Pepe Czarodziej

Hej Kochani tu znów Sady

Kojarzycie Smutną Żabę Pepe? Jest to bardzo popularny mem używany w wielu kontekstach. Jakiś czas temu miałam okazję uszyć Pepe Czarodzieja. Dlaczego akurat tak, pozostanie tajemnicą :P

Żaba Pepe mag czarodziej


Trochę karykaturalna, ale takie było zamierzenie :D. 

Jeśli chcecie poczuć jeszcze trochę magicznego klimatu, zapraszam na kolejny Szczeciński post na moim drugim blogu. Zostawiam tam też dla Was życzenia świąteczne :). 


Tutaj życzę Wam tylko Magicznych Świąt 

A z Bożonarodzeniowymi maskotkami przyjdę w same święta :)

Komentarze

  1. Przyjaciel Kermita, nie ma co zuch chlopak. Dziękuję za życzenia i z wzajemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, rzeczywiście trochę karykaturalna ale to dodaje jej uroku.
    Cieplutko pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna w każdym calu
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna Żaba Czarodziej. Niesamowitą ma minę.
    Dziękuję za życzenia i wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ta żaba ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę tę żabę z twitchowych emotek. Maskotka fajna - jak zwykle dobra robota. Tobie również wszystkiego dobrego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z każdym kolejnym pluszakiem jest pod wrażeniem Twojego niezwykłego talentu! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna. Mam nadzieję, że trafi do kolekcji jakiegoś miłego czarodzieja

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna jest ta maskotka :D Bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pepe zaczaruj mój świat - jesteś słodki

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że nazywa się Pepe

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykły talent :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma w sobie dużo uroku. Faktycznie czaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknych, pluszowych świąt także dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Pepe to ja tylko taką świnię kojarzę... ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, stylóweczka cudowna 😁 szatka podoba mi się najbardziej 🤩

    OdpowiedzUsuń
  17. Może po prostu zaklęcie mu nie wyszło i dlatego jest smutny? Ale jest uroczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja Żaba Pepe - mag czarodziej jest kapitalna i niesamowita! ..mimo smutku jest urocza, ma piękną szatę w gwiazdki i piękny kapelusz!

    - moc cudowności Kochana, ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Hah, uwielbiam twoje pluszaki! Wyszło bardzo zabawnie, super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Poproś Modowa Liloo aby udostępniła komentarze nie tylko osobom z kontem

    OdpowiedzUsuń
  21. Odlotowy ;) Takiego gościa się zapamietuje na zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze straszniejszy od mojej Baby Jagi.
    Bardzo lubię takie klimaty, chociaż horrorów nie znoszę, za to bajki bardzo lubię.
    A kiecki to możesz szyć nawet dla biskupów...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie Ci wyszło :D Mimo, że karykaturalna, to z pewnością stałaby się ulubieńcem wielu :)
    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Super maskotka, chociaż ja tej żaby nie kojarzę 😅 Życzę ci dużo zdrowia, spokoju, smacznego jedzenia bez bólu brzucha i abyś spędziła te święta tak, jak sama sobie wymarzysz :) Wesołych Świąt 🎄

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudne są twoje pluszaki. Zawsze mnie zachwycają!

    Wysyłam do Ciebie najlepsze i najpiękniejsze życzenia świąteczne... niech każda chwila radością Cię otula, i niech cudowną magią kołysze Twoje serce... a gwiazda betlejemska, która o zmierzchu zabłyśnie, niech każdego dnia przynosi Ci szczęście.
    Ślę moc serdeczności:)
    Łucja

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej żaby, ale bardzo fajnie wyszła;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Urocza i bardzo elegancka żabka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie kojarze żaby Pepe,ale wyszła rewelacyjna :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    https://flodevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałych Świąt, Moja Droga, wielu pomysłów na maskotki i figurki, a przede wszystkim tak rewelacyjnej ich realizacji, jak dotychczas!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gosto do teu blog, por isso o
    sigo sem medo.
    Um grande abraço e votos de
    boas festas.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna zabaweczka jeżeli nawet karykaturalna to mi nie przeszkadza bo jest uroczy :-). Radosnych Świąt :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz