz