Pluszowy Sherlock Holmes jako piesek mops

 Cześć Kochani

Uwielbiam swoich klientów i ich nietypowe pomysł. Ciągle mnie czymś zaskakują i pozwalają sprawdzać swoje umiejętności w nietypowych, często niełatwych zamówieniach. 

Już dłuższy czas temu, ale na blogu oczywiście mam zaległości, zostałam poproszona o uszycie pieska — mopsa w stroju Sherlocka Holmesa. Oto co powstało. 

 
 Zdjęcia w jesiennym klimacie, ale w sumie pogoda za oknem też jakaś deszczowo-jesienna. Na szczęście dzień coraz dłuższy i powoli lecimy w kierunku wiosny. 
 

Jakby piesek miał być większy, pewnie kombinowałabym jeszcze jakąś fajkę. Skończyło się na płaszczu, czapce i lupie.

Klientowi się spodobał i to jest najważniejsze :).



Piesek pojechał rozwiązywać zagadki, a ja uciekam tworzyć kolejne zamówienia. 

 

Jeśli Tobie również marzy się oryginalna nietypowa maskotka, zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com, lub Facebook. 

Zapraszam również do przeglądania gotowych ofert na OLXAllegro, lub Vinted i na mojego drugiego bloga :)


Komentarze

  1. Jest rewelacyjny ,wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł i wykonanie! Świetnie to wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fanstastyczny! Podoba mi się zawiadacka czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ma fajne wdzianko. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. W punktach, typowy Holmesik ,tylko fajka i 100 %,naprawdę podobny, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega :D Moja koleżanka ma dokładnie takiego samego psa (znaczy żywego, nie pluszowego:D) Super zamysł i piękna realizacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy mopsik w super ubranku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj ♥
    Oo jaki słodziaczek :D
    Miłego dnia! :) Pozdrawiam serdecznie!🤗
    PS. Dziękuję za komentarz u mnie ;)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny, gratuluję talentu do tworzenia tak wspaniałych maskotek, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest boski! Już go lubię (i Twoich klientów za ich pomysły też! Ha, ha :D). Tak, lecimy bliżej wiosny, czekam czekam. Chociaż klimat jesienny na Twoich zdjęciach w ogóle mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. Twój Sherlock Holmes wpisuje się w niego idealnie (pewnie ze względu na tę kratkę).

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł, a wykonanie jak zawsze rewelacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite jakie pomysły potrafią mieć ludzie :)
    Przepięknie wyszedł ten piesek! Jego ubranko jest świetne! Wyszło to naprawdę bardzo ciekawie :)
    Nie dziwię się, że klientowi się spodobało. Też byłabym zachwycona :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny psi Sherlock Holmes! Wygląda super po prostu! 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany! Ale cudny! Ogromnie cieszy oczy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana 🧡
    Twój pluszowy Sherlock Holmes jako piesek mops jest fantastyczny, świetnie się prezentuje .. znakomite wykonanie.. jesteś niesamowita w tym co robisz 😍🤩

    - ściskam 🤗😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki cudowny :) czapeczka i lupka to atrybuty detektywa :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki świetny! Aż napatrzeć się nie mogę 😀

    OdpowiedzUsuń
  18. No, powiem krótko: chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
  19. no ja jestem w nim zakochana;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki uroczy! Świetnie Ci wyszedł. Mi też się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny piesek!!! Chociaż moje serce należy do kociaków (z zwłaszcza JEDNEGO!!!) uwielbiam wszystkie zwierzęta!!! Podobnie jest z maskotkami... Wiem, że to może dziwnie uwzględniając, że nie jestem małym dzieckiem już, ale cóż ja na to poradzę, że uwielbiam, także i dzisiaj pluszaki :) Składam też cały czas te z dużymi oczami :)
    Przesyłam wielkie pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz