Różowa mysz

 Cześć Kochani dziś znów Sady :)

Przyszłam dziś do Was z czymś słodki i różowiutkim :). Różowa myszka została uszyta już jakiś czas temu ale jeszcze nie było okazji jej pokazać. 

 

Miałam sweterek, który strasznie gryzł i nie szło w nim chodzić ale szkoda mi było tego materiału i go zachowałam. Sprawdził się świetnie na brzuszek małego gryzonia :)




 Myszka ma już  swoją równie słodką właścicielkę <3

 

Jeszcze mam dla Was małe ogłoszonko. Serdecznie zapraszam do obserwowania moich kont na Vinted i Olx. Będą się tam pojawiały nowe maskotki do zakupienia. Będziecie mieli co prawda mały spojler blogowy, ale może ktoś się skusi :)  Zostawiam linki:

https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/2rhIr/

https://www.vinted.pl/member/7937304-effugere

Może pojawi się coś więcej przed świętami, a od nowego roku szykujcie się na różne różności szczególnie ze świata fantasy. Możecie również zamawiać własne pomysły lub wykonane wcześniej na blogu wystarczy napisać na raciezka@gmail.com, lub na Facebooku.


Komentarze

  1. Przesłodka myszka! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka, przeurocza myszka. A jaki ma fajny brzuszek:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ci slodziaczka siedzi na fotelu.Cudo.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myszy się boję, ale ta jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super mycha :D ostatnio zauważyłam, że lisek uszyty przez Was został ulubioną Przytulanką do snu mojego siostrzeńca :D aż mi się ciepło na serduszku zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna jest ta myszka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka :) Podziwiam Twoją kreatywność i talent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ktoś się teraz bardzo cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale słodka, cudna i kochana mysia.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna :) Chyba pierwsza mysz, którą chciałabym przytulić xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta Myszka jest przesłodka :)
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor nie mój, ale wygląda na uroczego gryzonia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemne z pożytecznym.
    Uszyty nowy słodziak i wypierdzielony z czystym sumieniem sweter.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja córka byłaby zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdy mój syn był w podstawówce, na zajęciach praktycznych miał wykonać maskotkę. Leń z niego był i na dzień przed terminem oddania, okazało się, że nic nie zrobił. Na prętce wymodziłam mysz, ale była szara i maleńka. Tę Twoją może polubić nawet ktoś, nielubiący gryzoni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczna jest ta mysz. Wykonanie naprawdę zaskakuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodka jest ta myszka. Kolorek ma cudowny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. ..Twoja myszka, jak cukiereczek, jest prześlicznym słodziakiem <3
    ..pięknie wykonana, no istne cudeńko! :)

    - pozdrawiam cieplutko Kochana, ślę moc serdeczności i pozytywnej energii :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale słodziutka. Aż chce się nią przytulić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym przytuliła taką prześliczną myszkę.
    Świetny kolorek dla niej wybrałaś.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocze to maleństwo, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaka słodka ta różowa myszka. Prześliczna i przeurocza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie, że sam cukier :D Ma taki kolor jak poziomkowe dropsy ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocza myszka :) Muszę przyznać, że robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna przytulanka! :) Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  26. Myszka wygląda cudownie, od razu chce się ją przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo, jaka fajna, mam sentyment do myszek, ponieważ moje nazwisko brzmi podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna myszka! Masz talent <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam taki sweterek, może Ci się przyda! Bo ta myszeńka słodka:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna myszka, jest mega urocza ❤️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz