HONK! Peace was never an option - czyli pluszowa gęś z nożem

Możliwe, że spotkaliście się już z wizerunkiem gąski trzymającej w dziobie nóż. Wywodzi się ona z gry Untitled Goose. Szybko stała się jednak memem i pojawia się na różnych koszulkach, przypinkach itp. Jednocześnie też długo była popularna gąska Pipa. Ta leżąca taka :). 

Pytano się mnie wtedy, czemu takiej popularnej Pipy nie uszyję. No jak jest na każdym straganie, często niedrogo, to rękodzieło z nią wydawało mi się słabo opłacalne.  Za to gęsi z nożem pluszowej nie widziałam. Pierwsza, jaką uszyłam, sprzedała się po minucie xD. Powstały kolejne. 

 





Później też nieco z dodatkami. 








Aktualnie dostępna od ręki jest już tylko ta z szerszą obrożą, ale mogę wykonać dowolną bez dodatku albo z wymyślonymi dodatkami na zamówienie. Zamiast noża mogę zamieścić inny przedmiot w dziobie. Jeśli komuś marzy się leżąca jak Pipa gąska z nożem w dziobie (bez, albo z czymś innym), również mogę wykonać. 

Zapraszam do kontaktu raciezka@gmail.com, lub Facebook.

Gąskę z obrożą znajdziecie na allegro, olx, vinted, lub też przez kontakt ze mną. 

Zapraszam także na nowy post na drugim blogu

 



Komentarze

  1. No nie znam tych gąsek ale są cudnie uszyte, ważne że fajnie schodzą, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. To taka trochę niebezpieczna gęś :D Super wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne gąski wyczarowałaś! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pipe widziałam wielokrotnie,ale takiej z nożem nigdzie. Wspaniały pomysł! Masz ogromny talent, szczerze podziwiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe zestawienie ^^ pomoc kuchenna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gęś z nożem? Pierwszy raz coś takiego widzę :) Super zrobione.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja pierwszy raz widzę gąskę z nozem:) Fajna
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gęsi są podobno w modzie, ale taką pierwszy raz widzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalna, zaskakujący dodatek do gąski takiego nie znałam, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna gąska, co prawda jak dla mnie bez noża wygląda lepiej, ale cóż rozumiem, że to postać z gry i nóż musi być :)
    https://apetycznie-klasycznie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Z nożem w dziobie chyba nie widziałam ;) Śliczna.
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna maskotka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite rękodzieło! Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna, oryginalna, wyróżnia się. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ona się mści na miłośnikach gęsiny (czyli na mnie też) xD Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  16. w gry nie gram więc mogłam nie słyszeć wcześniej o tej gęsi. Super że ta pierwsza tak szybko sie sprzedała

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana💗
    nie znałam tej gąski.. jest bardzo oryginalna i urocza, świetnie się prezentuje .. maskotka, jak zawsze, fantastycznie wykonana przez Ciebie💗

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajniejsza od tej słynnej gęsi, która zeszłego lata królowała na wszystkich straganach 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. No i one są zachwycające, a nie wiem, czy wiesz, ale ja uwielbiam gęsi. Nawet dostałam dwie gęsi figurki, miały być na balkon, ale mam je w pokoju...taka ze mnie gęsiara. hahahaha Przeczytać, że szybko sprzedałaś, powoduje u mnie totalne wzruszenia, choćbym sama sprzedała. hahaha Totalnie cieszę się, że są ludzie, którzy doceniają Twoje prace, też kupie coś pluszowego u Ciebie....w najmniej oczekiwanym momencie. hihihi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Grę znam ze słyszenia, ale sama jeszcze nie miałam z nią bliższego kontaktu. Pluszowe gąski bardzo ładne, jak zresztą inne Twoje rękodzieła. :) /crouschynca

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę taką gąskę i pierwszy raz o niej słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zwykle jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pierwszy raz zobaczyłam, co w sumie było u Ciebie to pomyślałam, że co to jest? Trochę kontrowersyjne, ale skoro pochodzi z gry to wiele wyjaśnia. Jakiś szał na gęsi jest, no dobrze. Ja to lubię je pooglądać w naturze.

    OdpowiedzUsuń
  24. W te radosne Święta Wielkanocne życzę Ci mnóstwa uśmiechu, ciepła rodzinnego, pysznych przysmaków i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych. Niech będzie to czas pełen błogosławieństw i wzajemnej życzliwości!
    Wesołych Świąt! 🐣⛪🐇
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za kondolencje. Długo mnie u Ciebie nie było, ale powoli oswajam się z nową rzeczywistością i próbuję wrócić do tego, co tak bardzo lubiłam. Twoja gęś jest fantastyczna, chociaż ten nóż złowrogo mi się kojarzy. Z okazji Wielkanocy życzę jeszcze wspanialszych pomysłów, ale żeby je realizować przydadzą się: zdrowie, spokój, poczucie humoru i pieniądze. Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście ostatnio jest spory szał na gęsi. Ale nie wiedziałam, że ta z nożem pochodzi z gry, więc dla mnie dodatkowa ciekawostka :) Wstrzeliłaś się idealnie z uszyciem jej, skoro już po minucie znalazła swojego właściciela. To nic, tylko zacząć produkcje gęsi w najbliższych tygodniach :D
    Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wyszła :) Wybrałabym opcję z jabłuszkiem w dziobie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też mi się podobały te leżące gęsi.

    Twoja jest super ale pierwszy raz widzę taką z nożem. Trochę mnie, to przeraża...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz