WESOŁYCH ŚWIĄT

Niech święta te będą pluszowe, przytulaśnie i mięciutkie. 
Spójrzcie, z jaką radością dzieci rozpakowują prezenty pod choinką i tak samo rozpakujcie każdy dzień w nadchodzącym roku. 

 
Już teraz życzenia? Trochę za wcześnie?  Być może, ale uciekam od blogowania, by lepiej spędzić ten czas. Wrócę z nowymi dziełami w nowym roku :). A dziś wyraźmy nasze świąteczne emocje.
 
 
Wesołych Świąt Kochani!
 
 
Życzę każdemu, by pod choinką znalazł:
 
 
Uśmiech na każdy dzień 
 
 
Dużo miłych słów, które aż sprawią, że poczujemy zakłopotanie. 
 
 
Miłość taką szczerą i prawdziwą 
 
 
Dużo śmiechu!
 
 
Czasem takiego aż do łez.
 
 
Słodkich całusów i przytulasów od najbliższych, bo przecież to cenniejsze niż każdy materialny prezent!
 
Pamiętajcie również, by tym samym obdarować swoich najbliższych <3
 
 
Jeśli ktoś chce dołączyć do tego zestaw emotek na choinkę, zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com lub na Facebooku  
Różne maskotki i torby można również zakupić na OLX, Vinted, lub Allegro (ozdób świątecznych niestety na Vinted nie można).
A na moim drugim blogu zabieram Was do Łodzi i porozmawiamy o przyjaźni :)
 




Komentarze

  1. Wesołych świąt kochana. Dla Ciebie i twoich najbliższych niech będą one wypełnione radością i szczęściem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych, spokojnych ,zdrowych świąt, piękne życzenia, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt!
    Dziękuję za Twoje piękne życzenia. Śliczne maskotki- emotki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale przepiękny klimacik Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  5. I wzajemnie dobrych , zdrowych i pełnych miłych niespodzianek świąt😊🎄A maskotki jak zawsze cudo😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają Twoje życzenia ❤️ Wesołych świąt Kochana życzę ❤️ Cudne rękodzieło ❤️

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne emotki, piękne życzenia.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję i wzajemnie - i życzę wspaniałych, radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Również życzę WESOŁYCH, a przede wszystkim ZDROWYCH ŚWIĄT :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spokojnych Świąt. Niech beda białe i spędzone w gronie bnajbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za przepiękne życzenia :) Również życzę zdrowych, spokojnych, radosnych, magicznych, po prostu cudownych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ..cudowne życzenia i prześliczne gwiazdeczki i Tobie również Kochana wszystkiego co najlepsze, najpiękniejsze, ogrom miłości, radości i szczęścia na każdy dzień <3

    - ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wprowadzenie w świąteczny nastrój, aż się wzruszyłam :*
    Wesołych
    Rodzinnych
    Spokojnych
    ....
    NAJPIĘKNIEJSZYCH <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt:) Jak zawsze piękne i bardzo pomysłowe maskotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze raz zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! No i jak najwięcej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A świąteczne ozdoby choinkowe w Twoim wykonaniu są przecudne :*

      Usuń
  16. Takie bombki idealnie nadaja się do domu, gdzie są małe dzieci:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne życzenia, idealne. Każda gwiazdka i ta choinka mnie wzruszają, są takie urocze. Wiesz, myślę, że taki upominek uradowałby niejednego, przytulić do policzka i nacieszyć się pozytywną energią...takie to słodziaki. :)
    Napisałam Ci u siebie odpowiedź kolosa, wiesz, wywalałam emocje, ale dobrze, że wywalałam, trzeba. Śmieszne było to, że przez kilkanaście minut szukałam Twojego komentarza, patrzyłam, że przecież jest, ale ja go nie opublikowałam... toteż se szukałam i szukałam. hehehe Jestem dziś naprawdę zmęczona, ale do Ciebie mi się dobrze pisze i cieszę się, że akurat dziś zobaczyłam Twoje cuda, dziękuję. Odpoczywaj, nabieraj sił, twórz, bądź zdrowa, szczęśliwa, silna i niech nikt ani nic nie waży się Cię zranić, bo normalnie poćwiartuję. :D Bardzo się cieszę, że jesteś. < Zawsze, co najcenniejsze dla Ciebie. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Na nadchodzące Święta życzę Wam rodzinnego ciepła, dużo miłości i samych cudownych chwil ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mięciusie i przytulaśne...;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Ci radosnych świąt spędzonych w rodzinnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe,oryginalne życzenia:) Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  22. Maskotkowy łańcuch prześliczny i kapitalny- gratuluję pomysłu. Tobie i Rodzinie życzę zdrowia, spokoju, radości i tego co w sercu i duszy gra. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję, ja Tobie też życzę dużo radości i rodzinnego ciepła na ten święty czas oraz wielu wspaniałych chwil w tym nowym, 2023 roku 🙂. A maskotki jak zwykle urocze. I do tego jak wspaniale wpisały się w Twoje świąteczne życzenia :). Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę dalszego radosnego świętowania. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie fajne! I życzenia, i gwiazdko. Wszystkiego co najlepsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne te emotkowe gwiazdki! Świetna sprawa, muszę spróbować sobie takie zrobić, chociaż teraz to już inny motyw będzie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie urocze ozdoby choinkowe ❤ Życzę ci dużo zdrowia, spelnienia marzeń i postanowień oraz spokoju w nowym roku ❤️

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne gwiazdki, pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Te emotki są super, dobrego 2023 roku <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Trochę spóźnione... Mam nadzieję, że Święta były dla ciebie szczęśliwe. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz