Buka

Mimo iż nie jestem wielką fanką tej bajki, trochę już postaci z Doliny Muminków uszyłam. Wszystkie znajdziecie <TUTAJ>. Przyszła jednak kolej na moją ulubioną postać. Buka — dzieci się jej bały, a ja czułam do niej jakąś sympatię. Często było mi jej szkoda. Cóż jak już w dorosłym życiu zapoznałam się z jej historią, więcej zrozumiałam. 

Buka straszna, czy po prostu nieszczęśliwa i samotna? Jak Wy uważacie?



Pogoda niestety ciągle nie ułatwia robienia zdjęć na dworze :/. U Was też tak kiepsko?

Buka powędruje do mojego serdecznego przyjaciela, którego z tego miejsca pozdrawiam :)


Komentarze

  1. Hm, może nieszczęśliwa a może zmęczona czy przygnębiona.Pogoda fatalna , zagrzmiało, wieje, deszcz i snieg, grad brrr ,nie cierpię ale te wiatry od kilku dni.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Buka wydaje mi się przede wszystkim samotna...
    Maskotka jak zwykle super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie zawsze było żal tej bajkowej postaci. Maskotka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Buki nigdy się nie bałam, było mi jej żal, że jest taka samotna, wszyscy od niej uciekają. A części "Tata Muminka i morze" pięknie jest przedstawiona jej samotność i pragnienie ciepła.
    Twoja Buka jest super, jak zresztą wszystkie inne postacie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna maskotka! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Buka zawsze kojarzyła mi się z samotnością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna Buka! Dla mnie uosabia ona wszystkie lęki jakie nam towarzyszą w ciągu życia!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Maskotka świetna i chyba nie będzie tak samotna, jak ta w bajce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jejku świetny ^^ i ten uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buka jak żywa. Wychodzi na to, że jestem jedną z nielicznych, którzy się bali buki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super maskotka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uśmiech taki prawdziwy, bukowy 🙂 jeśli chodzi o Buki to najlepsza jest Pani Bukowa 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Buka straszna, zawsze w bajce wywoływała mój strach.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, dla mnie Buka była i jest straszna, nawet ta maskotka mnie nieco przeraża 😆 Ale z tego co pamiętam, to Buka nie była chyba taka zła, a nawet w jakimś odcinku pomagała Muminkom... na pewno była bardzo samotna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jej trochę współczułam, a maskotka bardzo dobrze zrobiona!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna ta Buka!:) Trichę przerażająca ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Zwykle tak jest, że straszne i odpychające postacie, noszą w sobie smutek bądź jakąś krzywdę. Czasami wystarczy przyjrzeć się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie szyjesz Buka jest świetna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Bukę lubię i nawet jako dziecko się jej nie bałam. Bardzo ładnie wyszła z Twojej ręki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak byłam małą zawsze się bałam Buki :D super przytulanka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam identyczne odczucia co do Buki. Ulubiona postać to Mała Mi, ale zawsze chciałam być w zabawie Panną Migotką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka fajna maskotka to chce się przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna Buka❤️ była zmorą w moim dzieciństwie 😄 okropnie się jej bałam 😁

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoja Buka jest pięknie wykonana.. podoba mi się , choć nieco smutna, samotna i straszna dla dzieciaków.. ;)

    - ściskam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Buka wygląda świetnie :) to postać, której bała się moja córka, jak była mała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę straszna ale tylko wtedy, gdy się nie zna jej historii.
    Uściski Roksanko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyszła Ci znakomicie, no taka jej uroda po prostu ;) Jakby zabrać ją na dobre ciacho i lampkę wina, pewnie by jej się poprawił nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne wykonanie, choć trochę smutna i przerażająca. W Buce jest jakiś tragizm.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo czasu minęło od kiedy ostatnio oglądałam Dolinę Muminków i jakoś nie pamiętam tej postaci ale maskotka bardzo ładna i znajdzie na pewno przyjaciela. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie ♡
    Buka zawsze mnie ciekawiła. Nie przypominam sobie, żebym się jej bała. Może dlatego, że oglądałam muminki mając ponad 10 lat :) Można powiedzieć, że to postać tragiczna. Pragnęła czegoś, co było niemożliwe. Wspaniale wygląda na zdjęciach! Jak żywa! Cudowne wykonanie :) Super!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Super ci wyszła! Masz talent ;)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Buka jest spoko ;) jakoś u mnie też nie powodowała przerażenia. Wyszła Ci perfekcyjnie, podziwiam talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się jej bałam. Może dzisiaj inaczej bym na nią spojrzała. Super Buka!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaki piękny pluszak! Wygląda tak przerażająco jak w bajce!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz