Plecak i torba gotycki królik

Jak już wspominałam, mój gotycki króliczek cieszył się dość sporą popularnością. Dzięki niemu też miałam okazję uszyć coś, czego jeszcze nigdy nie robiłam, a mianowicie plecak. Kiedy dostałam zamówienie na plecak maskotkę, na początku spanikowałam i chciałam odmówić. 

Jednak ciągle ten pomysł siedział mi w głowie i umówiłam się z klientem, że zobaczę, co da się zrobić. Oto co powstało:  

Pomogłam sobie paroma gotowcami — szelkami i kieszonką z zamkiem, które po prostu wszyłam w maskotkę.

Pytałam, czy klient nie chce innego koloru, ale właśnie biały króliczek się podobał.

Nosi się całkiem wygodnie, a duża maskotka z daleka rzuca się w oczy.

Nie zmieści się tu co prawda dużo rzeczy, ale i tak jest bardziej pojemny niż plecaczek, który podesłano mi jako przykładowy wzór.

Maskotka i tak służyć ma głównie za ozdobę, ale spokojnie portfel, telefon, kanapka, a nawet książka wejdą :)
Czy jeszcze kiedyś podejmę się podobnego wyzwania? Nie wiem. Zapewne dużo zależeć będzie od tego, jakie będę miała materiały i jakie konkretnie będzie życzenie klienta. Ten nietuzinkowy plecaczek się  spodobał, więc wyzwanie zakończyło się sukcesem :)
Za zdjęcia dziękuję Kochanej Siostrzyczce <3
 
 
Oprócz plecaczka z podobnym motywem uszyłam jeszcze torbę. Tym razem nie maskotka, ale po prostu naszyta główka naszego króliczka z jednym oczkiem. Kolor zmieniłam jednak na szary:
 




 Szybko znalazła się chętna na torebkę, choć i tu miałam przygody. Po wysłaniu przesyłki kurierem otrzymałam informację, że paczka czeka na odbiór u mnie :P. Okazało się, że błąd w systemie i paczka na drugi dzień dotarła tam, gdzie trzeba, ale sobie trochę pośmieszkowałyśmy z klientką. 
 
 
Zapraszam do przeglądania nowych ofert na OLX, Vinted, lub Allegro  
Oraz na mojego drugiego bloga

Komentarze

  1. Plecak superowy, masz fantazje, torba też piekna.Podjęłaś spore wyzwanie i podołałaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie świetne! :) Bardzo mi się podobają i torba i plecak. Króliś jest uroczy ❤️

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że ten plecak wymiata :) Jest genialny :) Z pewnością nikt nie przejdzie obok niego obojętnie :) Gratuluję pomysłu i wykonania :) A torba jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Plecaczek i torba z białym gotyckim króliczkiem- świetne i bardzo oryginalne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity plecaczek <3 Robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widok plecaka mnie powalił. Ileż trzeba mieć fantazji, żeby takie ustrojstwo wymyśleć plus zdolności, żeby uszyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Plecak rozwalił system! Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten króliczek jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super ten plecak i torba! Nie wiem które bardziej 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Szacun za plecak - domyślam się, jak wiele pracy Cię kosztowało, aby go uszyć. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Plecak wyszedł Ci rewelacyjnie. Torba też ciekawsza niż te kupowane. Kiedy mój syn miał 7 lat, modne były plecaki niedźwiadki. Nie było mnie stać na kupienie takiego, dlatego też sama uszyłam synowi, a do tego torbę w kształcie słonia. Jeżeli uda ci się kupić książkę Anny Misiurskiej "Zabawka ze skrawka"(podobno dostępna na Allegro), to polecam, bo jej lektura może być aspiracją. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zarówno plecak, jak i torba bardzo fajne. Szczególnie podoba mi się plecaczek. Jak zwykle, świetna robota. PS na pozostałe komentarze na raty będę odpisywać - jutro, a właściwie dziś w dzień ciąg dalszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana ♥
    plecak i torba no rewelacja, są mega obłędne! .. po prostu znakomicie Ci wyszło (jak zawsze!) zdolna Bestyjka z Ciebie, chociaż akurat trendy na króliczka, to nie moja bajka..

    - ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Super! Plecak jest po prostu genialny, rewelacyjny i przesłodki! Zawsze o takim marzyłam, miałam co prawda plecak-maskotkę ale taką pandę w grzecznym stylu, a taki gotycki styl zawsze mnie do siebie przyciągał :) Twoje projekty są cudowne, no napatrzeć się nie można! Super!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale z Ciebie kreatywna dusza! Plecak jest super, pewnie gdybym była nastolatką, to chętnie zamówiłabym taki u Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudo, ciekaw pomysł na plecak, jak zawsze podziwiam Twoją kreatywność, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak wiesz, ja uwielbiam Twoje prace!!!! Plecak, jak i torba są wybitne i tak megastycznie oryginalne. No, gdzie takie coś człowiek znajdzie, no u Ciebie. Pięknie się uśmiechasz, cudnie. Dobre oczęta, szczery uśmiech, piękna istota z rewelacyjnymi pomysłami. Żyjesz na maksa, każdy ma swoje góry, ale uważam, że żyjesz na maksa, cenisz życie i to, co posiadasz, jesteś CUDOWNA!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku, wyszło pięknie :) Podziwiam za takie zdolności oraz cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super plecaczek i super torba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj tak fantazji Ci nie brakuje co sprawia, że dopóki będziesz szyć pomysłów Ci nie braknie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny ten plecak, torba też! Rewelacja!😍😍😍

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz