Mega Sceptile

Trzeba uważać, czego sobie życzymy. Kiedyś przeglądałam sobie różne rękodzieła, szukając inspiracji i zobaczyłam sporo maskotek Pokemonów. Uwielbiałam ten serial i pomyślałam, że szycie tych stworków to sama przyjemność. Do tej pory jednak miałam okazję uszyc tylko dwie wersje Pikachu

Niedługo po tym jak pomyślałam: uszyłabym jakiegoś Pokemona, otrzymałam zapytanie, czy dałabym radę uszyć Mega Sceptile. Pierwsza myśl: o ja ***. Druga myśl: no pewnie, że dam radę!

 







Do tyłu jestem w Pokemonach no cóż. Serial się skończył, ale nie wiem, czy znajdę kiedyś czas, żeby nadrobić całość. Tego Pokemona nie znałam, jest świetny, a jednocześnie ilość szczegółów w nim przeraża. 

Pokemony mnie nie opuściły. Następnym razem pokażę Wam innego, już łatwiejszego, ale bardzo uroczego :)

 

Zapraszam do przeglądania nowych ofert na OLXAllegro, lub Vinted (z uwagi na regulamin Vinted nie mogę wstawiać tam zbyt dużo maskotek, jeśli chcesz kupić przez ten portal napisz do mnie :))
Można negocjować ceny, a także składać własne zamówienia. 

  Zapraszam także na mojego drugiego bloga, dziś porozmawiamy o autyzmie.

Komentarze

  1. Doskonale sobie poradziłaś. Wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z detalami ^^ musiałaś się napracować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest świetny, zdolna jesteś.Mam wnuki ale jestem do tyłu z bajkami.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wyszło :) Ach, zdolna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ on piękny i uroczy :) Napracowałaś się, ale warto było. Efekt jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ho ho ho jaki smoczuś. Nieźle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba jakiś nowy, bo nie kojarzę takiego za czasów, kiedy sama oglądałam tą bajkę. Mimo to bardzo mi się on podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny. Zachwyca formą i kolorystyką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Robi wrażenie, tyle detali, rewelacyjna maskotka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Wow. Pluszak robi wrażenie. Naprawdę świetnie sobie poradziłaś! Widać, że wymagał sporo pracy. wygląda cudownie!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to się na Pokemonach nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Spodobała mi się Twoja reakcja, pierwsza rozbawiła, przy drugiej pomyślałam: no wiadomo, dałaś czadu! :) Ogrom szczegółów, mega dużo roboty, kombinowania, jestem megastycznie z Ciebie dumna. Na insta piszę krótko, ale tu, tu jest miejsce na wyrażanie emocji, to nasze miejsce. Dumna jestem z Ciebie na całego, przepiękna kobieta z dużym talentem. Wiesz...utalentowanych ludzi sporo, ale tych, co oddają część siebie w swoje dzieła, by uszczęśliwić innych...jakby coraz mniej. Dobrze, że jesteś! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana ♥
    Twoja Mega Sceptile jest niesamowita, doskonała, no po prostu mega cudna.. jestem zachwycona Twoją pracą ! ..rewelacyjnie dopracowałaś każdy szczegół, jest fantastyczna! ❤️

    - pozdrawiam ciepło, ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobra robota. Jak zwykle zresztą. Gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokemony to nie moje klimaty, ale Twoje zdolności podziwiam nieustannie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszedł Ci znakomicie. W ogóle podziwiam, że potrafisz tworzyć takie maskotki.
    Pozdrawiam Serdecznie! ;-)
    PS - Dziękuję za uznanie dla mojego wpisu i haiku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetnie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też lubiłam oglądać Pokemony i też przydałoby się odświeżyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie się prezentuje i jest w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe wykonanie! ale Ty masz cierpliwość i talent!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna robota, a Pokemony kiedyś oglądałam nałogowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O wow świetny! Pokemony w dzieciństwie oglądałam, ale znam tylko te najpopularniejsze z Pikachu na czele :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz