Fioletowy smok

Hej Kochani tu Sady

Nastąpiły małe zmiany na blogu. Może nie tak wielkie jak na moim drugim, ale coś odświeżyć tu musiałam. Pewnie jeszcze wymyślę inny nagłówek, bo ten średnio mi się podoba, ale na jakiś czas myślę, że ujdzie :)

Ostatnio też pomyślałam, że za mało w Pracowni Kotołaka jej pierwotnego zamysłu. Miały tu być dzieła w głównej mierze ze świata fantasy. Nabuzael robił postacie z Drużyny Kotołaka a później weszłam z różnymi zwierzątkami i postaciami z bajek. Z nich nie zrezygnuję, ale myślę, że warto znów zaczerpnąć trochę z magicznego świata. Spodziewajcie się więc różnych postaci z mitów, legend, dzieł fantasy, które z pewnością znacie, ale może pojawi się też coś, o czym nie każdy słyszał. 

Tyle z zapowiedzi a na początek smok. Może nie groźny, milusi, filetowy, ale lepiej mu nie dokuczajcie, bo wie jak zionąć ogniem ;)




Pluszowy smok jest do adopcji. Można jej dokonać przez OLX / Vinted lub przez kontakt ze mną raciezka@gmail.com

Komentarze

  1. Śliczny! Minkę ma całkiem przyjemną, ale gdy mówisz, że może się zdenerwować i buchnąć ogniem z paszczy- to chyba Ty lepiej wiesz, na co go stać. Taki smok - cicha woda brzegi rwie?!
    Już jestem ciekawa tych pozostałych postaci z baśni, legend, mitów .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam tworzenie takich stworków. Smok jest bardzo milutki ,może myśli co by tu zawojować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma cudny kolor i jak na smoka to wyjątkowo słodki okaz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój syn nie jest pluszakowy. Kocha tylko samochody i to metalowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny! Wygląda milusio i bardzo przyjaźnie :) Ale na wszelki wypadek nie będę go denerwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę mi przypomina pokemona :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Smog jest genialny. Uwielbiam fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się. Fioletowy to jeden z moich ulubionych kolorów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten smok :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Talent masz niesamowity, smok jest przeuroczy! Tylko pytanie, czy ta jego urokliwość nie jest zdradziecka i czy faktycznie nie zacznie zionąć ogniem? :) Czekam na dalsze Twoje dzieła, jestem ciekawa co następnym razem nam zaprezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Fajny ten smok :D Mam wrażenie, że gdzieś już widziałam taką postać... inspiracja z bajki lub gry? Trochę jak Spyro ale jednak nie to, a dałabym sobie głowę uciąć że widziałam gdzieś takiego fioletowego smoka! :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie inspirowałam się kompletnie niczym. Hymm z fioletowych małych smoków tylko Spike z My little pony mi przychodzi do głowy xD

      Usuń
  12. Podoba mi się ten powrót do pierwotnego pomysłu, czyli fantastyki! Ten smok, jest przeuroczy!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. No, no ma prezencje! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej, wygląda super ;) jakbym miała potrzebę to prędzej kupiłabym takiego smoka, niż kolejną, zwykłą maskotkę z półki sklepowej

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki śliczny jest ten smok :)
    Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te Twoje pluszaki, Roksano :) Ach! Być znowu dzieckiem...
    A fioletowy smok jest taki psychodeliczny, po prostu śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  17. 3mam kciuki za zmiany blogowe oby wyszło wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodki smok, a przez fioletowy kolorek kojarzy mi się ze Spyro z serii gier video. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny i kojarzy mi się ze Spyro, jedną z ulubionych gier moich dzieci.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny ten smok, bardzo mi się jego kolor podoba 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałoby sie do niego przytulić

    OdpowiedzUsuń
  22. Smoczek przeuroczy i mam nadzieję, że nie za często musi ziać ogniem.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy ten smok, bardzo mi się podoba. Robisz dinozaury?

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiedzi bardzo interesujące, a smok wygląda milusio, chociaż że smokami jak z kotami, lepiej uważać 😉

    OdpowiedzUsuń
  25. Można powiedzieć, że jest w kolorze kwitnących krokusów, w wiosennym kolorze.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ani trochę nie jest straszny, to uroczy słodziak:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudny jest ten smok, zazdroszczę talentu! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przeuroczy jest ten smok :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama uszyłaś tego smoka? Jest świetny. Podziwiam bo i szablon trzeba mieć i razem wszystko umiejętnie złożyć. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz