Topik i Topcia

 Hejka tu Sady

Pamiętacie, że szyłam już kilka postaci z Muminków? Trochę się ich nazbierało, więc utworzyłam nowy #muminki :). Możecie tu zobaczyć poprzednie dzieła. A dziś przychodzę z drugoplanowymi postaciami. Głównych bohaterów znają nawet Ci, co za Muminkami nie przepadają. Jednak są postacie, które kojarzą tylko ci, którzy zawzięcie oglądali lub czytali książeczki. 

  Jestem bardzo ciekawa czy kojarzycie Topika i Topcię. Takie dwa urocze maluchy przyszło mi stworzyć. 

  Nie mam zdjęcia z pozostałymi postaciami, ale są dopasowane wielkością, czyli mniejsze od Muminków :) 

 
Szukałam szybszego sposobu na włosy niż włóczka i wpadłam na pomysł, że są przecież kudłate materiały. Niestety nie było w odpowiednim kolorze. Za to bez problemu znalazłam poszewki na poduszkę, które idealnie pasują do tych czuprynek. 
 

To nie wszystkie postacie. Już dwie kolejne mam do pokazania, ale to następnym razem :)

Komentarze

  1. ..uwielbiam Muminki i oczywiście kojarzę Topika i Topcię, bo jak by mogło być inaczej? <3
    ..mega fajnie Ci to wyszło, oboje są cudowni! ;)

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako wielbicielka Muminków jestem zachwycona Topikiem i Topcią. Mam nadzieję, że kiedyś pojawi się Filifionka.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziaki wyszły spod Twoich rączek. Cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wyszły Ci te postacie :) Są przeurocze. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne maskotki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega superowe. <3 Zapomniałam o tych postaciach, ale już kojarzę. Miło tak sobie przypomnieć. :) Miłego czwartku dla Was. :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne :) gratuluję pomysłu i wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No tym to skradłaś moje serduszko ❤❤❤ kocham

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne maskotki! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne są te maskotki. Szczerze bez bicia muszę się przyznać, że nie do końca ich pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Kojarzę Topika i Topcię, mimo że Muminki oglądałam tylko w wieczorynce. Nie jestem pewna, czy tam odcinki emitowane były po kolei :) Maskotki wyglądają super, naprawdę cudownie!
    Nie mogę się doczekać kolejnych postaci :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę przerażające były dla mnie te postacie :) Ne to co taka Mała Mi <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam muminki(nawet dla syna kupiłam książki o nich) topcia i Topci nie kojarzę, ale jako maskotki wyglądają wspaniale. Zaczynam żałować, że nie mam wnuków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze gdy tu zaglądam gęba mi się cieszy ale fajne te lalki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Twój świat przytulanek, czuje sie tak bezpiecznie. Pozdrawiam ślicznie 💛

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne, fajne, ciekawe, a przede wszystkim niepowtarzalne.......

    OdpowiedzUsuń
  17. Tych postaci z Muminków nie znam, ale bardzo fajnie wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale fajne maskotki! Ostatnio nawet oglądałam nową wersję Muminków i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobała :) Zapraszam serdecznie do zapoznania się z wynikami konkursu, który był na mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz talent Roksano :)
    Śliczne laleczki uszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie wyglądają! Świetny pomysł z poduszkowymi włosami. Ja robiłam odwrotnie - szyłam poduszki... z kocy, bo też nie było odpowiedniego materiału:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio próbowałam czytać dziecku Muminki, ale nie przypadły do gustu

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne te maskotki a patent na włosy idealny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodkie pluszaczki. Wręcz stworzone do przytulania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne są. Budzą ogromną sympatię i chęć przytulenia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne maskotki, kolorowe i zabawne. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tych uroczych postaci :(. Wyglądają świetnie, genialne noski :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajnie one wyglądają :D Chyba odcinek bajki animowanej z nimi najbardziej pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudaśne, trudno oderwać od nich wzrok! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale słodziaki, a jakie nochale mają, cudowne są☺️👌

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześlicznie wyszły Ci te maskotka 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ty to masz talent :-) Wyszły super :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super! Widać, że masz talent i wkładasz w to dużo pracy. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Postaci nie kojarzę, ale są świetne! Bardzo mi się podobają, szczególnie fajnie wyglądają oczy 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Faktycznie! Było takich dwoje w bajce o Muminkach :D ale super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz