Leśny Elf kontra Wilcze Szkielety

 Witam Ponownie

W tym poście pragnę zamieścić figurki z serii Chainmail. Jeżeli się nie mylę, jest to gra bitewna skupiająca się na pomniejszych potyczkach, wypuszczona przez twórców D&D.

Modele w przeciwieństwie do większości, jakie malowałem, są metalowe. O ile nie znam konkretnego metalu figurki, to podejrzewam, że może być to cyna lub jakiś inny w miarę miękki metal, gdyż figurki nie sprawiały żadnych problemów z czyszczeniem pozostałości po odlewie.

Przygotowane figurki porządnie odtłuściłem, aby zminimalizować możliwość odpryskiwania farby lub jej złuszczania. O ile wcześniej nie miałem okazji pracować z metalowymi figurkami, to według opinii weteranów, te bywają czasami złośliwe pod tym kątem.


Malując te figurki miałem okazję nieco poeksperymentować z techniką zwaną drybrush, polegającą na malowaniu pędzlem o bardzo małej ilości farby, która została z niego prawie starta. Ta technika pozwoliła mi rozjaśnić nieco fałdy na stroju elfa oraz wyciągnąć detale ze szkieletów.


Wszystkie modele zostały dodatkowo zabezpieczone cienką warstwą przeźroczystego lakieru, zapobiegając przedwczesnemu ścieraniu. 

Napiszcie co o nich sądzicie

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Wszystkie są świetne. Zazdroszczę talentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjna renowacja.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Superowe!!! Tyle to skupienia i cierpliwości trzeba mieć, choć przede wszystkim pasji, podziwiam.  :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Figurki są rewelacyjne. Pięknie wyglądają, zazdroszczę talentu i cierpliwości, bo zdecydowanie to nie jest zajęcie dla mnie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dość ,że podziwiam figurki to jeszcze poznaję nowe technik . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wykonane figurki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pełna profeska. Jestem pod wrażeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezentują się te figurki :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te figurki❤
    Buziaki i pozdrowienia ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze podziwiałam syna, gdy malował swoje figurki, za cierpliwość, dokładność, dbałość o szczególy. Za to cenię również Ciebie. Gratuluję, efekt wspaniały. Pozdrawiam Ciebie i Sady Sana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty malujesz te figurki? Ja mam w Talizmanie wszystkie niepomalowane, bo obawiam się, że mi nie wyjdzie :/ Widzę, że bierzesz udział w Advent Blog Calendar. Ja też się zapisałam: https://agnieszkajagusiak.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale genialne te figurki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ..elf jest bossski, figurki cudne! ..podziwiam Twój perfekcjonizm i cierpliwosć ;)

    - pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem, która mnie bardziej urzeka. Chyba elf ze względu na ten niebieski kolor. Nie mogę wyjść z podziwu, jak można tak precyzyjnie pomalować coś takiego małego. Trzeba mieć cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za perfekcja i dbałość o szczegóły, na grach się nie znam kompletnie ale figurki bardzo mi się podobają , pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie figurki cudowne, ale chyba moje serce jest z elfem :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe figurki i ciekawa technika!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna figurka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Precyzyjna robota, efekt robi wrażenie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nadaje się do filmu, kto wie może będą gwiazdami ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wykonane z szczegółowością!

    OdpowiedzUsuń
  23. wow szczęka mi opadła w dół:D wyglądają lepiej niż kupne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. W tym temacie nie siedzę zupełnie, ale pasję i artystyczną duszę szanuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne! Wszystkie, ale najbardziej podoba mi się wojownik!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają świetnie, a figurki do gier planszowych też malujesz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne figurki, szanuje za cierpliwość do tak małych elementów!
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Super! Zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super! Ja niestety mam do takich artystycznych prac dwie lewe ręce. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne wykonanie, jestem pod wrażeniem 😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz