Bluza Zielony Króliczek

Jakiś czas temu zaczęłam się bawić w przerabianie ubrań. Nie wychodzi mi to jeszcze tak, jakbym chciała, ale zawsze jakaś zabawa by ze starych i nudnych ciuchów zrobić coś, co... powiedzmy wprost: rzuca się w oczy. 

Jak ktoś mnie zna i śledzi bloga wie, że mam fazę na koty i sowy, trochę też na wilki. Jeszcze jednym zwierzątkiem, do którego mam sentyment jest króliczek :). Sama miałam królika miniaturkę, teraz te słodkie puchate stworzonka mają moje siostry. W pewnej grupie nazwałam się królikiem, nie wytłumaczę wam, o chodzi, bo nawet nie wiem jak ale pozdrawiam tych, którzy wiedzą xD. 

Miałam już ubranka z króliczymi uszkami. Czerwoną bluzę z wielkimi uszami szytą przez moją mamę, czarną bluzę z różowymi dodatkami. Teraz mam też białą z satanistycznym króliczkiem, ale ciągle mi było mało. Przedstawiam Wam moje nowe dzieło (nie takie nowe, już w niej trochę pochodziłam):






Krótka historia o tym, jak złapałam balonik:

Moje poprzednie królicze bluzy zobaczycie na moim drugim blogu. Tam wcielam się w białego królika i zabieram Was do Krainy Czarów. Poznacie 11 dowodów, że jestem jej mieszkańcem :).

<Sady w Krainie Czarów>

A na Wielkanoc przyniosę Wam czekoladowe jajka. Wesołych Świąt Kochani :*


Jak zawsze zapraszam na:


Komentarze

  1. Szacun! Muszę kupić maszynę do szycia 🤔

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jaki fajny króliczek bardzo, bardzo. Miłego tygodnia😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy króliczek Ci wyszedł. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyszła ,śliczna królicza aplikacja.Wesolych ,zdrowych Świąt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny ten króliczek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ależ Ty jesteś kreatywna

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozkoszny zajączek z Ciebie , a uszka jakie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Świetny pomysł na urozmaicenie ubrań i uczynienie ich wyjątkowymi :) Cudny króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nietypowa, niestandardowa , nie ma drugiej takiej. Super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie prezentuje się ta bluza :D Super króliczek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze wdzianko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł! Idealny outfit do wielkanocnego śniadania :D
    Spokojnych i radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołych Świąt Wielkanocnych dla sympatycznego Króliczka :D :*

    OdpowiedzUsuń
  14. No coś ty! Super Ci wychodzi przerabianie ubrań! Czekam w takim razie na Twoje kolejne projekty. Ta bluza wygląda super i z pewnością jest to danie nowego życia ubraniom, których byś już nie ubrała :D
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na najnowszy post!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny króliczek, te uszy wyszły świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza jest wspaniała. Bardzo się mi podoba. Idealna do noszenia teraz na święta, ale po świętach też.

    A skoro o świętach piszę, życzę wszystkiego co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaa ale urocza! Wyszła cudownie i widać że włożyłaś tu dużo kreatywności. ;) Też mam już za sobą swoją ręcznie przerobioną bluzę, tylko ze skrzydełkami i rogami, może widziałaś. :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna ta bluza :) Lubię takie przerabiane ciuchy :) Kiedyś często to robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluza wygląda fenomenalnie i bardzo ci w niej do twarzy, co tu dużo gadać, jesteś bardzo zdolna 😊❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Troszkę spóźnione, ale Wesołych Świąt! Mam nadzieję, że miło spędziłaś te Święta :)
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodko Ci w tej bluzie. Jest przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza jest świetna. Udoskonalanie ubrań dobrze Ci wychodzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow. Świetny pomysł z przerabianiem ubrań

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie ozdobiłaś bluzę. Teraz to dopiero rzuca się w oczy :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ci wyszło :)
    Zapraszam na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale uszy Ci urosły! Lepiej słyszysz? ;) Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz