Goth bunny

Dziś maskotka mojego projektu, która spodobała się na tyle, że była inspiracją do kilku innych pomysłów. Jednak zacznijmy od początku. Ze skrawków różnych materiałów zrobiłam małego króliczka w stylu: gotyckim, lolita, emo, punk, alternative, japan jak kto woli :D. 

Gotycki króliczek szybko się sprzedał, więc na nim się nie skończyło. Kto śledzi moje profile sprzedażowe widzi, że nie raz się jeszcze pojawia :)

Trochę pirat, trochę zombie, trochę Biały Królik z Alicji w Krainie Czarów tylko w mrocznej wersji. Kto nie czytał, różne wersje Alicji na moim drugim blogu przedstawiłam tutaj i tutaj.


Ktoś tutaj jest fanem takich klimatów? 

Zapraszam jak zawsze na OLX, Vinted, lub Allegro oraz na mojego drugiego bloga, tam ostatnia część Zakopiańskiej przygody. 

Komentarze

  1. Bardzo ciekawy pomysł na świetną maskotkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo oryginalny ten króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maskotka bardzo udana, jak zwał tak zwał ale słodka i miłe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna maskotka, lubię takie klimaty, aczkolwiek staram się ostatnio ograniczyć tego typu inspiracje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę straszne ale fajne i bardzo oryginalne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie udany. Świetny pomysł miałaś, żeby wykorzystać skrawki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Maskotka choć odrobinkę "inna" to milusia. Takie maskotki ucza tolerancji dla inności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki króliczek po przejściach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziutkie i zarazem upiorne, ale właśnie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak też tak sobie pomyślałam- królik po ciężkich przeżyciach ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Fajny :D Kto jakiekolwiek anime oglądał ten wie, że to całkiem normalny wygląd :D Naprawdę super, piękny!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. No bo Ty masz pomysły nietuzinkowe. Nikt nie robi takich maskotek, jak Ty. Bardzo mi się podoba, taka inna, lubię te klimaty. Zdecydowanie jest to coś innego, unikalnego, ludzie mają wybór, a nie każdy lubi to, co większość. Tak, mega super i nie dziwie się, że się podoba. :)))) Tęskniłam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę przerażający i jednocześnie słodki króliczek 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo, że to taki rebel królik to i tak jest słodki i uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Straszna lala, będzie straszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam, że klimaty absolutnie nie moje, ale maskotka bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego króliczka nie da się nie zauważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ..bardzo ciekawy i oryginalny jest Twój Króliczek ♥ i chociaż niekoniecznie to są moje klimaty, przyznaję ma w sobie coś sympatycznego, słodziakowatego, choć jest też nieco upiorny ;)

    - moc cudowności na weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm, strach się bać :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. niby nieco upiorny, ale jaki uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  21. o matko! fajny, ale nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki słodziak straszny ;D
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz