Zabawny tygrysek specjalne zamówienie

 Hej Kochani!

Jak tam u Was. Czas leci, za oknem biało i na moich zdjęciach też biało. Czyżbym zaczęła wstawiać aktualne maskotki. Skądże znowu to zeszłoroczny śnieg i zamówienie, które dostałam w zeszłym roku :D. 

A zamówienie bardzo ciekawe, bo dostałam zdjęcie rzeźby i prośbę, by wykonać dokładnie takiego samego trochę krzywego tygryska. Momentami przypomina mi małpkę, więc musiałam mu zrobić zdjęcia na drzewie. 





Maskotka nie była trudna, szyło się ją przyjemnie, a klient był zadowolony, a to jest najważniejsze :). 

 

Jeśli chcesz zamówić własną personalizowaną maskotkę zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com, lub Facebook. 

Zapraszam również do przeglądania gotowych ofert na OLXAllegro, lub Vinted

i na mojego drugiego bloga :)

 

Przy okazji najlepsze życzenia dla każdej babci i każdego dziadka :*

 

Komentarze

  1. Dziękuję za życzenia, Tworek bardzo piekny , masz cudowne rączki do tworzenia, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ten tygrysek :) Super maskotka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zimowa sesja zdjęciowa <3
    Tygrysek fajniutki <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogowo - urodzinowe serdeczności dla Ciebie! Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ależ oryginalny koleżka 🙂
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga 🌹🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny tygrysek! Ja również dołączam się do serdecznych życzeń z okazji urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny tygrysek. Bardzo specyficzny, ale zdecydowanie ma swój unikalny urok 🧡

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie, Tygrysek jakby trochę małpkowaty, zupełnie inny styl, niż Tygrysek Poohatkowy, niemniej jednak ma jakieś swoje "to coś", da się lubić...
    p.jzns :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najwięcej zadowolonych klientów wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki super :D No zachwycające są te maskotki! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Tygrysek fajniutki, śmieszny, rzeczywiście trochę jakby 'małpkowy', ale jest oryginalny słodziak i bardzo mi się podoba ;) ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest po prostu cudowny i niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć! U mnie jeszcze w zeszłym tygodniu również było śnieżnie, a w tym przyszła wiosna. Zielono, deszcz i słońce na zmianę :) Ach, to zdjęcia z zeszłego roku! :D To rzeczywiście małe zaległości :P
    Maskotka jak zawsze wyszła świetnie, a klient trzeba przyznać miał ciekawy pomysł. Jest w tym tygrysku coś z małpki, nie da się ukryć ;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ uroczy ten tygrysek, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Tygrysek słodziak, choć faktycznie, wygląda trochę jak małpka :D Ale jest cudowny! Bardzo oryginalny projekt, jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj ♥
    Z tego tygryska to niezły łobuziak ;D
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!🤗
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  17. Rozbrykany ten tygrysek, niczym jego kolega z "Kubusia Puchatka" :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny tygrysek ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale świetny tygrys, rewelacja i podziwiam. Sama mam dwie lewe ręce, jak mawiała moja mama.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny tygrysek, ma taką zabawną mordkę :) Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nietypowy, ale piękny tygrysek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fakt, teraz ciężko znaleźć choć odrobinę śniegu. Przynajmniej w moim regionie... Słodki jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozkoszniak z tego tygryska :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę sobie jaki śnieg? A, to zeszłoroczny śnieg haha :).

    Tygrysek jest super i na pewno ma jakieś małpie korzenie haha :).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz