Czarny konik

 Hej Kochani. 

Wszystkiego najlepszego dla waszych wewnętrznych dzieci :). Najmłodszym czytelnikom podwójne życzenia :*

Spóźnione życzenia również dla wszystkich mam z okazji Dnia Matki. Do Dnia Ojca może się wyrobię z kolejnym postem, choć ostatnio mam spore zaległości. Niestety życie mnie goni, problemy gonią problemy. Nie przedłużając, króciutko dziś przedstawiam Wam konika. 

Nieco szalony, nieco magiczny, czarny z czerwoną grzywą, bo o taki wpadł mi do głowy :)



Konik jest ciągle do kupienia na olx, Vinted i Allegro znajdziecie tam również inne maskotki moją książkę w wersji papierowej i e-book i czasem używane książki, z których może ktoś znajdzie coś dla siebie. 

(Osoby chcące zakupić coś poza tymi portalami proszę o kontakt roxna93@o2.pl, można pisać również na fb i insta


Komentarze

  1. Piękny konik. Czerwona grzywa, ogon i podkówki świetnie wyglądają przy czarnej maści wierzchowca. Super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Konik śliczny i na pewno czarodziejski. Wszystkiego najlepszego z okazji wiadomo jakiego dnia🐎😊

    OdpowiedzUsuń
  3. ..prześliczny jest Twój czarny konik! ..wygląda pięknie, fantastyczne połączenie czarnego koloru z czerwoną grzywą, czerwonym ogonkiem i kopytkami <3 :)

    - pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Konik rewelacyjny może i szalony ale słodki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny konik :) A ta czerwona grzywa jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna praca. Genialne połączenie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie dobrane kolory. :D Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny 😍😍😍- Venus

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdybym miała córkę, to bym kupiła jej. Prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny konik i jak sobie bryka po tej łące.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny. Moja młodsza siostra jako dziecko takie uwielbiała. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spojrzałam na konika i od razu przypomniało mi się moje dzieciństwo - jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny Ci wyszedł ten konik :) Cudowny, a ta grzywa mega przyciąga wzrok :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze cudeńko, niesamowite maskotki tworzysz, pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny konik. Ta grzywa nadaje mu naprawdę uroku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Konik bardzo ładny i wyjątkowy, bo czarny ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny konik jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Od ostatniej bytności minęło trochę czasu, a u Ciebie tyle pięknych maskotek. Aż miło popatrzeć, chociaż te problemy, o których wspominasz trochę martwią. Życzę jak najlepszego i najszybszego pozbycia się kłopotow i dalszych wspaniałych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jest. Czarny z czerwonym to jedno z moich ulubionych połączeń.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy konik, chociaż pewnie jeszcze bardziej by mi się podobał w jaśniejszej barwie. Pozdrawiam i życzę jak najszybszego uwikłania się z problemami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny konik :) A mnie właśnie takie kolorki się podobają, bo się wyróżnia :)
    Pozdrawiam Kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chociaż nie na biegunach, to na pewno przyjaciel wiosny, sądząc po sesji zdjęciowej :D Uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny Karusek. I z oczu mu dobrze patrzy. <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudowny koń. Czerwień dodaje mu jak najbardziej uroku. Widać staranie dane w niego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy, fajne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! Przepiękny konik. Wyszedł super!
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny! A ta czerwona grzywa jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Czarny konik, ale grzywę ma mega :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie pokazuję córce, bo będzie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Uroczy konik z ognistą grzywą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny konik. Połączenie kolorów bardzo trafne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  33. W każdym z nas jest trochę dziecka :-) Piękny ten konik. Pozdrawiam serdecznie. Stanley Maruda.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny jest ten konik, ogromnie mi się podoba. Uściski Roksanko:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz