Niebieski smok

 Hej Kochani!

Dziś jeszcze raz przychodzę do Was ze smokiem :). Rękodzieło ma to do siebie, że kupując je zawsze dostajesz oryginalną maskotkę. Nawet jak robię kilkanaście takich samych pluszaków, to często różnią się one drobnymi szczegółami. A jak już coś specjalnie zmienię w wykroju to robi się szaleństwo. 

Nie raz dana osoba chciała jakąś zabawkę, która już zamieszczałam na blogu ale większą lub mniejszą. Czasem to tylko chwila i żaden problem a czasem siedzę nad nią i wręcz projektuje od nowa, żeby wyszła taka sama :). 

Przy smoku się tym nie przejmowałam. Smoki mogą być różne. Wykrój zmniejszony, te same materiały tylko inny kolor a smok zupełnie inny. Jak dla mnie ładniejszy.





 

 

 

Oba smoki są do adopcji :)

Znajdziecie je na OLX i Vinted możecie też skontaktować się ze mną raciezka@gmail.com lub FB

Komentarze

  1. Śliczny smok! Super wyglądają obydwa smoki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe te maskotki, zawsze patrze z podziwem na to co szyjesz, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Oba smoki super :) Teraz przeczytałam twój komentarz do mojego z poprzedniego wpisu, zastanawiam się czy to właśnie tego smoka z mlp nie miałam na myśli :D
    niebieski uroczy, naprawdę super prace!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam niebieski kolor, więc ten smoczek skradł moje serce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maly smok słodki, wyglądają jak mama z synem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest właśnie urok rękodzieła. Niby takie same, a jednak inne 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ładny, zdecydowanie dla małych dzieci. Aż szkoda, że takowych nie posiadam. A , u rodzinki też się na dzieci jakoś nie zanosi. Cmok ten smok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale on jest słodziutki :) Kochane maleństwo :) Ale większy też jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja jednak team fioletowy smok. Lepiej mu z oczu patrzy 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudny niebieski smoczek ❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny pluszak dla dzieci w szpitalu czy domu dziecka, a z okazji Dnia Kobiet dużo uśmiechu na twarzy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy smok, taka maskotka pięknie wygląda i jest unikatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zarówno ten fioletowy z poprzedniego posta jak i ten niebieski jestt przeuroczy :) Czekam na różowego ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna rodzinka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne te smoki! oba! Wspominałam Ci już, że mój siostrzeniec do spania MUSI mieć liska, którego uszyłaś? Bez niego nie zaśnie <3 teraz muszę tylko wybrać u Ciebie coś dla młodszego, żeby też miał coś do łóżeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba smoczusie są prześliczne 😍!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba smoki cudne, chociaż ze względu na kolor bliższy mi jest ten drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejna wspaniała zabawka. Ładnie razem wyglądają te smoki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. ..jak zawsze cuuuudowne maskotki! .. Kochana oba smoki są prześliczne ! ..serce skradł mi niebieski, bo to mój ulubiony kolorek! ❤

    - ściskam najserdeczniej :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Braciszkowie! :D Słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam niebieski kolor także ten smok jest zdecydowanie w moim ulubionym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ten niebieski smok :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super prześliczna para. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obie wersje są czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny niebieski smok! W duecie niebieski i fioletowy wyglądają super! Udały Ci się i wcale się nie dziwię, że musisz robić ich więcej i więcej uwzględniając indywidualne życzenia!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Oba są śliczne i bardzo sympatyczne. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne są te smoki, sama chętnie bym się z nimi zaprzyjaźniła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejny cudowny smok, równie śliczny, jak jego większy odpowiednik. 😊

    OdpowiedzUsuń
  29. Tamten smok był przepiękny, ale ten jest tak uroczy, że cieżko przejść obok niego obojętnie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale Ty fajne te rzeczy robisz! 😃
    Odpowiadając Ci - tak. Mam właśnie ten problem, że zawsze muszę kończyć książkę mimo, że widzę spadek formy. Z seriami/cyklami mam to samo 😜

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz