Mimikyu

Hej Kochani! Niektórzy zamawiać u mnie maskotki, pytają, czemu nie zmieściłam ich  zamówienia na blogu. Zamieszczam moi drodzy wszytko (chyba że się powtarza kilka razy, bez różnic). Tylko jestem tutaj tak do tyłu, że na niektóre dzieła poczekacie sobie, nie ukrywam, kilka miesięcy :P. 

Plus jest tego taki, że jak będę miała zastój w szyciu, to blog będzie żył dalej 😅. 

Jednak czytam inne rękodzielnicze blogi i wiem, ze nie tylko ja taka spóźniona :). Dziś przychodzę do Was z kolejnym Pokemonem. Zamówił go u mnie dobry znajomy z sieci. Jeśli to czytasz, doczekałeś się i pozdrawiam serdecznie! 

Mimikyu to kolejny Pokemon z nowych generacji, którego nie znałam, a ponoć skradł serca wielu widzom. Ten Pokemon duch ma na sobie przebranie Pikachu po to by mógł zaprzyjaźnić się z ludźmi. Niestety nadal niektórzy się go boją. 

 





A Wy? Pokochanie Mimikyu?

Komentarze

  1. Bardzo piekny uszytek , czy go pokochałam? Tak mimo że go nie znam ale jest cudowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest jak nie duch 😁 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny jest :) Ogromnie mi się podoba :) A na pocieszenie napiszę, że u mnie publikacje mają jakieś 10 miesięcy poślizgu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te maskotki. Nie dziwię się, że trzeba czekać, kiedy jest taki popyt, pracy jest bardzo dużo, a człowiek ma tylko parę rąk, nie automat. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż chce się powiedzieć: "Pikachu, wybieram cię". Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, świetny! Chciałabym go mieć w swoim Poké Ball. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ..nie znałam Mimikyu, dzięki Tobie Kochana już wiem ;p
    choć to niby duch, ale jest uroczy w przebraniu Pikachu, jak zawsze piękne wykonanie ;)

    - ściskam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Jaki słodki! No przyznam, że nie znałam tego pokemona. Wygląda super, na początku myślałam, że to jakiś Pikachu, który np. się uderzył (bo w bajce mają takie oczy jak np. kręci im się w głowie) :D Naprawdę super!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Zabawny i uroczy, taki na poprawienie humoru.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe no oczy ma dość szalone ;D Chociaż ja go lubię!
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam!
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę wygląda przerażająco, ale fajnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. this was so cool!! i totally felt this and i think it was amazing. this caught my eye. love it so much, thanks for sharing.. :)

    online shopping in Canada
    women’s jewelry

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Ale wyjątkowy! Ty podołasz wszystkim wyzwaniom! :D Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszedł wspaniale :) Ach już tak człowiek bywa zalatany i za mało czasu na wszytsko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. This is a very good and funny yellow toy.

    OdpowiedzUsuń
  16. w nocy pod światło może niexle nastraszyć nieświadomego człowieka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super maskotka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te Twoje prace pełne koloru i pozytywnej energii :-).
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz