Miedziany Smok

 Witajcie

Tak jeszcze żyje i czasem jeszcze wychodzę na powierzchnię.

Tym razem przynoszę na bloga jeden z modeli, które wykonałem już jakiś czas temu, a które mają okazję wyjść na światło dzienne. Przed wami — Miedziany Smok.

Oficjalna figurka do gry Roleplayowej Dungeons & Dragons, w której gracze wcielają się w bohaterów opowieści snutej przez innego gracza pełniącego rolę Mistrza Podziemi. Obecny na zdjęciu model, podobnie jak drakolicz był wykonany na zlecenie znajomego.

 

Podobnie jak wcześniejszy smok ten też był wykonany z gumy i wymagał pewnego nakładu pracy, aby pozbyć się wszystkich rażących niedoskonałości. Po wyczyszczeniu i uzupełnieniu szczelin model został zagruntowany podkładem.


Po skończeniu podkładu dotarło do mnie, że moja paleta kolorów nie przewiduje metalicznego odcienia miedzi, więc musiałem nieco improwizować. Korzystając z metalicznego złota i kilku farb technicznych udało mi się uzyskać efekt i odcień na tyle dobry, by był zadowalający.

Po malowaniu i ozdobieniu bazy, model został zabezpieczony lakierem. Przyznaję, że zapomniałem o przeźroczystym supporcie i matowy lakier wyraźnie zostawił na nim ślad, którego już nie byłem w stanie usunąć. Pomimo tego model wyszedł dobrze, a zleceniodawca był zadowolony.


A co wy sądzicie o tym modelu, napiszcie.

Pozdrawiam 

Nabuzael

Komentarze

  1. Kochanie model stary jak zeszłoroczny śnieg, ale cieszę się, że żyjesz xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i majestatyczny. I wygląda jakby faktycznie był wykonany z miedzi.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Model smoka bardzo realistyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny! Naprawdę robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzydła i łuski wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest piekny smok , gry nie znam ale smok rewelacyjny
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super, bardzo chciałabym, by taka figurka pojawiła się na stole podczas moich sesji gier fabularnych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda jak nagroda w konkursie literackim ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny! Naprawdę podziwiam precyzję i dbałość o każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest moc, rewelacyjny ten smok precyzja wykonania godna podziwu, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Smok wygląda genialnie 🤩!!! Jestem pod wielkim wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię smoków, ale ten prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny jest ten smok :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Robi wrażenie :D Super, że jeszcze żyjesz :D myślałam, że już tylko Sady będzie tutaj działać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że żyjesz. Moim zdaniem smok wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, nie ma to jak smoki :) Fantastyczny wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo oryginalny smok, super wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako nastolatek moj syn(dziś 37 lat) pasjonował się malowaniem i przerabianiem figurek Warhammera. Widziałam ile pracy i czasu wkładał w wykonanie, więc doceniam Twoj trud w wykonanie tego smoka. Gratuluję i zachęcam do pokazywania figurek, bez wzgledu na to jak są "stare". Podrawiam Ciebie i Małżonkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podrzucam link bratu, jest zafascynowany tworzeniem tego typu rzeczy - sam daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Wygląda jak dzieło sztuki ;) Cudowna robota!
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, genialne wykonanie! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała bestyja.. wspaniale pomalowane stworzenie, tak jak na miedzianego smoka przystało. Nie mogę się tylko doczekać aż spotkamy takiego w trakcie naszych przygód.. oraz na wszystkie pozostałe smoki! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurde, fantastycznie wygląda ten smok!
    Jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda naprawdę zacnie. Ja wciąż podziwiam cierpliwość i artystyczne zacięcie. Smok prawie jak prawdziwy. Chociaż...w sumie nigdy nie widziałam takiego na żywo;)
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale śliczny ten smok, bardzo mi się podobają jego skrzydła 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam!
    Uwielbiam smoki, jak dla mnie model rewelacja :) Wygląda bardzo realistycznie! :) Super praca :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Majestatyczny, a zarazem finezyjny - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie wykonany smok. Gratuluję wielkiego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny jest! Świetnie jest zrobić coś takiego samemu!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. ..smok jest fantastyczny, a wykonanie znakomite, perfekcyjne, piękne !

    - pozdrawiam jeszcze żyjącego ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow, wspaniały! Naprawdę robi niesamowite wrażenie, na żywo musi wyglądać jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny jest! Mam ogromną słabość do smoków (chociaż nie jestem tak popieprzona jak Daenerys :P )

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam smoki, ten jest wspaniały, świetna robota 😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz